Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Затапване на АГР


dude_BG

Recommended Posts

Аз съм.

 

Нямах предвид, че щях пари да ти взема, а да измисля вариант. Той и Самито (bega4kata) сигурно щеше да помогне с някоя магария...

Но щом от Ив-Кар Спорт са ти го сменили и ти дават гаранция- няма лошо. Караш и си свиркаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 152
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    25

  • Цецо75

    19

  • BlackPearl

    8

  • Ludiq

    8

Най-много писали в темата

Старата е при мен дали ще може да се поправи (мисля че видях снимки тук на такава разглобена) или да се вземе нещо от нея за части или пък цялата да се продаде! Не съм много наясно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

O2 1,9 TDI-PD - 76000 km :

 

18082010236.jpg

 

Да го чистя ли или да чакам още ? :)

 

Как се откача черното лостче, че го понапънах ама не излиза, страх ме е да не го счупя.

 

18082010237.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После някой умник да не каже пак,че поддръжката на дизела не била по-скъпа и това било мит! smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се откача черното лостче, че го понапънах ама не излиза, страх ме е да не го счупя.

 

18082010237.jpg

 

Ми с клещи-секачки най-лесно става. Подхващаш го при ябълката от двете страни и използваш "бузите" на клещите и те избутват пластмасата нагоре, може и с отвертка да си помогнеш като разшириш процепа при пластмасата.

 

Според мен първо свали ЕГР-а, пък после си играй да махаш лостчето, по удобно е. Пък така и така се сваля ЕГР-а, ако си решил да го чистиш, но дали трябва, за този въпрос има доста компетентни колеги, които ще ти отговорят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После някой умник да не каже пак,че поддръжката на дизела не била по-скъпа и това било мит! smile021

моите никога няма да се изцапат и никакава подръжка не изисква ако направиш това докато е нова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После някой умник да не каже пак,че поддръжката на дизела не била по-скъпа и това било мит! smile021

 

Я кажи за 100к км колко комплекта свещи и кабели смени? Просто питам. Щото за 107к км аз EGR не съм чистил. Може пък да е от стила ми на каране...

 

Що се отнася до поддръжката - ами пуснал съм тема: ТУК. Не мисля, че на бензин би било по-еФтинко smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Да питам и аз нещо за АГРа. Кога се зацапва повече? Когато караш по -спокойно т.е. на ниски обороти и на висока предавка или обрандото, когато татискаш повечко газта. Питам, защото обичам да карам в града по-спокойно(за икономия разбира се) като превключвам рано без да дупя двигателя. На 115 000км съм и не знам като е карана спокойно колата дали вътре не е мазало и дали ще е по-добре направо да му сложа пластината отдолу на тръбата. Като гледам клапата на ЕГРа не е много умаслена, ама по нататък към колекторите не се знае какво е.

И още един въпрос:при обороти на празен ход клапата отворена или затворена е и кога клапана пропуска газове при отворена или затворена клапа. Извинявам се ама ми дойде още нещо на ум, някои колеги си шунтират АГРа като махат вакума и го затапват,при това положение клапата в какво положение остава. Не е ли като се замисля да се направят и двете процедури, и пластила, и запушване на вакума. Извинявам се за многото въпроси. надявам се спеца на турбини и АГРи,..... абе въобще на Шкоди- Бега4ката да бъде така търпелив и да ми отговори. И не само той де, за да няма сърдити....Чест и почитания smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото повече газ даваш -повече се затваря

на празен ход е отворен

като запушиш вакума остава затворен ако е чист

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.Не ми каза кога се зацапва повече, при яко каране или обратното. Явно много ти досаждаме а и си зает човек.

Хубав ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Да вдигна малко темата... Понеже нямаше какво да правя, реших да разгледам малко хардуера на колата. Преди около 30мин някъде, взех и извадих маркучите, като снимах EGR-a. Колата е на 46 000км. Ето снимки:

 

P1000826.JPG

 

P1000828.JPG

 

P1000833.JPG

 

Искам да питам - притеснително ли е, че имаше известно количество масло там, както и в гумената тръба преди него?

 

Клапичката се движеше супер лесно с ръка, като я натиснах.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих желал да си "затапя" AGR-а , ама така и не разбрах за 1,9 ТДИ 105 к.с. как е най-здравословно...

Има ли някой вече изработен алгоритъм за този мотор , така че хем да не работи клапана , хем да не дава грешка компа ?

Димо,ела и го изолирам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички tdi там имат масло това са маслени пари smile159

 

Аз нямам.... smile004

 

При мен има само.....прах!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не можах да намеря материал как се разглобяват ЕГР и колекторите има ли нещо специфично ,аз съм с 1,9 октавия 2 фейслифт на 121 000 км.На предишните ми коли съм го правил това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не можах да намеря материал за почистване на ЕГР и колектора,карам 1,9 октавия 2 фейслифт.Има ли нещо специфично при свалянето и почистването,на предишните ми коли съм го правил това.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигна малко темата...

 

Искам да питам - притеснително ли е, че имаше известно количество масло там, както и в гумената тръба преди него?

 

Клапичката се движеше супер лесно с ръка, като я натиснах.

Поздрави

 

За маслото - не е притеснително. Иначе изглежда си съвсем нормално като за твойте километри.

 

не можах да намеря материал за почистване на ЕГР и колектора,карам 1,9 октавия 2 фейслифт.Има ли нещо специфично при свалянето и почистването,на предишните ми коли съм го правил това.Благодаря.

 

Мойта е безлифтова, нищо сложно и непривично нямаше - просто свалям и чистя. Но аз я разглобих кардинално по целия блок - ЕГР, входящи колектори и турбина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарско за отговорите! След известно време ще го изпера, но няма да е скоро...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лелеееее, много чернилка! Яко! Обаче после как светва, когато се изчисти! Мдаааа..... Ще трябва да се мисли как ще се чисти това на 100000..... А може би още на 80000?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.