Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

DSG или ръчна ?


patilan

Recommended Posts

Бих искал да чуя мненията ви, относно еклоатацията на автоматичната и ръчна скоростна кутия на О2.

Знам че автоматичната кутия се разваля по-бързо, по-скъпа е за поддръжка и за подмяна.

Въпросът е колко по-скъпо излиза с такава скоростна кутия ?

 

Дилемата в момента ми е, дали да не си взема О2 с DSG или ръчна. Километражът е между 80к и 100к а цените в зависимост от нивото на оборудване 15к-20к.... в левчета разбира се.

И въобще заслужава ли си да се взима О2 на такива километри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 ръчната за мен е по-добър вариант за употребявана кола

2 DSG то е много хубава и здрава скоростна кутия но ако някой го е карал зверската ще си навлечеш големи неприятности,за мен частите и ремонтите и са много скъпи (но нали знаеш кеф цена няма)

3 DSG то мисля че на всеки 60000 км се сменят масло и филтър,колегите да кажат колко им излиза

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е пробвал DSG, трудно ще се върне "на кОла" smile092

Моят съвет е да търсиш автомобил с DSG задължително със сервизна книжка. Няма ли книжка, гарантирано километрите са х2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те улеснил с още една идея: ако двигателят, който искаш да вземеш, се предлага с 5 ръчни скорости и с DSG - задължително автомата! ;) По логиката, че който се е качил на кола с 6 скорости никога няма да поиска такава с 5, без значение бензин/дизел или 70/700 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък,не бих си купил никога дсж

много шантаво сменя/като избор и като време да го измисли/-супер тъпа е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички.

 

Искам да ви попитам още, дали 100 000 км са много, и колко живот остава на двигател на толкова километри ?

 

100 000 са нищо километри за този двигател

200 000 също, но вече зависи как е обслужвана колата и особено DSG-то

DSG-то се обслужва на всеки 60к км за около 350 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен лично, нищо не ми доставя повече удоволствие от ръчните скорости. Карам както си искам според настроението а не както колата реши...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих казал, че повечето негативни отговори за ДСГ са от хора, които не са карали с такава кутия. Аз също до скоро не бях карал ДСГ, а само обикновени автоматици. И съответно казвах, че автоматик няма никога да си купя. Сега само мога да добавя, че никога не бих си купил обикновен автоматик. Но, ако имам избор, винаги ще предпочета ДСГ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От мен още един глас за DSG. Исках да карам автоматик, защото вече ме мързи да ръчкам скорости, и бях готов дори на компромиса с ускорението и загубата на мощност. За щастие някой мъдър човек е направил DSG и там няма компромиси - натискам и се изстрелва като ракета, не знам дали с ръгачки може да се постигне такова ускорение. Много съм доволен.

 

П.п. И DSG-то се "чипва". По документи дават максимален предаван въртящ момент от 350 Нм, но тунерите по форумите пишат, че може доста повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG е много по-спортна кутия от механичната. Предавателните числа са по-добри, двата съединителя првключват мигновенно и без загуба на време и в най-оптималния въртящ момент. Моята кола върви много по-спортно от същата с механична кутия - правил съм не веднъж сравнение и много 1.9TDI съм ги оставял да гледат тъпо по светофарите.

 

Ако някой мисли да прави истинска бегачка, най-добрият вариант е да се спре на DSG - има спортен софт за кутиите. Рисково е, но спортът е скъпо занимание smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 да,да

сигурно не сме карали

първо не сменя по-бързо

2-държи до 4300 оборота-колата не върви тогава вече

3-когато караш зад някой като решиш да го изпревариш...от 6-та сваля на 4-та или на 3-та,което първо изисква време и второ е ненужно натоварване на двигатела с обороти-все пак караме дизел/само на S режим,държи на по-ниска предавка докато карайки зад предната кола изчакваш да се отвори място да изпревариш,но пак сваля на 3-та /примерно/ и губиш време и не използваш големия въртящ момент..

