Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Шкода фелиция 1,6 2000г


lionews

Recommended Posts

Здаавейте,

Имам няколко въпроса свързани с моята шкодичка която па нещо отказа и не иска да пали

 

От как сипах гориво от няаква измислена бензиностанция и започна нещо да ми прекъсва и да губи мощност и така до снощи като спря и да пали.

Днес се хванахме с един колега да проверим какво е и се оказа че помпата си работи както трябва и дава дебит. От там нататък обаче някъде е запъшен маркуча . Пробвахме като пуснахме въздух от филтъра с активния въглен към помпата (като бяхме разкачили маркучите ) но нямаше никакъв резултат .

Питането ми е мюу тези двете има ли някакви цедки ли други неща които могат да се запушат и куде са те ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има цедка под самата помпа , след туй е филтъра и напред има само маркучи и тръби ... смени горивния филтър , източи таз помия и от тук на сетне зареждай на някоя от големите вериги бензиностанций .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здревейте,

смених горивния филтър и сега количката нямма никакво палене . Вчера до късно седяхме в един сервис и се оказва че двигателя ми се дави от прекаленото количество бензин което постъпва в двигатела, което е много странно. Закачихме и към диагностиращата букса до бушоните и изтрихме грешките на ЕБУто но пак ударихме на камък. Въпроса ми е какво може да е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здревейте,

смених горивния филтър и сега количката нямма никакво палене . Вчера до късно седяхме в един сервис и се оказва че двигателя ми се дави от прекаленото количество бензин което постъпва в двигатела, което е много странно. Закачихме и към диагностиращата букса до бушоните и изтрихме грешките на ЕБУто но пак ударихме на камък. Въпроса ми е какво може да е .

 

Имах същия проблем, но на опел "корса"

Там се оказа датчика за температурата на охладителната тчност.(не този за уреда на температурата)

Беше прекъснал , компа правеше сместа по богата и я давеше със бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега е взех от сервиза и върви като часовник. Оказа се температурният датчик и дроселовата клапа се бее затлачила с буклуци . Общо взето за 100 и няколко лева се оправи но все пак съм доволен тъй като от както е имам тва и е наи скъпият ремонт засега :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Винаги по-евтиното излиза по- скъпо , но и поскъпото не е оправдано зареждай от Ромпетрол техния бензин е ромънски и е по - добър . Изпитано е , на друг стандарт са или бензиностации Еко техния е грътски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.