Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шел Ви-пауър дизел


bega4kata

Recommended Posts

Колеги,имате ли впечатление,заслужава ли си доста по-високата му цена?Върви ли повече колата,разхода пада ли???

Аз никога не съм слагал,защото имам друг източник на нафта,но ми е интересно аджеба дали е така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди карах зимата баничарката с такъв.Помпата доста отихваше.Промяна в разхода не съм забелязал, а вървежа може би се подобри,но пак е доста относително.Най-явната разлика беше в работата на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6-7 години, когато карах баничарка Пежо Партнер си направих един тест (съвсем сериозно).

Пинджела беше спънат 68 коня 1.9СДИ.

Първо сложих 10лева нафталин обикновен. Газ до албена и обратно. После 10 лева пауъчи :) (както казва един авер) - пак до албена и обратно. Имаше разлика- на пинджела се усети и то доста явна . С обикн. нафна повече от 130 не искаше, а с В пауър до 150 стигаше в (участъците които гледах).

 

Но да ти кажа, нафтата е доста разтегливо понятие. Веднъж/дваж съм зареждал на ЛУКа (на Тракия),колата определено се променяше и вървеше доста - от евтинджос нафтата..........

 

Сега вече незнам кое върви и кое не- пълня догоре с В-пауър и бухам.

 

Само да вметна- преди 8 години някъде (бях на 19) тъкмо ми бяха дали Пежото- то повече от 150-160 не можеше. Купихме пароструйка от Германия (рециклирана) и дойде с пълен резервоар нафта. Червена като вино беше, след като я сложих- Пинджела полудя 170-180 все едно беше лесна игра...... (не е лесно за СДИ баничарка все пак)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз един ден преди две години заредих такъв по недоглеждане - наредих се на колонка, дето само Ви-пауър има и ме домързя да местя колата. Тогава, пълен резервоар - София, Кюстендил, два дена градско из КН и обратно до София - не се дигна ни разход, ни динамика. Все едно бех с обикновен дизел. Точно обратното пък беше с Премиума на ОМВ - забележително подобрена динамика на двигателя, но май и го хапна по-бързичко.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип Шел рекламират добавката В-ПАУЪР като ПОЧИСТВАЩА(горивната система и клапаните).А по добрата работа на двг се получавала при по-продължителна употреба(тогава,когато се постигне въпросния ефект)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В големите студове ни задължиха да слагаме V-pover на камионите.Никаква разлика нито в вървенето нито в разхода.Виж Австрииска ,Немска или Холандска ,там разлика от земята до небето.

За Междене ще ти дам Холандска нафтичка да ги издухаш RS-ките. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам само с V-Power Diesel, при мен се усеща разликата между нея и обикновената нафта. Има повече динамика колата. Може и да си въобразявам, но разлика от 200лв за година не е фатална мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюденията ми са, че в България стандартната нафта без боклучави примеси и добавики в нея се продава като премиум - V-Power и пр. smile048

 

"Стандартната" нафта е тотален боклук, кръстен с евтини добавки. Аз също намерих една станция на Лукойл в София, която продава некръстена обикновена нафта, която върви точно като V-Power.

 

За нафтата в Германия, Австрия, Холандия, Белгия и пр. няма какво да говорим :oops:

 

Не мога да разбера защо никой не направи верига за качествени горива внос от Германия, например. С кеф бих плащал немската цена на нафтата, но ще знам, че колата ще върви с добро гориво без сяра и сажди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюденията ми са, че в България стандартната нафта без боклучави примеси и добавики в нея се продава като премиум - V-Power и пр. smile048

 

"Стандартната" нафта е тотален боклук, кръстен с евтини добавки. Аз също намерих една станция на Лукойл в София, която продава некръстена обикновена нафта, която върви точно като V-Power.

 

За нафтата в Германия, Австрия, Холандия, Белгия и пр. няма какво да говорим :oops:

 

Не мога да разбера защо никой не направи верига за качествени горива внос от Германия, например. С кеф бих плащал немската цена на нафтата, но ще знам, че колата ще върви с добро гориво без сяра и сажди.

 

 

Къде се намира тази бензиностанция (Лукойл)?

Искам и аз да пробвам как ще ми върви колата с по хубава нафта.

 

 

btw

аз не правя никаква разлика от лукойската и премиум и в-пауър колата ми върви по един и същ начин.

Усещал съм разлика когато съм слагал италианска и хърватска нафта, когато съм пътувал.Колата става по-пъргава,по-безшумна и ми пада разхода с 0.5л/100км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Т. Александров преди Люлинския тунел посока центъра. Нафтата им е най-добрата в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V-Power Diesel за мен не е лош,колата трака по-малко и върви с идея по-добре ама не си заслужава според мен,предпочитам аз да бутам добавките на обикновения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз избягвам да зареждам на Шел -нищо лично.

