Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Затапване на АГР


dude_BG

Recommended Posts

Моят EGR на AVF мотора на пасата беше целия в масло, толкова много е хвърляло от него че е оцапано надолу чак до окачването, най - лошото че стартера е целия в чернилка.

В неделя го измих отвън за да видя откъде хвърля. Ако продължи да излива от там какво да го правя - сваляне с почистване или нов. Нов ми оферираха за 324 кинта, но какъв не разбрах.

Ако ще е нов какъв да търся - Пиербург, Топран или.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 152
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    25

  • Цецо75

    19

  • BlackPearl

    8

  • Ludiq

    8

Най-много писали в темата

Ми зависи от къде хвърля - гарнитури, маркучи... или от самия ЕГР. Може да се окаже, че той си е здрав...Незнам как е на AVF-а, ама обикновенно от едната страна си на гарнитура към колектора, а от другата на скоба към кулера. Може там някъде да издиша...

 

Но ако е скапан, аз не бих го сменял, бих го изолирал. smile021

 

А и какво разбираш под много масло? То масло е нормално да има, ама чак да тече от там... не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е толкова много, че всичко под него е олято, има по кората под двигателя и назад.

Колата е нов внос от Италия, на компа няма грешки, направено е необходимото първоначално обслужване.

Довечера ще го погледна след 100 км. пробег дали е хвърляло и откъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е за колко време го е изхвърлила това масло. Щото то може да си е там от години... Все пак италианец я е карал.

 

Измии я хубаво с пароструйката и я покарай да видиш от къде и колко тече. Големи количества масло в турбопътя не са добре, но по-малко е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственикът е бил италианка род. 1957 г., маслото е от отдавна, може да са сипвали повечко, може да не е сменяла редовно възд. филтър, знам ли. Измих клапана и всичко под него и около него с водоструйка, като преди това напръсках обилно с обезмаслител, всичко видимо и достъпно светна, сега наистина ми е интересно откъда ще хвърля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега рекорда се държеше от колата на Коко-редлайн,но сега има нов smile091

За първи път ми се случва,кола да пренадува от това :lol::lol::lol:

post-2454-138453402998_thumb.jpg

post-2454-138453403003_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от това може ли да светне "чек енджин" - а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А от това може ли да светне "чек енджин" - а?

 

Може, бре... Светва, когато не може да затвори клапата. Check Engine светва, когато един от всички датчици, свързани с мотора не сработи.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 мерси, брат! Начи утре разглабям.... стискайте палци да не оплескам нещо биг тайм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 мерси, брат! Начи утре разглабям.... стискайте палци да не оплескам нещо биг тайм!

 

К'во ще оплескаш - няма какво... Има скобичка на маркуча, махаш я, после хващаш шестограмчетата и въртиш три болта са... Чистиш после, слагаш и готово. Проблема е, че не е ефективно цялото нещо, освен ако не почистиш и колекторите... Както пишат по-горе в темата "там е най-голямата гняс и чернилка"...

 

Успехец! :) Хвърли после 5-6-7-8 снимки, да има за бъдещите поколения... и те да се облажат със здраве, щастие и берекет.

 

Поздрави

 

ПП: Ето едно маловажно клипче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати, то много задръстено със сажди бе.Горката колица, била е пълен асматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е много. Мойте и на двете ги отворих на 200 000 и изглеждаха бая по-прилично...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли за София някой който може софтуеърно да изолира ЕГР-а и на каква цена. О2 двигател BLS 105 hp

И аз питам дали има такъв, който да свърши тази работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених EGR - а, но маслото идва от турбото, което явно е тръгнало към вечните ловни полета. Колко време ще вървим заедно не знам.

За статистиката EGR за AVF мотора, производство Wahler струва 290 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Опа от днес и аз ще ставам непушач. Оставих колата при Сами smile126 . Жалко че, няма да мога да видя на какво диредже е ЕГРа - на работа съм.

Надявам се да не съм новия рекордьор по задръстени дробове :)

П.С

Късметлия съм, Сами излиза в отпуска и съм последния му пациент преди отпуската !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа от днес и аз ще ставам непушач. Оставих колата при Сами smile126 . Жалко че, няма да мога да видя на какво диредже е ЕГРа - на работа съм.

Надявам се да не съм новия рекордьор по задръстени дробове :)

П.С

Късметлия съм, Сами излиза в отпуска и съм последния му пациент преди отпуската !!!

Трябваше да кажеш ,че искаш снимки...сега вече мога да ти ги снимам изчистени/още не съм ги сложил/както и разглобеното и все още непочистено турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги затапих днеска егр-а само незнам какво да го правя вакумното маркуче което влиза в егр-а,дали да го затапя или да си остане така без да се затапва за 2.0 става въпрос

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го да си седи върху EGR-а, да не се събират боклуци ако виси.

 

Нали го спряхте и софтуерно в ЕКУ-то? Че иначе ще светне чека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.