Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Марка амортисьор към пружини EIBACH PRO KIT?


Какви амортисьори бихте сложили на своята кола?  

1 глас

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Все още се колебая между тези двете марки амортисьор Monroe Reflex или AL-KO, така че ще ми трябва малко помощ от разбиращите и пробвалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани ги тия. Особенно Монро. Кони или Билщайн и си в играта.

От собствено опит ли говориш? Правил ли си пряко сравнение? Карал ли си Монро?

Сигурен бях че ще кажеш "FSD" но се сдържа някакси... smile159

Понеже е кратък списъка, ако решиш да включиш и Kayaba, мога да ти препоръчам откъде да вземеш, made in Japan.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ако искаш да намериш човек, дето е карал със всичките тези окачвания на една и съща кола, та може да ти направи сравнение, искам да ти пожелая успех.

 

За Кони и Билщайн ти говоря от личен опит по коли на близки приятели. Монро имаше на колата на баща ми и на един приятел - изтропаха се по идентичен начин - от дупки. За АлКо съм чувал разни неща от смесен характер, от трети лица, а Кайаба моя майстор ги хвали доста - казва, че издържат доста по БГ условията.

 

Това достатъчно подробно ли е? По принцип аз бих си сложил Билщайн, но за Фабиа кита на Кони (FSD) е по добър за ежедневно каране. Защо не беше сигурен, че ще кажа Олинс или Газ?

 

ПП: В тази анкета не може да се гласува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си злато! :smt017

Много съм доволен от отговора.

Сега ще проверя цените на Кони и Каяба и ще преценя.

Иначе Бат Сами ми препоръча АЛ-КО, но има нещо което ме притеснява особено и то е "издръжливост" и "гъвкавост" или казано така: Колко дълго време един какчесвен амортисьор ще си върши качествено работата, и за сега Кони е фаворит... smile159

НО истинският въпрос в България е:

"Доколко един продукт е произведен в "правилната" фабрика и къде наистина е произведен?" :smt0344

Мисля "гарантираният произход" с гравюра по амортисьорите да бъде водещият фактор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи доста и от бюджета ти, защото на цената на едно FSD или хубав кит на Билщайн, ще можеш да оборудваш две коли с Кайаба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще живеят ли толкова километри като тях?

Ще си вършат ли работата по същият начин?

Същият кеф ли правят? Защото "Кеф цена няма!"

 

Истината е че съм карал Каяба на Реното си (Р19) и не съм особено впечатлен от издръжливостта им(70 000км), като пътното поведение на колата се влоши осезаемо на 30 000км след поставянето им, а на 70к вече бяха издънили стабилно, но все пак това бяха Каяба слагани в Швейцария и може да са някакви "ментаци", а какво остава за тукашните "оригинали"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом са ти толкова големи претенциите/не го казвам с лоши чувства,дори напротив :D /,трябва да си вземеш регулируеми по твърдост FК примерно и ще можеш супер прецизно да си настроиш поведението на автомобила според твоите разбирания и предпочитания,които са много субективни възприятия и за това няма как да ти се помогне.

аз на Опела съм точно с такива и съм си докарал возията перфектна smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тъй и тъй ще се дават пари....

Ако е гарга да е черна все пак.

Но поне ще ми сменят амортисьорите гаранционно та може да посъбера повечко парици и тогаз да се гмуркам!

Благодаря най вече на теб за коректното отношение и отзивчивост! Трябват повече такива като теб.

RESPECT smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Мани ги тия. Особенно Монро. Кони или Билщайн и си в играта.

 

:smt017

 

Monroe е супер ама ако не е купувано от България. Казвам го от опит - карах с такива на едно Пежо и баталясаха за няма и 2 години...А с Кони-то също имам опит (не спирам да го опитвам всеки ден) и смея да твърдя, че е невероятно окачване. Bilstein е от същия клас. bega4kata и той е прав за coilver-ите на FK. имам познати, които карат с такива и са много доволни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След едно бързо сравнение на "производителността" на амортисьори с марки "КОНИ" и "КАЯБА" се получава разлика от 15-20% повече стабилност в полза на "Кони", и предвид състоянието на пътищата в България взех решение да сложа "КАЯБА"(Оригинални с гарантиран произход) серия ЕКСЕЛ-Г(газови).

Доволен съм от съчетанието! smile035

Вози меко на дупки и е доста стабилна в завой. smile049

Вече имам и чисто нови оригинални гаранционно сменени амортисьори като втори комплект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.