Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова камера с радар на цариградско-посока орлов мост?


tihoslav

Recommended Posts

:oops: не съм те разбрал. А иначе самото преиздаване на книжки, без проверка на теоретичните и практични знания на водачите си е безумие. Например знак Д някой си "Жилищна зона" начало и с червена диагонална лента на същия знак край, въвежда доста специфично ограничение на скоростта. А колко го знаем. Виждал съм го в Сф и други градове, после май изчезнаха.

Е водач с книжка се е явявал на изпит при 60 знака, а сега са към 120. Този водач, дали следи промените? Едва ли. А другите? И после се получава случая за магистралата, който описвате и в който не вникнах. Но ако закона им разрешава да карат с по-ниска скорост не се дразня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 83
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • evin

    14

  • pvatanasov1

    11

  • Mishelle

    7

  • tihoslav

    6

Най-много писали в темата

@ Пепи, Юли

Според закона, минималната разрешена скорост на магистрала е 50 км/ч. За всички други пътища липсва такава, освен ако не е въведена със знак. Всеки може да кара с каквато си иска скорост, стига да спазва ограниченията отдолу и отгоре...

Ивчо, коментара ми по-горе е свързан с факта, че мнозина при вида на патрулка набиват спирачка и свалят скоростта под максимално разрешената, което ме навежда на мисълта, че не знаят с колко трябва да карат в съответния участък. Потвърждение на това е как народа минава покрай посочените от мен изходи на София. Не съм коментирал кой и каква скорост поддържа smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops: Не съм ви разбрал. Извинявам се. А няма начин народа да не знае ограничението, защото преди всеко КПП има знак с ограничението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на суха магистрала карам със 100-120 макс. Със 130 не ми е комфортно и дори е опасно по ужасния асфалт на двете ни смотани магистрали. Има отсечки със зверски локви в лявото платно (в слънчев ден), обратни наклони на завои и някакви ненормално криви кръпки, където човек може да се пребие със 130 без никакви проблеми. Бил съм пряк свидетел на 2 аквапланинга пред мен на Хемус и Тракия - за щастие и в двата случая хората се разминаха само с уплаха. И двата аквапланинга станаха в сухо и слънчево време, примерно 2 дни след като е имало дъжд! На Хемус точно преди OMV-то преди Ябланица човекът се завъртя на 360 градуса и за щастие продължи в лявата лента със задницата напред като само леко закачи мантинелата. На Тракия един джип се завъртя 2 пъти през трите платна по диагонал след локва, която се беше образувала в лявото платно до Ихтиман и не успя да се удари в нищо за късмет. Но ако имаше ТИР около него щеше да стане касапница.

 

Ако трябва да изпреваря колона вдигам до 160, но това са редки изключения, които гледам да избегна. Въобще качеството на пътищата ни не позволява РЕАЛНИ скорости над 90-100 км/ч, пък ако искат да сложат ограничение 200.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

evin,

 

На дъжд нещата са други! Преди две-три години в Германия на магистралата както си карах чинно със 130 километража рязко скочи до към 180 а волана "олекна"... Те и гумите бяха едни (прословутите Матадор), но и аз бях с малко повечко отколкото състоянието на пътя позволяваше. Но на сухо да се мъкнеш със 120 само защото има полиция е смешно. ОК, ти се чувстваш несигурно и си караш през цялото време с толкова, но тия дето карат със 150, но понеже има полиция свалят до 120, дори 110 [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз малко впечатления около радарите и камерите.

 

1. Има нова камера на изхода на Велико Търново посока Варна. Точно на входа на Шереметя. Поне за мен беше нова като мигна в 12 през ноща :). В интерес на истината карах сравнително кротко (даже и не погледнах километража), така и незнам мен ли снимаха или оня срещу мен. Камерата е насочена към идващите от Варна, но дали снима и мен в гръб :-k .... както и да е, имайте предвид.

 

2. Има една дълга дискусия - какъв радар да си взема. В БГ отговора на 90% от хората е Кобра. Все едно слушам таксиджия дето ми хвали Мерцедес 190D. В нета има много ревюта с тестове даже. Кобра са може би най-слабите от известните марки. Като цяло в БГ радарите на патрулките са X банд. Новите камери (поне тая горната) се обаждат на K банд. Проблема е че в 90% от развития свят X банд-a е изритан от употреба. Щото е античен. Ама не и в БГ. Новите радар детектори (включително върховите модели на Кобра) имам впечатлението че X банда го залагат колкото за да го пише на кутията. Щото на таргет маркета така или иначе не се използва. Важното е да пише 15 бандов. Ако някой има стара Кобра или Уистлър, отпреди 10 -тина години ще знае за какво говоря, в пъти по ефективна е от новите на X. Последната Кобра която разкарахме беше нещо XRS9840, дисплеи разни светят, говори, мери акумулатора. Ама полицаите ги хваща когато се разминаваш с тях. Говно ама модерно. Сега съм с Уистлър 75ца (сравнително скъп модел), ами не е много по добре на X банда. Пак дърво. Поне със сигурност не е по добре от 10 годишния уистлър на zloqq. Така че ако искате радардетектор за бг условия - вземете колкото се може по дърт. Едно време имаше едни руски, да не казвам ,че работеха най добре.......

