Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем в мотора


bengy76

Recommended Posts

Здравей те фенове на фабиа.Преди 3 дена се разочаровах от моята Шкода 1.4 TDI 80 коня.

Случи се нещо много неприятно.Скъса се веригата на маслената помпа и това предизвика сцепване на корпуса който е зад запчатното колело на ангренажнит ремак.Абе с две думи голяма беля стана.

Колата съм я купил чисто нова и сега е на 90хил.км. Какво може да е предизвикало това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корпуса се продава отделно, но едва ли ще минеш само с него.Зъбното колело на кол. вал което върти веригата също се поврежда.То не се продава отделно ,върви комплект с кол.вал. Като скъса веригата колелото става не елипса и превърта.Може да се избие от вала и евентуално да ти го направят някъде.Ангренажа скъсан ли е от веригата? Колата ако е гаранционна какво се притесняваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се скъса верига по мотора,явно бая зор ще е видяла.Това все пак не е ремък,но знае ли човек :- Ей,не ги правят като едно време здрави като веригите на 105/120 - разтегляне има,късане няма - даже някой си бил сменил вергата на 120 000км,ама случайно,защото стъргала по дъното на капака и го пробила,та взело да капе масло :!: Иначе човека не знаел че съществува такава верига в мотора smile091 .Сериозно smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка за щастие не е скъсан.С просто око не се вижда нито едно зъбно колело да е повредено.Надявам се да няма поне нищо повредено горе в двигателя.Благодаря ви предварително.

Лошото че не е в гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбното колело 100% е повредено. Виж го хубаво, станало е елипсовидно. Ще ти трябва ново( да ти изработят).Обтегача и корпуса се продават.Маслената помпа най-вероятно е здрава.Разглоби и огледай всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, те за тоз проблем говорех в една друга тема който съществува при 1.4 TDI моторите :roll:

Колелото в коляновия вал няма как да не е превъртяло, но нещата ще се оправят но нека хубаво да огледа майстора дето ще я прави smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав беше приятелю.Зъбното колело беше превъртяло и елипсовидно.Сега незнам дали ще трябва да сменя вала или ще се опита ме да го пооравим и пригодим друго зъбно колело.Ако стане ще трябва когато сменям анг.ремък да сменям и веригата.Какво нещо, ремъка издържа повече от веригата." Къде ли са я правили тази верига"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е във веригата,тя не издържа. Зъбното колело едва ли ще го възстановиш, по-добре да ти направят друго. Ще ти трябва нов корпус ( около 200 лв май беше не съм сигурен) , нов обтегач и веригата.Щом ангренажа е здрав..Маслената помпа трябва да е оцеляла. Избий колелото и опитай някъде да ти направят ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбното колело вече го избих и ще ми направят ново.Сега ще трябва да се поочисти малко коляновият вал за да може да пасне добре новото зъбно колело.Та значи вече когато сменям ангренажен ремък,ще трябва да сменям и веригата.

Благодаря ви за всичко.Надявам се от тък нататък да си пишим все за хубави неща. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с такъв мотор :(

Колата е на 2500 километра - има ли смиисъл на всеки 15 хиляди или колкото там беше ТО-то да ги карам да сменят и тая верига?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.