Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

[Skoda Favorit `91] Project Vikichek


Maniac

Recommended Posts

Пластмасовите вежди може още да са налични на Лъчо (FAV135) от Формана малко захабени бяха , но ги свалихме здрави , а по повод монтажа на допълнителните фарове аз моите ги монтирах посредством залепяне към корпуса на коларски болтове ... проблема е , че бронята и кутията на халогена са обли , а кутийте на тез е ръбата , но след като го позагладих и пробих отвора за болта точно в областа на долния заден ъгъл всичко заспа ( даже и не трептят )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.п.: Чичка, не си казал, че търсиш такава снимка бе, нали знаеш, че имам хиляди smile004

Коко, вие с брат ти сте ненадминати по отношение на снимков архив и винаги сте ме смайвали. Просто бат Сами ме учуди щото той не е по дъртите бангии (или поне с такова впечатление съм останал).

Чиче, само един въпрос имам, няма ли да ти е жал после да го караш като ежедневка... или плановете са други?

Митак, ще го карам и още как! Какво да го жаля тоя гнилоч. Той и без това е непродаваем ще го карам докато каталяса напълно и ще го изхвърля на вторични.

 

Една от промените които настъпиха през изминалите два дни не се оказа особено радваща, а именно козирката за петата врата. Освен че хвърлих труд на вятъра, не стои добре, а и имам грозни издути дупки по горния ръб на вратата в резултат на цялата манипулация. Ето моменти от монтажа за който ми помага и Коко (който никак не беше въодушевен от идеята и е върл противник на пластмасите)

018378787.jpg

На долната снимка дупките все още са мънички и не толкова грозни и изпъкнали защото още не съм навивал самонарезните винтове

018378821.jpg

Полагам силикон на отворите за да се предотврати бъдещо проникване на вода.

018378832.jpg

След като силиконирахме дойде ред да монтираме козирката с винтовете

018378853.jpg

Ето го резултата

018378861.jpg

018378881.jpg

Наложихме за проба и другият планиран спойлер - антикрилото за което имам колебания дали да монтирам :-k

018378897.jpg

018378913.jpg

Свърших и една хубава работа след злощастния опит с козирката. Направих реставрация на един спортен волан след което го монтирах на колата. Преди реставрацията волана изглеждаше така:

018378756.jpg

И на следващата снимка е готов и монтиран на бангията:

018378696.jpg

018378715.jpg

След това, въпреки че незнам дали ще се монтира, се захванах с антикрилото което вече е китнато, зашкурено и чака за боядисване. На снимката долу съм заснел една от най бруталните пукнатини която в последствие беше запълнена с влакнест кит.

018378927.jpg

За съжаление не направих снимки когато е китнато, но ще направя снимка преди да го боядисам и след това. Но въпросът е дали изобщо да го монтирам. Нещата които ме притесняват са няколоко. Първо ще трябва да надупча на още 4 места вратата, а предвид дупките които останаха от козирката нещо не ми стиска. Второ ако се реша да пробивам дали ще уцеля правилните места. Третият вариант е да го залепя с монтажно лепило Express fix, но незнам дали някъде на магистралата няма да отлети с боята и кита от петата врата. И четвърто дали изобщо стои добре и има ли смисъл да товаря още задницата при положение че отпред промените са нищожни. Въпреки че всеки има свой собствен вкус, любопитен съм да науча и вашите мнения и съвети по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ако го пръснеш в цвета на купето, както и козирката, за да не те дразнят останалите дупки, пробвай как ще стоят и сам прецени кефи ли те или не :idea: Иначе браво за воланчето - стои и добре, напълно в стила на 80-те :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Козирката немога да я видя хубаво от снимките, но спойлера ми харесва. Подчертава модифицираната задница ;)

Аз съм за спойлер, чернен като бронята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и на Чичето му казах: задницата става прекалено натруфена... За сметка на предницата, по която няма нищо пипнато...

 

smile049

 

П.п.: Още нещо ако сложи и ще клекне от тунинг отзад smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Козирката немога да я видя хубаво от снимките, но спойлера ми харесва. Подчертава модифицираната задница ;)

Аз съм за спойлер, чернен като бронята.

100%съгласен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антикрилото вече е боядисано и монтирано на колата. Козирката след намесата на пистолет за горещ въздух беше корегирана, напасната и монтирана. И двете ги боядисах със структурната боя като броните. В крайна сметка реших че няма какво да го жаля тоя дърт кошник, хванах дрелката и надупчих вратата smile092 .

П.п.: Още нещо ако сложи и ще клекне от тунинг отзад smile091
Коко, тъкмо няма да се налага задницата да я свалям, тя вече клекна от тунинзи smile048

Благодаря на всички за мненията и препоръките!!! На сокола ще видите една нагиздена ръжда :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай снимки /обаче правени по светло :mrgreen: /, да видим как се е получило... че и аз в момента водя душевна борба относно монтирането на една съвсем дискретна козирка на пежото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

След дълга пауза е време да ъпна темата малко.... :oops:

На сокола повечето от вас видяха колата във вида като на долната снимка

 

018653191.jpg

 

След сокола обаче се извърши още работа по автомобила. Беше направен основен ремонт на двигателя при който бяха сменени ризите, буталата, сегментите, лагерите и главата (за която благодаря на Хашек). След ремонта се наложи да почерпя мотора с подобаващи консумативи - масло GM 15w40 и антифриз G12 от Еуратек. До момента съм изминал по-малко от 600км, но разликата е повече от осезаема. След като конете бяха върнати обратно в предния кош реших да сменя джантите защото борбета изнасяха доста навън гумите и веждите опираха по протектора и го обзаведох отново с 15-ки, но малко по-прибрани.

