Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Ремонт/Рециклиране на спирачни апарати


Ман1

Recommended Posts

Здравейте, интересувам се къде има сервиз за ремонт/рециклиране на спирачни апаати в София или евентуално някой, който извършва ремонт и рециклиране. В интернет намирам единствено http://www.ferodo.wordpress.com. Плзвали ли сте услугите им и какви са отзивите?

 

Благодаря предварително за информацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако напишеш за каква кола става дума ще е добре. Дотогава темата е преместена във "Всеки за всичко"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за 120, рециклирането се състой в смяна на гумичките и прахозащитния маншон. Ето тук Оги е описал как се поставя гумичката viewtopic.php?f=11&t=18317 .Буталцето се изкарва на компресор като го надуеш и се слага като намажеш гумичката с спирачна течност за да е по -мазна. Ако видиш, че буталцето е надрано, трябва да го смениш ако се намери отделно или целия апарат, ако тялото на апарата видимо е деформирано там където ляга буталцето пак трябва да се смени.

 

Ако ти се експериментира може да си купиш апарати от вартбург който е еднакъв с този на 130 но ще трябва да си направиш 2 ра магистрала на предния кръг с медни тръбички и да свържеш 2та тройника, тъй като апарата е 4 бутален с 2 маркуча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за 120, рециклирането се състой в смяна на гумичките и прахозащитния маншон. Ето тук Оги е описал как се поставя гумичката http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 11&t=18317 .Буталцето се изкарва на компресор като го надуеш и се слага като намажеш гумичката с спирачна течност за да е по -мазна. Ако видиш, че буталцето е надрано, трябва да го смениш ако се намери отделно или целия апарат, ако тялото на апарата видимо е деформирано там където ляга буталцето пак трябва да се смени.

 

Ако ти се експериментира може да си купиш апарати от вартбург който е еднакъв с този на 130 но ще трябва да си направиш 2 ра магистрала на предния кръг с медни тръбички и да свържеш 2та тройника, тъй като апарата е 4 бутален с 2 маркуча.

 

Явно говорим за различни неща - Вие говорите за подмяна на гумички, а аз за рециклиране!.Може би трябваше по-ясно да формулирам темата, а именно : не знаете ли място където рециклират апарати, а знаете ли евтино такова; иначе спирачни апарати се рециклират в BOSCH http://www.bosch.bg/bg/products/car_equ ... /index.htm и то не в България, а ги изпращат в Германия ; цената на рециклирания апарат е 70% от цената на нов. Така че, тези които говорят , че рециклиран апарат е такъв, на който са му сменени гумичките да се хвърлят в кенефа и да отплават.

На мен едни такива така ми смениха гумичките, че разбиха и резбата на буталото ;равносметката е 200 лв на стругар да прави друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Така че, тези които говорят , че рециклиран апарат е такъв, на който са му сменени гумичките да се хвърлят в кенефа и да отплават...

Имаш ли нужда от попътен вятър или водата от казанчето ще ти е достатъчна :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Така че, тези които говорят , че рециклиран апарат е такъв, на който са му сменени гумичките да се хвърлят в кенефа и да отплават...

Имаш ли нужда от попътен вятър или водата от казанчето ще ти е достатъчна :?:

 

:smt017 smile149

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.