Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Проблем при палене на Фелиция 2


bart

Recommended Posts

Здравейте,

 

искам да попитам дали някой е имал някакъв проблем след като е ходил при майстора при зоопарка. След като си взех колата от него тя работи по-шумно, но това не е проблем и сигурно е от евтините части, които е сложил. Проблемът е, че: 1.двигателят започна да работи неравномерно; 2. като карам направо, воланът стои завъртян с около 5-10 градуса надясно (но това може да е от някоя от дупките, въпреки че го забелязах след като си взех колата от него).

Преди няколко дни паркирах пред нас вечерта и на сутринта стартерът не искаше да завърти. Като се опитам да запаля изцъква и подава ток, но не иска да завърти (акумулаторът си е наред и с бутане пали веднага).

Какъв може да е проблемът? И някой имал ли е проблеми с този монтьор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

искам да попитам дали някой е имал някакъв проблем след като е ходил при майстора при зоопарка. След като си взех колата от него тя работи по-шумно, но това не е проблем и сигурно е от евтините части, които е сложил. Проблемът е, че: 1.двигателят започна да работи неравномерно; 2. като карам направо, воланът стои завъртян с около 5-10 градуса надясно (но това може да е от някоя от дупките, въпреки че го забелязах след като си взех колата от него).

Преди няколко дни паркирах пред нас вечерта и на сутринта стартерът не искаше да завърти. Като се опитам да запаля изцъква и подава ток, но не иска да завърти (акумулаторът си е наред и с бутане пали веднага).

Какъв може да е проблемът? И някой имал ли е проблеми с този монтьор?

 

Парцалче в дупката и кибрит/майтап/. Включвател на стартера, ако не гаснат лампите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се опитам да запаля и всичките лампички почти изгасват. Казаха ми, че може би някакви четки на стартера са за смяна.

 

P.S.: колата е 1,3 бензин LX комби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай с подаване на ток от друга, работеща кола. Ако запали, премери гъстотата на електролита в твоя акумулатор. Ако върти трудно - втулки или четки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждал ли си скоро акумулатора със зарядно ? Ако не си,ще трябва да го направиш!След това провери по съветите на колегите.Това ,че пали при бутане незначи че е зареден както трябва.

За волана -погледни отдолу предните носачи и загледай дали има изкривен някой от тях,това може да се случи от страничен удар в бордюр,при минаване в дупка ,при качване през бордюр и др.подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното е да се пробва със читав акумулатор от друга кола, дали ще завърти стартера нормално.

Ако отново има проблем, нека колегата да погледне "масата" двигател-купе

Възможно е да има и износени втулки на стартера.

Ако със другият акумулатор за проба няма този проблем,

обезателно да се замери зареждането на алтернатора и да се провери за утечка.

edit:

Ъъъъъъ...какво ти е правил онзи на зоопарка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека на зоопарка каза, че е заредил акумулатора, като я взех. Това беше преди седмица.

Явно ще тряба да се смени акумулатора при всичи положения.

Но не мисля, че е от него, защото покарах около 30 мин, без фарове или нещо, което да иска ток и трябваще да позареди поне малко.

Обаче пак не завъртя, дори не се опита..

Явно ще пробвам другия майстор ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Преди месец смених въздушния филтър и от тогава е много шумна. Не ми се бърка за друг филтър, а и нямам гаранция, че ще е по-добър. Може и при теб шумът да е по същите причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.двигателят започна да работи неравномерно; 2. като карам направо, воланът стои завъртян с около 5-10 градуса надясно (но това може да е от някоя от дупките, въпреки че го забелязах след като си взех колата от него).

Преди няколко дни паркирах пред нас вечерта и на сутринта стартерът не искаше да завърти. Като се опитам да запаля изцъква и подава ток, но не иска да завърти (акумулаторът си е наред и с бутане пали веднага).

Какъв може да е проблемът?

Много дърта тема сте изкопали бре, навремето явно съм я пропуснал... та на въпросите:

1. Неравномерната работа може да е от много неща, не е описано какво точно е сменял майстора - прилича на проблем с карбуратора /ако не е инжекция/ - смучене на повече въздух или нещо по ел. инсталацията - кабели, свещи...

2. Ако Симо е свалял волана, може при монтажа да го е поставил леко завъртян накриво в шлиците, просто трябва да се извади отново и при изправени предни колела да се нагласи хоризонтално.

3. Това с гасненето на лампичките по таблото ми мирише на хлабава клема на акумулатора щом същия е добре зареден, но може и в стартера да има проблем

4. Шума не мога да го коментирам, като не съм го чул преди и след.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.