Поработих малко и по озвучаването - монтирах трилентови елипси JVC на кората отзад, а отпред съм с пищялки на таблото и среди под таблото. Получи се задоволително озвучаване.

Монтирах бутон за електрическото отваряне на багажника с осветление (светещ символ). Направих го да светва при отваряне вратата на шофьора. Доста е ефектно и най-вече функционално, защото преди със стария бутон в тъмното работата ставаше с напипване при което обирах прахта от прагчето. :D

Замених оранжевите мигачи на калниците с бели такива.

Ето и актуални снимки на колата от днес

 

021141162.jpg

021141164.jpg

021141165.jpg

021141167.jpg

021141168.jpg

021141174.jpg

021141178.jpg

 

И на този етап прекратявам проекта, като се надявам следващият собственик да продължи започнатото от мен.

Колата е обявена за продан ето и обявата http://www.cars.bg/u220141 За колеги от форума ще има коментар на цената, както и бонуси в части и аксесоари!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Да се включа и аз, жена ми иска да се понаучи да кара, но фелицията ме е страх да не я погуби, та интерес имам към Фаворитчето да го купя. Най-вероятно ще бъде търкаляно от в къщи до работата и на около 5 километра и после обратно в гаража. Интересува ме състоянието на двигателя дали е реално, защото ризи, бутала и сегменти са си сериозен ремонт, по коляновия вал как стоят нещата и има ли опасност ризите да протекат отдоло. Даже имах еретичната идея да поискам Зденка, ама старото си е старо и нямам много време за отделяне - за ремонти де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз, жена ми иска да се понаучи да кара, но фелицията ме е страх да не я погуби, та интерес имам към Фаворитчето да го купя. Най-вероятно ще бъде търкаляно от в къщи до работата и на около 5 километра и после обратно в гаража. Интересува ме състоянието на двигателя дали е реално, защото ризи, бутала и сегменти са си сериозен ремонт, по коляновия вал как стоят нещата и има ли опасност ризите да протекат отдоло. Даже имах еретичната идея да поискам Зденка, ама старото си е старо и нямам много време за отделяне - за ремонти де.

Какво значи състоянието на двигателя дали е реално? Аз съм обяснил достатъчно ясно какво е направено и ремонта е извършен в сервиз който е известен на голяма част от хората посещаващи този форум и има добро име сред тях. Също така част от варненските колеги знаят, (а и някой допринесоха за ремонта с части) че ремонта е извършен само с качествени части които хората от сервиза успяха да поръчат от всички краища на България. Ремонта го правих с цел да возя в тази кола новородената си дъщеря, така че беше много важно за мен колата да е надеждна. Ремонта се оказа сполучлив, успях да я покарам малко над 1200 км градско и извънградско. Маслото не мръдна нито грам, а преди за тези километри заминаваха от 300 до 500 грама масло. Няма никакви проблеми по отношение на охлаждането. Температурата е в нормалните граници и налягането на антифриза е нормално. Преди ремонта надуваше водната система и това доведе до спукване на радиатор и разширително казанче, които са сменени с чисто нови. Също така осезаемо се увеличи и мощността на двигателя.

Както и да е, колата вече си има нов собственик, който много и се радва. А такива дето все подлагат всичко под съмнение (имах доста такива кандидат-купувачи), могат да съжаляват. Не знам защо сме такова племе българите, но като започнеш да му обясняваш за реалното състояние на колата в един момент започва да си мисли че всичко е прекалено хубаво за да е истина и решава че нещо го лъжеш. Не бих си позволил тук пред толкова много хора които ме познават да пиша неверни неща. Ако колата беше "наредена" изобщо нямаше да пускам обява във форума, защото уважавам колегите и не бих желал някой да се чувства прецакан. Щом я предлагам тук, аз съм сигурен в това че няма да се изложа.

Поздрави! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз останах с това впечатление, че тука пишат точни момчета. Просто тези двигатели ги знам от едно време, ризите отдолу им се подлагат едни пръстени, и ако ризата пропадне-налягането вътре в системата се обажда в охладителната система. Виждал съм майстори, които просто поръчват от един сливналия гарнитура с различна дебелина на отвора горе между главата и блока, стягат и колкото изкара. А да не гори хич масло е невъзможно, на клапаните няма маслоотражателни капачки и затова 50 грама разход на 100км си е напълно в нормите. Понеже съм електронен инженер, но по стечение на обстоятелствата съм проектирал и стругове с ЦПУ и трактори с прикачен инвентар, си позволих да попитам за двигателя как точно е ремонтиран. Не съм искал да задявам някого. Обаче имам едно наблюдение, че при веднъж отворен двигател я разстъргването и хонинга ще бягат от нормите, я биелите ако се подменят няма да се подберат теглово, я ще се изциганим и няма да подменим вложките на коляновия вал, ще пропуснем водна помпа да подменим, за контролно измерване с часовника ще забравим. Та основен ремонт не може да се вмести в рамките на 500лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Виждал съм майстори, които просто поръчват от един сливналия гарнитура с различна дебелина на отвора горе между главата и блока, стягат и колкото изкара...

Тези не могат да бъдат наречени майстори!

А добри майстори виждал ли си? Има такива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Та основен ремонт не може да се вмести в рамките на 500лв.

На мен ми излезе 600 лв. и то благодарение на пичовете от сервиза които ми дадоха частите с отстъпката която ползват към магазините и най- важното като за приятел и стар клиент почти не ми взеха пари за труд - 70 лв. което за цялата тази хамалогия си е нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Малко ме е яд за Шкодичката. Като я видях в cars-a се влюбих в нея! Личеше си че бая пот е текла върху нея.

Имаше доста направени неща и идей ,които исках да осъжествя на моята фаворитка най вече запълването на номера на 5-тата

врата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.