Зареждам само на Ромпетрол или Еко.

Моят тъст, зимата в големите студове -28С караше неговата Фела 1,9D с такъв Шел Ви пауър и не имал проблеми сутрин. Не е слагал никакви добавки против замръзване и неговата кола никога не е виждала гараж

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе,бегачков не знаеш ли кого да питаш за тази работа?

аз нали знаеш че от 4г карам само такова гориво,но от 2седмици карам с ромпетрол и за сега съм доволен.

горивото е с добавки но без добавка в цената,а тея от Шел се оляха вече надценката вече е 22ст.,така че и каквато икономия да ти даде не си заслужава. То трябва да караш тир че да ти икономиса 4-5л че да има някакъв ефект.

Преди 4г като купих Фабиана надценката беше 10ст.,до разлика 15-17ст горе доло става ама 22ст. да си я карат те.

Отивай утре на Ромпетрол сипи догоре,мини поне 500-600км и ела пак да си поговорим.Горивата на Ромпетрол ги произвеждат в Румъния в град Констанца и са много по хубави от нашти.

така че народе ГАЗ кам Ромпетрол.

P.S.Кажи и на главния механик на :Гюнтер сервиз: бат Васка и той да я пробва. \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "evin" - 95% от зарежданията ми са само на въпросния "Лук Ойл" и то само на 7-ма колонка (не знам защо само на тази колонка - май ми е нещо като ритуал)..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивата на Ромпетрол ги произвеждат в Румъния в град Констанца и са много по хубави от нашти.

така че народе ГАЗ кам Ромпетрол

Само Ромпетрол :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм ги изредил почти всичките,но мисля,че ромпетрол е най-добре.препоръчвам на който не е зареждал ромънска нафта да пробва,но на празен резервоар,че да не се смеси със старото гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит е почти 20 000км с в-пауър дизел - колата вървеше по добре отколкото с обикновенна нафта но от както минах на премиума/алпин на ОМВ няма място за сравнение никакво пушене , осезаемо повече вървеж . Ако може да се вярва, казват че това е горивото което покрива макар и на ръба ЕВРО5 и било без сяра. Факт е че помпа дюзата трака по малко по отношение на икономия обаче нещата според мен са в полза на обикновенния дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "evin" - 95% от зарежданията ми са само на въпросния "Лук Ойл" и то само на 7-ма колонка (не знам защо само на тази колонка - май ми е нещо като ритуал)..

 

И аз само от 7-ма колонка наливам. Можем да си чукнем среща някой ден там smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля , че помпа-дюзата не прави абсолютно никаква разлика в нафтите , нито във вървеж , нито в икономичност , нито в шумност . Аз поне не усещам грам разлика . Иначе умея да долавям разлики много точно... :D Ами при впръскаване при 2000 атм мисля , че и с ОЛИО ще върви по същия начин.

Разлика долавям само при студен и топъл мотор и то в звука ...

 

п.п. недостатъка на PD май са ниските обороти , когато не може да се вдигне налягането на впръскване ....??? :-k При CR налягането се поддържа от помпа и при ниските обороти . Така ли е , bega4kata ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Ромпетрол знам, а и на Петрол дизела е румънски. Проблемата на В-пауър е, че е Лукойлска нафта. Ако е произведена с по-ниско цетаново число - нещо, което се случва, защото е зависимо от суровината и въпреки, че се слага цетан-подобрител за да се достигне цетаново число по стандарт не по-малко от 52 пак няма гаранция. Иначе като добавка към обикновения Евродизел за да стане В-пауър се слагат няколко допълнителни продукта:

- Като начало истинския Shell V-Power Diesel е смес от обикновен дизел и синтетичен дизел, получен по технология GAS-TO-LIQUID

- Цетан подобрител - за достигане на цетаново число 62

- Смазваща добавка - поради намаленото съдържание на сяра

- Почистваща добавка

- Депресатор (добавка против замръзване)

По-високото цетаново число предполага по-лесното възпламеняване на горивото и от там по-добрата работа на двигателя и от там повишаване на икономичността. Ако са спазени всички технологични изисквания би трябвало В-пауър Дизел да е по-доброто гориво. А дали в България е така........?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят скромен опит показва, че е така. Дали е достатъчен- не твърдя.

Вчера в пощенската ми кутия Ромпетрол пуснали една картонена количка, на която писали, че вече слагат добавки в горивата, нещо като промоция на по-добро качество, но не обърнах внимание дали го има и за нафтата. На същите цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. недостатъка на PD май са ниските обороти , когато не може да се вдигне налягането на впръскване ....??? При CR налягането се поддържа от помпа и при ниските обороти . Така ли е , bega4kata ?

 

 

[-X точно обратното е бре товариш димчок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.