Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Помощ за ГИ на фабия комби 1.2 НТР


combi 64hp

Recommended Posts

От около седмица търся разни мнения по Нета за Газов инжекцион,сериозно се замислям да сложа такъв.

Моля ако някой може да ме посъветва дали става(отчитайки не много мощният двигател),

евентуални очаквани проблеми,може ли да се запази функционалността на хранителната система на бензин(чета че много често дюзите запичат или нещо като да се повреждат)

Колата е 2007 на около 55К км.

Някой ако има наблюдения да препотъча и ГИ като марка,модел,орентировъчен очакван разход на Газ,на бензин го докарвам на 6,2-6,5. Ама много скъп стана тоя а се очаква и до 3.00 да стигне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода ще е в твоя полза предполагам към 7-8л/100км,ако някой ти каже че няма да имаш проблеми с газовaтa ще те излъже,за да се запази бензиновата система най-добре е поне до 45 (може и до 90)градуса на водата да се кара на бензин и автомотично да включва на газ така двг не се износва толкова но истината е че по-бързо ще се сдуха мотора на газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода ще е в твоя полза предполагам към 7-8л/100км,ако някой ти каже че няма да имаш проблеми с газовото ще те излъже,за да се запази бензиновата система най-добре е поне до 45 (може и до 90)градуса на водата да се кара на бензин и автомотично да включва на газ така двг не се износва толкова но истината е че по-бързо ще се сдуха мотора на газ

 

Как точно разбра, че по-бързо ще се сдуха мотора на газ? Това е най-недоказаната тема по българските авто форуми! Поне кажи, че изказваш лично мнение, или личен опит...

 

Да, до 90 градуса ми се вижда чудесна идея - така като тръгнеш зимата и ще стигнеш преди да е превключило...

 

30-35 градуса макс е това, което аз, след изминати 50 хиляди км с ГИ на личната кола мога да препоръчам.

 

Аз съм с български компютър - Бардолини / БСМ, по-евтините дюзи(сега ги забравих като марка), не кейхин, ел. сонда и тороидална бутилка. И макар, че ел.сондата с показание на нивото е пълен та.ак другата част от системата работи безотказно. Пали се на бензин и зиме, и лете, на 30 градуса си превключва сама в движение без претрисане и гаснене, а като свърши газта си връща сама на бензин.

 

Хубавото на ГИ е това, че може да се настройват по твой вкус, т.е. няма защо да се притесняваш, че ти е маломощна колата и от газта ще се спъне още повече - може да се настрои така, че да не се спъва изобщо, че даже може да върви повече.

 

Силно ти стикам палци да намериш хубав монтажник или ако го правиш сам да има подходящи места за закрепване на всички елементи...Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за да се запази бензиновата система най-добре е поне до 45 (може и до 90)градуса на водата да се кара на бензин и автомотично да включва на газ така двг не се износва толкова...

За да се запази Газовата система/мембраните на изпарителя/ е добре двигателя да позагрее, но и да се сменя веднага бензин - газ не е проблем.

 

... но истината е че по-бързо ще се сдуха мотора на газ

Колега, би ли обяснил на аудиторията темата "Как мотора ще се сдуха при работа на газ".

Щото съм чел литература по въпроса и там пише точно обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Колеги няма смисъл да разсъждавате над темата за 3-цилиндровите фабии и газта. Двигателите (първите) по принцип имат доста проблеми а на газ след около 150-200к сте за ремонт на главата. Вече ми писна да обяснявам защо и как, може доверие да го приемете или да отворите един сервиз за шкода и след няколко години да разберете че съм бил прав....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги няма смисъл да разсъждавате над темата за 3-цилиндровите фабии и газта. Двигателите (първите) по принцип имат доста проблеми а на газ след около 150-200к сте за ремонт на главата. Вече ми писна да обяснявам защо и как, може доверие да го приемете или да отворите един сервиз за шкода и след няколко години да разберете че съм бил прав....

 

Все ми се струва, че за 150-200 хил км на газ ще се е избил ремонта на главата smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги няма смисъл да разсъждавате над темата за 3-цилиндровите фабии и газта. Двигателите (първите) по принцип имат доста проблеми а на газ след около 150-200к сте за ремонт на главата. Вече ми писна да обяснявам защо и как, може доверие да го приемете или да отворите един сервиз за шкода и след няколко години да разберете че съм бил прав....

 

Все ми се струва, че за 150-200 хил км на газ ще се е избил ремонта на главата smile048

 

Това е друга тема, всеки сам си решава какво да прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това е друга тема, всеки сам си решава какво да прави.

:smt017

 

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

От опит мога да кажа, че 3-цилиндровите двигатели найстина имат проблеми с главата - това очевидно е някаква недомислица при тези двигатели.

Колата влезна за ремонт на едва 30 х. км. При това карана само на бензин!

 

Инак и аз си задавам подобни въпроси за газифицирането на HTP.

 

Колега ти сложи ли газово?

Това, което бих искал да разбера от някой каращ HTP на газ е:

1. Има ли проблеми с компютъра на колата?

2. Как се отразява на дюзите - прецакват ли се?

3. Др. проблеми - напр. с работата на бензин след газифицирането?

 

Мисля, че имаше колеги каращи такива коли като такси на метан - ще се радвам да споделят малко опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.