 

3. Тия GPS устройства имат смисъл в комуналните общества. Т.е. по форумите си бележат камерите и си обогатяват базата. Проблема е че базата става много голяма, а сигурно под 5% от нея е реално действаща. Ако някой е пробвал да кара по подобна база из Европа ще знае за какво говоря - то пищи непрекъснато, камери йок. Пък и кво правим с мобилните камери?

 

4. Кво аджеба хващаме с детектора (ако приемем че е читав)? Камерите ги засича от толкоз близко че файда почти нема. Скоро четох, че на запад минавали на камери дето даже нямат радар. Засича скоростта само по анализ на картината с цифрова обработка в реално време. Не е невъзможно, даже и не е толкоз трдно, незнам как ще го узаконят обаче. Но това е бъдещето. И тогаз радар детектора е безмислен. Отделно че партизаните масово се изхитриха и стрелят с радара, а не го държат постоянно включен. Едно време легнат в колата и го пуснат. Сега седи и гледа с бинокала и те дебне. Ако няма някой пред теб да обере шамарите - спукана ти е работата.

 

Като цяло аз си карам кротко. Детектора го държа по скоро като застраховка. Щото човек се отнася понякога. Ама напоследък даже ме мързи да го включа. В крайна сметка правил съм опити много - при разумно каране, София Варна се прави за 5, 5 1/2 часа с две почивки за пикане и разкършване. Не говорим за спазване на всички идиотски 60км/ч ограничения разхвърляни из пътя де, те са меко казано малоумни. Но 60 в населено място, 100-110 извън града, 130 - 140 по магистралата. Общо взето до 10-15км отгоре е позволено :) Така или иначе километража на октавията показва повече от реалното. Та така си правиш 5 часа и малко. Разхода около 5 нафта с климатика. Обратния вариант - яко ръчка, на предела на разумното и превес на откаченото. По магистралата 160+, по междугратското 110+. В селата не повече от 60-65 , че там е страшно. Разхода скача на 6,5. Това по днешни цени са към 15 лв. отгоре в едната посока. Времето 4 часа и 30 минути с две почивки за пикане и разкършване. И кво? Спестих 30 минути, кокалчетата ми побеляват и се набутах 15 лв. А съм тръгнал на море за две седмици? Що просто не тръгнах 30 минути по рано и не изпих 10 бири повече на плажа? А ако закъснея 30 мин, 10 бири на плажа няма ли да ме компенсират? Щото това е разликата 30 мин. времево и 10-15 бири ценово в едната посока.

 

Имайте предвид и нещо друго. Много от нас сядайки в малко по динамична кола започват да карат според нейните възможности. И наистина една такава кола ускорява по добре (помага за по бързи изпреварвания) спира по добре. Така, че реално дава по висока безпоасност при по висока относителна скорост. Така е. Но само ако тези около теб карат по правилата. А ако този срещу теб изпреварва мислейки като теб? А ако е по луд и от теб? А ако този който изпреварваш е паникьор жена? Карайки с 30км по бавно увеличваш шансовете си с над 50% ей така на око преценявам.

 

Zloqq има една много умна приказка по въпроса - "един миг - невнимание и после цял живот - умрял". Та внимавайте. Нито пътищата ни са пътища, нито колите по тях са коли, нито шофьорите в тях са шофьори. Незнам що ходят да снимат Сървайвър чак на Карибите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дъжд нещата са други! Преди две-три години в Германия на магистралата както си карах чинно със 130 километража рязко скочи до към 180 а волана "олекна"... [-X

 

При дъжд не трябва да се вдига принципно над 80 км/ч. Вижте тестовете на ADAC и AutoBild за гуми и вижте при колко километра влизат чисто нови гуми в аквапланинг - най-добрите модели изплуват при 95-98 км/ч макс, средния клас гуми още при ~90 влизат в аквапланинг. Чисто убийство е да се кара с над 100 км/ч при дъжд, както виждам да правят хората с ниска (обща или техническа) култура по пътищата. Като се добави фактор "износена гума" и въпросните 90 км/ч, при които изплува нова гума, се намаляват драстично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До цецо 75:

Адаш тази камера точно преди входа на Шереметя е отдавна и е сложена защото има ограничение 60.

По-тъпото е ,че от другата страна няма никакво ограничение и народа се тътри с 50 заради камерата.

По въпроса с по-ранното тръгване и бирата, напълно съм съгласен с теб.

Много им се чудя на хората тръгнали за море,карат като за последно.А в колата,жени деца.

Понеже пътувам през ден нощно време Варна -София-Варна съм се нагледал на какво ли не.

Особенно сутрин като се прибирам от София около 5-6ч.около В.Търново ме изпреварват ,а вътре всичко спи и шофьора и той дреме,но кара с 130-140км.

А най-опасните са груповите пътувания,като почнат да се догонват,случайно да не се изгубят.....е тогава ,майко мила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, тва керванджиите са много опасни наистина! Пример - турците по АМ "Тракия"....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.