Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Умен климатроник или проблем?


evin

Recommended Posts

Вчера ми стана топло и за първи път пуснах климатика на охлаждане след зимата и резултатът беше много слаб почти нулев дори на LO. Навън температурата беше 18-20 градуса, вътре в купето беше доста жежко, сигурно 25 градуса.

 

Имате ли идея дали климатроникът се пра'и на умен, защото навън е хладно или имам нужда от пълнене на фреон? 10х!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърът го смених есента, би трябвало да е идеален

 

Климатрониците ви духат ли студено/ледено днес?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пуснеш климатроника в напечената кола и ако той заработва трябва да започнеш на чуваш припукване на пластмасите на жалюзите и клапите . По това се познава рязката смяна на температурата - значи охлажда . :)

 

п.п. виж да не си забравил да изключиш ECON !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ECONT изключен, пробвах на външен и вътрешен въздух - не ще да лади :D

Дано стане още по-топло тия дни да го пробвам пак.

Ще се ходи на една диагностика до ЕТ май...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес и аз го пуснах и при мен мн слабо беше в началото после се усетих да махна economy и са поопрай + малко поиче обороти smile001 лятотоооо идваааа smile035 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

колеги не искам да ви плаша, но баща ми има 2 служебни Оки2 2.0FSI и на двете трябваше да смени компресорите на около 100000км. В един сервиз в София, който се занимаа смо с климатици му казали, че компресора се прецаквал на около 100000 км. Нарочно било направено така, дали при всички двигатели на скода е така не мога да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно проблем колега....климатроника работи от+5градуса, компресора включва ли,ако не включва -не достатъчно количество на фреон/пресостат/а ако включва но не охлажда достатъчно е малко фреона.най добре е да то погледне специалист!!!! УСПЕХ!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам при тази октавия дали е така, но при доста от моделите на VAG има една кутийка с бушони върху акумулатора и някой път от там е проблема. Ако имаш такава кутийка извади бушоните и пак ги сложи, виж дали нямат загоряло по тях, ако има го изчисти и виж дали ще има промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ebay са по 300 евро чисто нови. Не знам кой ще даде 1850 лв на ЕТ. То бива надценка, ама другарите са се оляли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой ще даде 1850 лв на ЕТ. То бива надценка, ама другарите са се оляли...

 

за съжаление в последно време ЕТ направо се заливат с цени за резервни части

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.