Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

"Чукане" на клапан


nikistan

Recommended Posts

За втори път се случва, при палене (първоначално - сутринта) се чува "чукане" от към клапаните: най-вероятно е само един клапан. След като поработи около 1-2 мин. - изчезва. Тъй като са хидравлични, предполагам, че има запушване (частично) на някое каналче. На някой случвало ли му се е такова нещо? Евентуална профилактика? Маслато ми е полусинтетика Castrol 10W40 и е на около 7-8000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да смениш маслото, ако изчезне това тракане просто ще покаже, че маслата който ни продават не могат да изкарат и 10 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Да не отварям нова тема.

Наясно съм, че клапаните на 1,9 SDi се регулират автоматично.

 

Преди около 1000 км. ходих да ми сменят ангренажен ремък, откакто го смениха, след като загрее колата (може и да не се обади) се чува едно от клапанчетата да тропа от 1800 до 2200 об./мин. Побърква ме. Възможно ли е да се е врътнал зъб при смяната и от там да прави траблето (примерно подава повече гориво или по-малко и да товари). Преди смяната колата мъркаше. От ЕТ ми вадиха данните от компа,че всички настройки са в нормите, ама не им вярвам. Сменяха само ремъка без другите части за случая. Възможно ли е някоя от несменените да трака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени марката на маслото и тогава чак ходи на сервиз. Имам пасат В3 на който му се обадиха клапаните на 180 000 км. Приятел ми предложи Liqui Molly.с графитна добавка - той имаше същия плоблем на BMW От тогава ги чувам само в най-студените сутрини на зимата= smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мойта фабия сутрин припърво запалване се чува сякаш чука леко клапан ама след минутка се оправя това за притеснение ли е(колата е на 27000 км) а може ли да е от нещо друго моля колеги със двигател 1.6 16 в да споделят ако могат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

моята е Италянка има ли значение щото и при мен ми трака един от клапаните :roll: при студен двигател и след 1-2 минути изчезва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама , но не ми е ясно тоз мотор 1.4 MPI на Фабия не е ли същия като на Фелиция 1.3 МPI и т.н. да не се връщам назад по веригата ?

Защото миналата година вземах гарнитура за главата на Формана баш от такава 8 клапанова Фабия MPI и пасна като плесница на нос :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабиа 44kw 1,4mpi не е ли 1,2mpi, но ако е наистина 1,4 то той ще е Шкодов с регулиращи се клапани, което значи че маслото няма значение. Между другото 1,4mpi на VW да не е на тази Фабиа за което наистина не знам да се е монтирал :-k някой ако е запознат с моторната гама на Фабиа-1 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 мпи е 60 коня шкодовия мотор на фабия-клапаните му са с хидравлични повдигачи

има го и в по-мощен вариант с червено и на табелката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 мпи е 60 коня шкодовия мотор на фабия-клапаните му са с хидравлични повдигачи

има го и в по-мощен вариант с червено и на табелката

:smt017 ,явно още нищо не знам за бъкиите на VW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.