Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

колегата micyri на долния етаж


Recommended Posts

Някои от вас знаят колата,че е истинска бивша бегачка,това го разбрахме още при първото посещение в сервиза,когато имаше проблеми с инсталацията/гореше бушона на помпата/и проследявахме инсталация по пода и като надигнахме мокетите се видя че е имала ролбари.

Задните дискове бяха много ръждиви и спирачното усилие към тях беше много малко. Оказа се ,че като рали бегачка в купа Октавия :lol: са карали с изваден бушон на абс-а и поради този факт и поради това че всичко отзад е било изкарано и задницата е била много лека и твърда,колата е поднасяла задница при спиране в завой.За това /открихме/ са и поставили намалители на спирачното усилие на задните колела.Трябваше да се смени и жилото на ръчната,което беще не с щипки хванато,а направо заварено с електрожена за моста-и по корем да се влачи по отсечката,нама да се откачи жилото да висне.Подсигуровка от всякъде.

Монтирахме и окачване да си припомни младините как е летяла по отсечките :lol:

Окачването е втора ръка и се наложи да правим нови регулиращи височината гайки,защото нямаха резба,осигурихме Кони регулируеми по твърдост амортисьори,импровизирахме с шок тампоните и прахозащитните маншони /направихме ги от маншони на рейка smile049 Имаше и други дребни липси и проблеми по монтажа и окомплектовката,но се справихме.

Като покара малко да улегнат ,още ще я свалим отпред.Абе трябва да е по ниска от на Коко на събора......

първата снимка е поздрав за Коко

post-2454-138453204798_thumb.jpg

post-2454-138453204806_thumb.jpg

post-2454-138453204809_thumb.jpg

post-2454-138453204824_thumb.jpg

post-2454-13845320483_thumb.jpg

post-2454-138453204835_thumb.jpg

post-2454-13845320484_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • BlackPearl

    5

  • esto

    4

  • bega4kata

    11

  • micyri

    26

Най-много писали в темата

Хе хе, ЦЕЦО, легна по корем!

 

Браво за ъпгрейдите.

Ей,вземаш Кони тайно,тайно и тихо по тревата после се носиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> браво ,екстра е станала.

 

п.п.Цецо днес щеше да черпи ама,като е видял колко яко е станала се е притеснил,че много трябва да черпи и не се обади. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офффф днес ,а и вчера дните ще се помнят дълго.Много нерви много нещо :evil: ,но крайния резултат ми хареса :smt017 .Благодарности на Самито и бат Васко за проявения професионализъм и че ме изтраяха два дена(връщаха колеги заради мойта бегачка).

Днес приключихме около 20.30ч.,но това не ми попречи да изпробвам колата по завойте на "Аладжа манастир",беше яко,колата се държи много добре по завойте,единствената ми забелешка е ,че при неравности,задвижващите колела остават във въздуха за части от секундата и се получава превъртане.Явно ще се правят допълнителни настройки по окачването.След поставяне на нови дискове и накладки колата е стабилна,има какво още да се желае,но с туристически гуми това е положението.Утре колата ще бъде измита и ще има снимки,а сега......след 50 гр.Разградска гроздова(осигурена от bobi-rz)мисля да лягам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> браво ,екстра е станала.

 

п.п.Цецо днес щеше да черпи ама,като е видял колко яко е станала се е притеснил,че много трябва да черпи и не се обади. smile091

Ааааа я си виж телефона,звъннах ти да ти кажа че свършихме много късно и не остана време за черпене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джанти, и на тях ще им дойде времето,минах през тото пункта,пуснах 3-ен фиш - сега чакам smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E-e , Цецо как я плъзна само таз дърта бегачка по корем ! Ся само хубави джантички и требат, ма щом си пуснал фиш ....ша стане. Има и друг вариант- до събора да направиш още два курса до Германия и си ти . :mrgreen:

Поздравления за резултата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E-e , Цецо как я плъзна само таз дърта бегачка по корем ! Ся само хубави джантички и требат, ма щом си пуснал фиш ....ша стане. Има и друг вариант- до събора да направиш още два курса до Германия и си ти . :mrgreen:

Поздравления за резултата !

В събота на обед съм на "Дунав мост" посока Holland smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали е много яко в завоите!!! Аз на мойта още немога да й се нарадвам :mrgreen:

А на поляната да очакваме момчета със крикове и гарги под колите :lol:

Хубаво четиво за сутрин с кафенцето :smt017

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,днес и пяхме на колата песента" Ох баня ,ох кеф"

post-3740-138453204894_thumb.jpg

post-3740-138453204967_thumb.jpg

post-3740-138453204973_thumb.jpg

post-3740-138453204975_thumb.jpg

post-3740-138453204979_thumb.jpg

post-3740-138453204982_thumb.jpg

Тъй като задницата малко виси,ще трябва да има корекция на височината.

Въпроса е:

-да сваля предницата ли или да вдигна задницата.

Бих искал да чуя мнението Ви.

На Коко мнението го вземах в движение smile091 ,на светофара на "Образцов дом",ама пак пътник в чужда кола беше smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е! Май ще е по-добре да вдигнеш задницата, калника да не закрива много гумата... лично мнение. Освен ако не търсиш съвсем лоурайдър ефект 8)

п.с. как е возията с повечко хора в колата? че и на мен ми предстои подобно клякане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигни малко отзад и свали малко отпред. :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е! Май ще е по-добре да вдигнеш задницата, калника да не закрива много гумата... лично мнение. Освен ако не търсиш съвсем лоурайдър ефект 8)

п.с. как е возията с повечко хора в колата? че и на мен ми предстои подобно клякане

Става още по-твърда возията.Предните ги направихме максимално твърди,може би трябваше една идея по-меки.Сега по завойте се дига предната гума,щото амортисьора не може да отвори толкова бързо напрежението.Само да вметна че предните са Кони спорт с обратно действие.....ако ме разбра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ниска, по кои пътища ще я караш? smile001 Моята прилича на джипче, ама не ме спира нищо. Не помня някъде да е закачила отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, върховно! Чак сега прочетох че са регулируеми Конитата, точно щях да те питам как ще вдигаш или сваляш... Аз засега само пружинки -30 мм, пък после ще видим. Можеш ли да пуснеш снимки и преди тръшването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, върховно! Чак сега прочетох че са регулируеми Конитата, точно щях да те питам как ще вдигаш или сваляш... Аз засега само пружинки -30 мм, пък после ще видим. Можеш ли да пуснеш снимки и преди тръшването?

Ето я преди:

post-3740-138453205082_thumb.jpg

А ето и разликата в задните пружини:

post-3740-138453205111_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали малко предницата и търси други джанти. :smt017

Ако я сваля още предницата става много рискова за картера.Мисля да я кача на по-ниски гуми и да вдигна задницата.

Днес обаче започна подготовка за боядисване.Открих много интересни работи :oops:

Иначе съм поласкан от колегата BoOZeR че първото му мнение е свързано с моята кола.

BoOZeR добре дошъл в форума.Я се представи, какво караш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Цецо я се спри малко,че ме зарибяваш и мен.И не мога да разбера защо пиеш само по 50 от гроздовата,ако е свършила знаеш къде е кранчето smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби ,твойта е супер,не влизай в такива филми,че няма спиране.

А отностно 50 -те грама,то беше само за онази вечер,че много бях изнервен. smile049

На събора си на мойта маса....... smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.