Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Рециклирани оригинални части 2 год. гаранция - ДА или НЕ?


Recommended Posts

Май ще сменям карета. При навъртян волан и при много газ при ускорение нещо май вече се обаждат ("къркорят").

Днес питах в ЕТ за цената. Едното е 900 лв. И 2 часа на каре за смяна по 33 лв на час.

Като гледам 2000 лв е смяната.

Предложиха ми обаче рециклирани от Шкода - взимат мойте които ще си свалят (те са си оригиналните) и ми дават рециклирани за по 350 лв вече карето. И си им дават 2 години гаранция!!!!!!! Така вместо 2000, около 850-900 лв ще ми излезе.

 

Заслужава ли си? Като са рециклирани, макар и от Шкода, да не се счупят някъде по пътя. Казаха ми че за опазването на околоната среда, вече фирмите гледали да рециклират частите.

 

Да взимам ли тия по 350 лв? Дайде съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 те ще отскочат до най близкия магазин за авточасти,ще ти купят 2 карета,Мейле или кади или някаква др.марка /тези бяха примерни/,ще ти ги сложат и ще изкарат по 200 лв минимум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:( Има и друго: ами ако им кажа че искам нови за по 900 лв карето - как после да знам нови ли са сложили или рециклирани.То по-добре да си им кажа да сложат рециклирани че ако нещо ме преметнат да е по-малка разликата. Не искам да вярвам че могат да правят такива неща в ЕТ. Имам им някакво доверие все пак.

За рециклирани се чакало. Нямат в наличност тука. Поръчват от Шкода да изпратят такива и като дойдат, правят ремонта. Мойте ги взимат (иначе в ЕТ си ми връщат частите).

Почнали са с много части така, зашото чух че и стартера, вместо 1100 лв за нов, ако им дам моя стария, новия ще ми е само към 500 лв.

Какви цени какво чудо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече,вътрешните карета на фабиите,се разбиха на около 250-280 000 км,купих Мейлета от магазина от който си пазаря части,не помня за колко,но бяха 5 пъти по ефтини и още си карат.На над 500 000 са вече....

А относно сервизните далаверки в големите фирмени сервизи....не ми отваряй устата.

Примерно в сеат и ауди,имаш за смяна ремъци и ролки,караш си колата в 7.30часа и си готов за 2 часа,като цената на частите и труда са на половин цени,а частите са оригинални 100% щото съм ги виждал какво са сложили......

според теб от къде са???

все пак си в българия приятелю....

такова е отношението към колите на хората,както ги юркат докато са чисто нови,както ги юркат като ги карат за боя до колора/на пълна газ по дупките/,така е и с частите и ремонтите.....

зная че четат и ще се обидят,но е крайно време да се промени това

аз никога няма да им простя и забравя,това което направиха с мойта кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, к'ви са тия цени? Аз имах преди Пасат 1,8 20V, 125 к.с. и каретата бяха 180 лв. двете - май бяха мейле и пишеше "Маде ин Джермани" (не че имам 100% вяра на тва, дето го пише smile049 ). Ама все пак 900 лв за карета е "фъкин експенсив"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какъв агрегат правиш. Специално карета няма абсолютно никакъв смисъл да купуваш оригинални. Иначе съм на обратното мнение - поддръжката в специализиран сервиз излиза с пъти по-евтина като извадиш "цената" на скъсаните нерви, щото някой "евтин" майстор се е учил на колата ти, а разбирачите като bega4kata са единици за България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните карета на Фабиите бяха около 400лв бройката. Те в ЕТ може и по 2400 ако искат да ви вземат...Щом имае кой да ги даде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много места вече предлагат рециклирани части.Аз сложих на Фиат от АутоИталия рециклиран EGR за 400лв.Вече 4000км няма ядове.А колега защо не идеш да ти ги рециклират в някой сервиз където се занимават с тази работа.А иначе мога да ти помогна да си намериш нови с някой% отстъпка примерно на Мейле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

O.K. Дайте съвет каква марка и откъде да ги купя, пък ще говоря с ЕТ да ги сменят те. Не ми се ходи в друг сервиз понеже после ще имам изпочупени пластмаси и незавинтени болтове по дъното на колата, както беше последния път когато реших да не отида в ЕТ а в сервиз D&N - бяха прорязали двете пластмасови кори от двете страни на двигателя защото ги е мързяло да ги свалят - взех си ги нови по 89 лв едната после, та каквото спестих от неоторизиран сервиз, после ми излезе по-скъпо с възстановяването на корите).

 

Изключено е да дам 2000 лв за карета и смяна, та за всеки съвет за по-евтино ще съм Ви благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери в Аутостар какво ще ти кажат(марка и цена)а после ще видим какво можем да отбием от цената.Това от мен.А за сервиз нека колегите кажат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.