Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Затапване на АГР


dude_BG

Recommended Posts

Има ли кой да направи тази интервенция в София на Октавия II 2.0 TDI DSG? Някой от форума? ПОМОЩ!!! Фрустрирах се след като видях снимките на колекторите на Клементина! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 152
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    25

  • Цецо75

    19

  • BlackPearl

    8

  • Ludiq

    8

Най-много писали в темата

Ако караше 1чка щях да ти помогна. И сам можеш да си го направиш, но при 2ката е малко по-сложна процедурата, да не кажа МЪКА!

 

Незнам как се процедира при DSG. smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да вметна,че като го затапиш,значително по-бавно ще ти загрява колата,защото тя не е като 1 цата,а чрез изгорелите газове топли малкия кръг на антифриза :!: -има си топлообменник зад главата и той е с клапа и 2 датчика

освен това е хубаво при запушването на агра,да се отстрани и електрическата му клапа,защото ще ускорява малко на 2 степени с малко газ като се кара-доста неприятно според мен и на дсж-ито не знам как ще му подейства.Ако я махнеш обаче ще ти гасне с претрисане,което не е полезно за дсж-то :!:

Другия вариант е почистване на агр-а и колектора,периодично на 100 000 км например.Свалят се за секунди и агра и клапата и колекторите

ако все пак си решил,пиши ми лично да помагам

модовете да направят една такава тема в раздел тунинг,хората да прочетат каквото ги интересува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво печеля ако затапя АГР на моята кола ?

Не съм на ясно :oops:

няма да ти се цапат колекторите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох 2-3 теми в чужди форуми - най-лесният вариант при О2 е да се почиства EGR-а като се позапуши. Махането му е доста сложна и като цяло безсмислена операция при О2. Нямам идея обаче какъв е ефектът при запушване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колеги като цяло да ви кажа я си почистете АГРа и пак си пробваите колите.Не бързаите със затапване и подобни процедури

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колеги като цяло да ви кажа я си почистете АГРа и пак си пробваите колите.Не бързаите със затапване и подобни процедури

 

:smt017

 

Аз ще допиша пак в темата след тази процедура - ще има снимки и обяснения, обещавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май, май доста мръсотия сме насъбрали всички?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз преди няколко месеца си изчистих всмукателния колектор на О2 2.0ТДИ и доста гняс излезна от него . По стените имаше около 3-4 мм сажди премесени с малко масълце. Прилагам и снимки на изчистената вече ел. клапа и клапанчето което пропуска газовете.Просто накрая се сетих да снимам съжалявам че не мога да ви покажа колко беше мръсно заслужаваше си да се види. Процедурата по разглобяването изобщо не е сложна самото чистене го извърших с обезмаслител и бензин. Дано съм бил полезен smile027

post-4543-138453202233_thumb.jpg

post-4543-138453202246_thumb.jpg

post-4543-13845320226_thumb.jpg

post-4543-138453202271_thumb.jpg

post-4543-138453202286_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубаво си направил,но в колектора е голямата гняз

там е голямата мацаница при почистването :lol: има трудно достъпни места,които са много наслоени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го сваля и него но да попитам има ли нужда след това от смяна на някаква гарнитурка между него и двигателя да знам ако има да я купя да не се окажа после с разглобена кола. Колектора ми е от алуминиевия тип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ще покажем бе,няма проблеми.

Ако колата е с алуминиеви колектори/те имат по-голяма склонност да натрупват мизерии,защото са доста грапави отвътре/,гарнитурата е метална с много тънко гумено покритие.Не е нужно да се подменя.Може само леко със силиконче да се намаже.Но много тънко :!: :!: :!:

Ако е с пластмасови,гарнитурата е гумена и обикновенно пак не се налага да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и във Варна бих дошъл да ми го изчистите, само да ми кажете колко ще ми струва за да се подготвя.

 

Иначе аз не смея да пипам нищо по колата, според мен за всичко си има хора и те са много по-компетентни

от мен в това което работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То да взема и аз да си ги почистя при Сами,то и това лято пак ще почивам на север,та колко му е да свършим и тази работа,хем ще се видим,пък може и някои тунинг да и направим! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето в такова състояние беше агр-а на колегата и се наложи да го сменим.

Аз нямам снимки,защото той снима,имам само тази и още една на която се вижда мизерията в колектора.Проблема с тези нагари е ,че когато се отлюспи част от нагара и попадне между леглото и клапана,той не може да се затвори и буталото го перва лекинко и го изкривява.Доста такива случаи познава практиката.

Предполагам че няма време да ги пусне,а има интересни снимки относно: КАКВО БИ ВИ СПЕСТИЛО ПОСТАВЯНЕТО НА ОЙЛ ТАНКЧЕ :!: :!: -ами около 701 лв :lol:

вече 6 или 7 случай е това с ел клапата

post-2454-138453202593_thumb.jpg

post-2454-138453202599_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.