Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Термометърът на водата


Recommended Posts

От какво най-често дефектира термометърът на водата? Ако се смени датчика на главата дали ще се оправи и изобщо има ли как да се разбере дали е от него преди да се смени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се разбере, дали уреда на армат. табло е изправен се прави следното:

Откачва се кабела от датчика на главата и се дава на маса. Ако уреда се отклони в крайно дясно положение +120 гр. значи е изправен и проблема е в датчика на главата. Пробата се прави с вкл. контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре при 120 ката да един е, ама на фелациото са някакви 4 който отиват до датчика.

Макс, можем само да гадаем какъв е модела... smile049

 

A каква друга причина може да има?

Колега, така и не разбрах какъв ти е проблема с отчитането на температурата! Много се скъпите на обяснения!

Дори не си споменал за какъв модел става дума. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратор или инжекцион т.к. има разлика в термодатчиците ... на карбураторните е с един кабел както казаха колегите по - горе , а на инжекционите с 4 ... проверява се датчика с Омметър - при студен мотор съпротивлението е едно , а със загряване расте , като в единия случай се мери датчика към маса , а в другия между две от крачетата , а вече какви ще са стойностите трябва да провериш из дебелите книги в раздел "Литература" или в Аутодатата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След консултация с колегата spido rapido, който се оказа много голям пич, се разбра че 2 кабела са за компютъра (въпреки, че не разбирам каква работа има показанието от този датчик в компютъра) и 2 са за термометъра на таблото.

 

На горната картинка пише че се измерва на клеми 1 и 3. Долната пък от друга страна ни казва че 2 и 4 са за термометъра на таблото, като 3 и 4 са маса :-k

post-1079-138453203188_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(въпреки, че не разбирам каква работа има показанието от този датчик в компютъра)
smile091 smile091 smile091
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(въпреки, че не разбирам каква работа има показанието от този датчик в компютъра)

 

Защото е инжекцион Сашко,а при инжекционите,

общия за системата на впръскване на гориво и запалването контролер, изработва импулси за времето на впръскване на гориво на база показания от следнитете датчици:

Датчик за ъгловите импулси и оборотите на двигателя;

Датчик за налягане на въздуха;

Датчик положение на дроселната клапа;

Датчик температура на охладителната течност;

Датчик температура на влизащия въздух;

Датчик за детонации;

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес премерих датчика и даде по около 500ома на клема 1 и 3 както и на 2 и 4 и заключих че проблема е в уредчето на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за smile091 емотиконите ,но това и децата го знаят,а ти като фен на Шкода би трябвало,а нямах време да обяснявам.

Надявам се ,че си го приел поста с нужното чувство за хумор smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, аз съм old school - мога да разглобя и сглобя 120 със затворени очи, но никога не съм твърдял че съм добър с предномоторните и никога не съм харесвал електрониките в автомобила ;) Аз ако имах 1.3mpi 1 вата работа ще ми е карб от 120/лада + тройник на горивната помпа от инжекцията, делко от фаворит+ едно резервно от 120 - Датчика на хол го оставям само да ми отчита за оборотомера, и тоя датчик на главата щях да си сложа тяло от фелиция 1995 където датчика е фаворитов.

 

все пак ще бъдеш полезен на колежката, ако споделиш сменя ли се отделно това уредче, как точно се демонтира, каква е цената му ново?

Имам и една теория че може да не отива маса до клема 4, вие как мислите дали това е възможно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за smile091 емотиконите ,но това и децата го знаят,а ти като фен на Шкода би трябвало,а нямах време да обяснявам.

Може би децата на автомонтьорите :-k освен това тия инжекциони нямат много общо с Шкода, по-скоро са взаимствани от VW... в тази връзка не е ли възможно да се открие проблема чрез някакъв VAG.com, отчитащ грешките в компа? Доколкото разбрах колата си има комп, макар инжекциона да е изскубан и заменен с карб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво най-често дефектира термометърът на водата? Ако се смени датчика на главата дали ще се оправи и изобщо има ли как да се разбере дали е от него преди да се смени?

при положение че датчика е 15лв.за какво си губите времето с писане и умуване???? сменяй го и ще видиш

Можеш да го провериш дали е от таблото супер елементарно -като закъсиш в клемите-ако стрелката се качва на макс,то значи не е в таблото проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес окъсихме клемите 2 и 4 и се оказа, че датчика не работи. Как точно го измерих и отчете на мултицета, за мен е мистерия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.