Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Проблем с парно и смяна на емблемa?


far_seer

Recommended Posts

Привет отново. направо към проблемa :

на няколко пъти вече прозорците на фабията се изпотяват

но не говоря за обикновено такова, а за истинска река..... целите стъкла са във вода, не помага нито кърпа, нито марля(която уж попива най-добре)

трябат ми поне 7 минути колата да е запалена за да поизчисти поне толкова, колкото да не бутна всичко по пътя.

Някой имал ли е подобни преживявания и ако да, как е отстранил проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С'а ако кажеш, поне дали имаш климатик, може и да помогне някой. Иначе така, без да споменеш каква е колата или като търсиш помощ да не кажеш от къде си...няма да стане, освен ако не попаднеш на някой дето фърля боб и леща и мани другото, ами и познава на тея варива!

По темата ти - ако имаш климатик - сложи го на ECON функция след като избършеш всичко и карай няколко дни така. Не е зле да си погледнеш и филтъра - може да е мокър и от там точно да идва проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, признавам си, че съм доста бос все още на тема автомобили

Колата е Фабия, 1.4 mpi, 50 kW, 2000 г., Comfort и има климатик

не разбирам на кое се казва ECON функция, а предполагам под филтър имате предвид този на купето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш функция ECON, тя е при климатроника. :) Смени си поленовия филтър, от него е според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали не е пусната циркуацията на въздуха да е само в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали не е пусната циркуацията на въздуха да е само в купето.

не, не е пусната, а дори и да беше, такова нещо чак не може да се получи

ще сменя поленовия филтър, а ако дотогава пак се появи ще снимам колата

такова нещо не сте виждали...

 

 

P.S. така и така има тема, нека да споделя и друга болежка

отскоро колата започна да "присецва", примерно както съм на 3та, падат оборотите, колата дори забива муцуна, след няколко секунди се оправя

прави го рядко, но дори и когато е загряла

първото, което ми дойде на ум е лош бензин, пробвах всякакви бензиностанции, пак се появява понякога

на VAG-COM нe показва проблем никъде

разходът също се качи, градско вече гони 12-13, докато преди си беше 10

извънградско разходът си е песен - 5.5-6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не ти се пълни парното с вода

Нищо чудно, ако скоро я е взел от някоя автокъща или я е закарал на някоя автомивка за основно измиване. Там при миене преди продажбата няма да споменавам как се минава с пароструйката...

Щом нямаш ECON, не включвай климатика ами карай само на парно + външна циркулация! Ако имаш желание, наистина не е зле да разглобиш парното и въздуоводите, за да се увериш, че няма локви в тях...

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не ти се пълни парното с вода
и на мен ми се пълнеше с вода защото се беше запушил дренажа с боклуци
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава точно това ще проверя

дано не звуча смешно, но 2рият ми проблем, който споделих може ли да има отношение със задръстването на парното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

относно втория проблем, при мен беше подобен проблема. Това прекъсване се появяваше само когато колата е загряла и при ниските обороти (или при високите поне не се усещаше). Оказа се бобина на 2-ри цилиндър. 4 пъти ходих в ЕТ на диагностика, но проблем не показваше. Карах така около година. Един ден рязко се появи силна вибрация в двигателя и никаква мощност. Пак отидох и чак тогава разбраха, че е бобината. Явно е имало лоша връзка или пък е работила когато си иска, след което се повреди тотално.

Дано при теб не е такъв проблема, но те съветвам да провериш бобини и свещи. Не съм специалист, просто споделям впечатление!

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

относно втория проблем, при мен беше подобен проблема. Това прекъсване се появяваше само когато колата е загряла и при ниските обороти (или при високите поне не се усещаше). Оказа се бобина на 2-ри цилиндър. 4 пъти ходих в ЕТ на диагностика, но проблем не показваше. Карах така около година. Един ден рязко се появи силна вибрация в двигателя и никаква мощност. Пак отидох и чак тогава разбраха, че е бобината. Явно е имало лоша връзка или пък е работила когато си иска, след което се повреди тотално.

Дано при теб не е такъв проблема, но те съветвам да провериш бобини и свещи. Не съм специалист, просто споделям впечатление!

 

Успех!

много ти благодаря за мнението

проблемът при мен е същият, проблемчето се получава при ниски обороти

сега обаче съм зле с париците и не знам дали няма да ме одрусат при евентуален ремонт на тая бобина

иначе колата през зимата палеше като пич, не вярвам да има проблем със свещите

разходът според теб може ли да се е покачил, ако проблемът е с тая бобина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно и двамата не знаете за кой модел двигател точно говорите ;)

ама се разбрахте де smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет за пореден път от мен.

Не видях из търсачката затова ще попитам:

забелязъл съм, че на много фабии емблемите са доста поувехнали

про моята също го има това, предната емблема вече е изцяло черна и стои адски грозно

поръчах от едно място да ми ги доставят, чакам следващата седмица

та въпроса ми е как да ги демонтирам старите и сложа новите, на щипки ли са, на какво са ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е залепена (леко) на 2 като щифта са.

Трябва да си махнеш решетката и да я разглобиш (3 части).

 

Ако искаш директно- може с отверка без да я махаш,но трябва много да вниваваш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за отговора, при всички положения ще внимавам много

даже толкова съм внимателен, че ме е страх да го направя

ами емблемата отзад, там май ще трябва да се "кърти" с отвертката само? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

колеги, имам проблеми с ръчната

като я свалям, натискам палчето и то не изскача, остава си натиснато

съоветно, след това не мога да я вдигна, трябва да я поразтърся, за да изскочи палчето :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде отдолу?

знам че там зад пепелника на 2рия ред може да се натяга или разхлабва ръчната

моят проблем е палчето, иначе тя си лови, когато е спусната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.