Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Кума Лиса


repoii

Recommended Posts

Здравейте колеги ето малко снимки на моята мръсница, http://repoii.snimka.bg/automobiles/kuma-lisa.484061 По късно ще дам повече информация за нея ако искате. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е закупена от баща ми,по талон е 31.10.1984 за да бъдем точни.Още преди да я вземе са я чукнали леко май със мотокар,не съм сигурен.Колата е на 125000 хл. кm. Вече е в моите ръце от близо 5 месеца и какво да кажа smile048 много си я обичкам.Още като я вземах смених единия калник другия беше наскоро сменен но само грундиран.Боядисахме ги и я изкърпихме,имаше малко ръжда по пода но за годините доволно.На лято се каня да има цялостно боядисване и доста кит, smile001 има доста вдлъбнатини и дясната врата е сгъната.Двигателят е 1.2 в добро състояние,4-степенна кутия има доста работи за стягане,ползвам си я всеки ден и мисля още доста да си я карам,някои ми казват че съм ненормален да съм си купел по-нова кола и тъй нататък smile035 но продава ли се такова животно сърце не ми дава,мене си давам нея не :lol: .Казва се Кума Лиса и отдавна се каня да и пусна снимки.Навитак съм също за рапид мечтая си де но кой знае надеждата умира последна.В общи линии е това и имам чуството че ставам маниакален на тема шкода smile027 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е кеф, сложи си глава от 105 (пилето между 3 ти и 4 ти цилиндър е черно на 120 е жълто на 120ГЛС е зелено резедаво такова), като и стегнеш болтовете на 6 или 6.5кг/кв см (на 7,5 се късат) и ще се влюбите. След 150км (трябва да се погледне в книгата не съм сигурен) притягаш. Аз първата седмица се страхувах да не я изтърва в някое дере :mrgreen:

 

A и сложи си номера директно на бронята, че така виси иначе евала вече все по - рядко се появяват свежи лица с 120ки шкодички. Пък и твойта си е лачена smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благадаря за съветите.Това съм го чувал за смяна на главата но засега няма да го правя.Познавам едно момче което скоро си сложи и е доста доволен от вървежа.За номера си много прав и така и ще направя но е запланувано за лятото че както е тръгнала ръждата smile001 трябва да се направи нещо по въпроса.Даже и си мисля да махна броните изглежда много готино но се дърпам нали трябва да е напълно реставрирана пък и не е лошо да има защита.Не знам много глупости ми се въртят из главата но всичко по реда си.Най вероятно ще се придържам към оригиналния вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не махай бронята. Само веднъж да я удариш в някои теглич и си я убил, мачка се като картон. Пък номера не е тежка работа, сваляш го с бормашината цък цък и айде ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравост :) Само така. Трябва да останат тези коли в джижение. Вече почти не се виждат по улицата.

Какъв е тоя маншон от въздушният филтър?? и до къде стига ??

 

P.S Чакаме те на събора !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маншона е допълнение правено от баща ми и отива до втори маслен филтър който почиства твърдите частици и да ти кажа за въздушния не остава много работа smile001 .А за събора не мога да обещая нищо,като дойде ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от два дена имам проблем със оборотите на свободния ход.Когато иска си работи като хората но друг път угасва веднага.Този проблем не е от сега но се беше оправила.Пробвах да дигна оборотите от големия винт за празния ход но никаква разлика ни наляво ни надясно а трябва да е доста чуствително,защо се получава така трябва да се почистят жигльорите или нещо друго.Просто ме съмнява този винт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти смуче неконтролируемо отнякъде допълнителен въздух,няма да усетиш голяма промяна от споменатия винт за регулиране оборотите на празен ход :roll: Провери също дали уплътнителната гумичка на този винт е добре,въпреки,че според мен за да изгасва чак колата,проблема е в нещо друго... :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да проверя.Някой път като каже този проблем изчезва,но ето тази вечер само гасне.Може и аз да не съм се изразил правилно,при връщане на газта имам предвид само на свободна."Редактирах си предишния пост"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време провери да не би електромагнитния жигльор да прави проблеми,извади и горивния жигльор за празен ход на 1-ва степен и виж да не би да е с намалена пропускливост в резултат на замърсявания в горивото :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите се оправиха,работят повече от добре.Това стана след стабилно натискане на газта.Сигурно е имало някакви боклуци в карбуратора.Така че от време на време малко доман не е лошо за продухване на системата smile001 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малките обороти са им слабо място на тия шкодаци, пък и горивата ни са отврат и лесно се запушват разните му жигльори. Ако не помогне винта за празен ход-кореселин му е майката smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Браво! =D> Много добре изглежда лисаната! За събора няма какво да му мислиш - идвай и няма да съжаляваш. И без това ще сме ти наблизо ако съдя по регистрацията. Радвам се че се влива свеж кръв във редиците на старите модели!

Поздрави! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.