Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Крепежни отвори на Иков 28-30ЛЕКР и Пиербург 2Е3


lent

Recommended Posts

Взех си един карбуратор - мисля че е Иков 28-30ЛЕКР,защото по него има накачени приспособления "Пиербург",но на отливката пише ''Made in Czehoslovakia".Мисля да го слагам на фаворитов смукателен колектор,с елипсовиден отвор и 4 крепежни отвора.Проблема е че карбутатора,към който има и плочка,са с 3 крепежни отвора,които на капака на карбуратора са разположени на 120 градуса едни от други,а на фланеца - двете са в една равнина,но не пасват на двете от колектора,а третата е от другата страна посредата :-k .Някой може ли да ми каже дали съм уцелил точната модификация на карба и каква е тя и дали има някаква стандартна преходна плочка или трябва да правя такава?Ще съм много благодарен ако някой ме светне,защото знам,че на Голф 2 карба е идентичен,само дето е ''огледален'' на този за шкода :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върху тялото на карба трябва да има написан точния модел на карба, ако е чешки LEKR 28-30, ако е немски Pierburg 2E3. При шкодите /фав и фела/ мисля че са еднакви карбовете без варианти, а при Голф има няколко разновидности, но не съм много наясно там... ето ти снимки на оригинален Иков ЛЕКР и на Пиербург 2Е от някакъв Голф, за да направиш сравнение:

post-24-138453199843_thumb.jpg

post-24-13845319985_thumb.jpg

post-24-138453199854_thumb.jpg

post-24-138453199857_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е точно такъв като на първата и втората снимка,следователно е ИКОВ.А защо е с 3 крепежни отвора при положение,че фаворитовия смукателен колектор е с 4?Дали няма някакво преходно фланче,незнам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , между карбуратора и колектора има тампон или другата разновидност е плочка с две гарнитури ... плочката или тампона се хващат към колектора с 4 болта , а карбуратора към тампона с 3 ... какво има толкоз да му мислиш ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията!И аз си мислех че ще има нещо такова,но друго си е да го чуеш от някой,който е сигурен на 100% smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Най-малко ядове щеше да имаш ако беше взел варненската шкода с фав. мотор. Сега тря да правиш изравнителна плочка за карб-а защотот иначе ще е под наклон , ще трябва и ново гърне и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че ще има играчка,но пък иначе не е интересно :) А после удоволствието при карането е двойно smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.