Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Вакуумна система - N75, N18, N239, EGR, ASV, Actuatоr, MAF


karavana

Recommended Posts

само дебита е различен,иначе са едни и същи

може леко по-мудно да разтоварва турбото,но ако нямаш манометър няма да го видиш

но това е схема за бакшиши,аз не бих си ги разменил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще стане ако се разкара директно N18 клапана (откачи му се буксата махнат се маркучлетата и този към вакумната помпа се затапи) на Октавия 2? Така да се затапи изцяло егр-а и да се разкара инсталацията му.

Ще светне ли чека, ще почне ли колата да не върви и т.н. ? А и ако на колата софтуерно и е спрян егр-а ако се махне клапана кфо става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи как е премахнат софтуерно АГР - а. Ако е преработка в картите му трябва да е закачен жака за клапана и маркучетата могат да се махнат.

Ако е премахнат чрез суич - а му може всичко да се разкара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...
  • 1 година по-късно...

Ето нова схема.

Привет, колеги, за AHF схемата същата ли е?

Има ли начин софтуерно да се види кой от клапаните не работи? 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант да се види софтуерно

​Ако си от София можеш да се обърнеш за диагностика към колегата Pepino
​Ако си по-близо до морето - към колегата bega4kata 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 6 години по-късно...

Искам да попитам ако се махне check valve този който е преди N75 ще има ли някакъв проблем.октавия 1 1.9 тди ALH. Той за какво служи за да задържа вакума в резервоара за да се ползва за турбото и да не отива към др.  клапани . Интересно при мен е че като го махна  лосчето на геометрията си слиза хубаво до долу а с него пак мърда но не докрая(  турбото надува чак след 2700об, а преди развърташе от 1500об) Вероятно иска по силен вакум или губи от някъде  и затова като му закача  вакума  без chack valve  си го издърпва докрай.(можеби без него дебита е по голям и го издърпва) Смених check valve с нов както и N75  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обикновено проблема е в штуцера на вакуумпомпата ,които се разбива и започва да губи вакуум ,моят първо пробвах да го залепя с епоксидна смола,но не издържа много,след това го намазах с червен силикон засега държи 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте колеги. Имам един въпрос, който ме мъчи..  Мога ли от вакуум система да мина към налягане (понеже имам преправено турбо от BMW 2246, без променлива геометрия, а моето е с променлива и искам да го сложа да подсиля малко колицата (Golf4 1.9TDI 110). Какво трябва да се затапи и заменя. Не съм много в час с нещата, ако някой може да помогне ще съм му благодарен. Благодаря предварително. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една дума - НЕ. Просто нещо, което е проектирано да работи с вакуум, като му вдигнеш налягане, вместо да бута ще тегли и обратното. Да не говорим, че ЕКУ-то се опитва да управлява турбината и, слагайки неуправляема такава, "леко" ще се шашне .... и веднага ще влезне в авариен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kalinnyakshev - има интересно четиво за това, кое, какво е и къде се намира. И какво върши всъщност :) Предполагам, че може да ти свърши някаква работа темата...

 

https://www.skodaclub.bg/forum/topic/34962-вакуумна-система-n75-n18-n239-egr-asv-actuatоr-maf/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kalinnyakshev написа:

Демек, не мога да подкарам турбината

Всичко зависи от пълнежа между компютъра и ЕКУ -то .. щом може да се излъже ЕКУ -то да работи без МАП , защо да не може да работи и с "просто" турбо .. най-много да стане малко лагава.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах го, верно си прав бре, Гена! 

Извинявам се, ама съм дал линк към тая тема, хахаха. Помня, че беше доста стара темата и изобщо не съм видял, че е "събудена"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

А има ли вариант да подменя N75 клапана вместо да предава вакуум да предава налягане или няма как вакуум помпа да предава налягане към турбото (Не ги разбирам нещата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, kalinnyakshev написа:

А има ли вариант да подменя N75 клапана вместо да предава вакуум да предава налягане или няма как вакуум помпа да предава налягане към турбото (Не ги разбирам нещата)

Вакуум помпата има за цел да създаде вакуум и освен за управление на турбото се ползва и за сервото на спирачките. Там не искаш налягане.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е възможно да се подмени актуатора с вакуумен и се добави допълнително коляно, което тегли вместо да бута.Съответно коляното да предава налягане чрез вакуумната система.  

Редактирано от kalinnyakshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че може да се "обърне" вакуума да бута вместо да дърпа актуатора, но си трябва някой който разбира да го направи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.