Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

След преглед в ЕТ - Octavia II 2.0 TDI DSG?


digitalpr

Recommended Posts

Привет, мисля да купувам Octavia II 2.0 TDI DSG 90 000км.

Днес беше на преглед в ЕТ и положението е следното:

 

1. Тампони и втулки на предни носачи.

 

2. Маншон на дясно външно каре и вътрешен ляв.

 

3. Биалетки.

 

4. Двуделен маховик (между двигателя и съединителя) - има шум!

 

5. Турбото - шум!

 

Бихте ли дали мнение за точки 4 и 5. Доколо тези неща са сериозни? Нормално ли е да са се появили при този пробег? Евентуални цени за ремонт (не в ЕТ защото там маховика е 1500лв, което...).

 

Благодаря Ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диганостиката на точки 4 и 5 е малко като вица с Лазар, дето мерил скоростта

Какво значи шум? Кой шум е "лош" и кой "добър", бял или розов шум? smile048

Ако идеята на ЕТ е била да свалят от цената - супер. Но ако това им е реалната диагностика - кофти :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами... не разбирам каква им е идеята. Колата беше там и това им е заключението. Затова питам за съвет. Доколко тези шумове са нормални при такъв пробег...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормални са за пробег от 200 000 км.

 

За смяна на маховик бих се доверил единствено на ЕТ или на друг VAG сервиз, ама доколкото знам сервизите на VW бягат като дявол от тамян от Skoda smile049

 

Ако човекът отбие 2000-2500 лв от цената - колата си струва. Сменяш маховик, а турбото се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако и е сменяно маслото редовно и реално и е карана както трябва...../без издевателства примерно на спирачка и газ едновременно на светофара за по бързо тръгване...и тем подобни/не би трябвало да има тези проблеми!!!И двете неща са около хилядарка като цена,маховика малко над

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховикът гони 2000 лева с труда. Сваля се и се отваря кутията, може да се наложи ново масло и филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, те казаха 1500лв + 200лв труд. Човекът който прегледа колата не поиска много много да ми каже дали това е сериозно или не... Каза само - "това е официален сервиз, тук за такъв проблем ги сменяме." :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето всяко DSG между 100 и 200 000 км е "абонирано" за маховик. Въпросът е кога ще му дойде времето smile049

Моето мнение е, че на 90 000 км му е малко рано, макар че доколкото знам 2.0TDI го разбива по-бързо от 1.9TDI

 

Ако смъкнат цената на 16000 - струва си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото знам сервизите на VW бягат като дявол от тамян от Skoda

Интересно ми стана защо бягат от Шкода във VW сервизите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да бягат при положение, че агрегатите са 1:1 ;)

 

Сменяш маховик, а турбото се прави.

 

Ще ми кажеш ли къде "ремонтират" VTG турбини? :-k

 

Смених миналата година маховик на 1.9TDI за 1300лв на Luk. Изкара 185'000км завалията. Мисля си, че трудно бих го докарал до 2000лв освен ако нямаш нещо допълнително предвид което да е специфично за DSG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ми кажеш ли къде "ремонтират" VTG турбини? :-k
на много места,може да се обърнеш и към мен.Пращаш ми я по еконт и я вземаш отремонтирана.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я взимай нещо на кочина мяса 90к км. предница , маховик ??? !!!баси и бръкмите :lol::lol: те алфите са по здрави бле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я взимай нещо на кочина мяса 90к км. предница , маховик ??? !!!баси и бръкмите :lol::lol: те алфите са по здрави бле

абе кой знае какъв олигофрен и палачор я е карал....или е била служебка иии който я хване-бой в мутрата :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен да, когато бях там ми казаха, че задните накладки са ми за смяна а те не са и още си ги карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе... като чета, тя мойта е със същите екстри, но е 2008 и е на 43 000 км. По-малко от 28 - 30 000 лв не бих я дал. Та... 18 000 ми се струват малко съмнително. Изчакай малко, може да излезе нещо по-читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига колега да има кой да ти ги даде тези 30 000 лв., защото в тия смутни времена много трудно ще се намери някой да ги извади в брой.

 

За информация:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица като сменях гумите на Пасата,след мен беше една О2-2.0TDI,DSG-2007год.,фирмена кола на 180хил.км.Поприказвахме си с колегата,каза, че има почти същите проблеми по колата.Така че,правете си изводите!

Мойта е на 4,5год.,1.9TDI, и е на 73хил.км., и не бих я дал под 18 000 лв. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно това, което й се е случило на 180, на тази е станало при 90 :D

 

При ръчни скорости маховика не е такъв нали? Има ли подобни проблеми там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не я взимай нещо на кочина мяса 90к км. предница , маховик ??? !!!баси и бръкмите :lol::lol: те алфите са по здрави бле

абе кой знае какъв олигофрен и палачор я е карал....или е била служебка иии който я хване-бой в мутрата :lol:

точно , аз вярвам в силата на вага и невярвам че при спокоино каране кола на 90к. ще е дроп ...май си е възможно като се замисля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.