дсж-то е за хора пенсионери и без усет за автомобила

ръчната е за карачи smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ми говориш за изпреварване, аз ти говоря за гонки

 

При дърпане на права отсечка, механичната кутия няма шанс пред DSG. Шофьорите с усет остават една дължина след мен smile001

 

В нормалния life DSG обича високите обороти при kick-down, но както казах се предлага спортен софтуер за кутията, при който тези неща са оптимизирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога DSG-то много ме радва, но за истинско каране, ръчните са ми фаворит :) smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ми говориш за изпреварване, аз ти говоря за гонки

 

При дърпане на права отсечка, механичната кутия няма шанс пред DSG. Шофьорите с усет остават една дължина след мен smile001

 

В нормалния life DSG обича високите обороти при kick-down, но както казах се предлага спортен софтуер за кутията, при който тези неща са оптимизирани.

предлагам на Междене да направим теста със 2 еднакви коли едната с дсж ,а другата с ръчна.Нямате шанс,само поради факта че сменя доста след максималната мощност на дв.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ми говориш за изпреварване, аз ти говоря за гонки

 

При дърпане на права отсечка, механичната кутия няма шанс пред DSG. Шофьорите с усет остават една дължина след мен smile001

 

В нормалния life DSG обича високите обороти при kick-down, но както казах се предлага спортен софтуер за кутията, при който тези неща са оптимизирани.

предлагам на Междене да направим теста с 2 еднакви коли едната с дсж ,а другата с ръчна.Нямате шанс,само поради факта че сменя доста след максималната мощност на дв.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещото,което най-много ме дразни при DSG-то е бавното сменяне дори и в ръчен режим от голяма към малка предавка,първо се чуди малко после си вдига оборотите на двигателя и чак тогава превключва ,а и завоя вече свършил, и не става да ползваш моторна спирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал DSG, но според мен единственото предимство е, че е мързелива работа.

Друго си е да сменяш когато ти решиш, а не автоматиката.

И вярно ли е, че c DSG разхода на гориво е по- голям при еднакви мотори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И вярно ли е, че c DSG разхода на гориво е по- голям при еднакви мотори?

при 6ск. е вярно и разликата е по-голяма при градско каране,а за 7ск.по каталог го дават по-малък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 6ск. е вярно и разликата е по-голяма при градско каране,а за 7ск.по каталог го дават по-малък

Мерси! :smt017

Това доказва, че предавките не се сменят винаги в оптималния момент.

Особено в градски условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо не сменя по-бързо

2-държи до 4300 оборота-колата не върви тогава вече

 

По първото - сори, сменя определено по-бързо. Гаранция. Осем мили секунди са си осем мили секунди, освен ако човек не се ръчка непрекъснато да троши скоростния лост святкайки го с бесна сила, което едва ли някой го прави в ежедневието.

За второто си прав и определено и аз го отчитам за доста дразнещо. Мен примерно също така ме дразни, че принципно държи двигателя в по-високи обороти, но може просто защото аз да обичам по-ниските. И според мен също се бози в нормален режи, но в S нещата сериозно се подобряват.

 

Аз съм на мнение, че DSG и Мултитроник на Ауди нямат както технически така и с удоволствието нищо общо с една конвенционална автоматична скоростна кутия и би било жалко, ако някой не се възползва от тях!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещото,което най-много ме дразни при DSG-то е бавното сменяне дори и в ръчен режим от голяма към малка предавка,първо се чуди малко после си вдига оборотите на двигателя и чак тогава превключва ,а и завоя вече свършил, и не става да ползваш моторна спирачка.

В последния "Ауто билд", тестват две 911 turbo (500 hp.), едната е с DSG-7 или както е в Porsche - (PDK), а другата е с 6-степенна ръчна. Теста е на състезателна писта и автоматика бие по време ръчката, като разхода е еднакъв!?

т.е. Склонен съм да се доверя на теста... DSG е по-добро!

 

За инфо, статията е озаглавена "Верни ли са градските легенди!?". Пак там има интересен тест м-у бензинов и дизелов автомобил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.