Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с ЕГР клапан


skodafen

Recommended Posts

Здравейте проблемът е следния съмнявам се че егр не работи както трябва

1 през дупчицата му хвърчи масло преди течеше надолу по него а сега хвърчи напред

2 на 3 ти канал на празен ход стойноста му на 6,8 % което май не е нормално защото актуалната стойност на дебитомера е 460-470 а от долу пеше че трябва да е от 210-350 моля ви дайте съвет какво да правя

 

п.п има ли смисъл софтуерно ограничаване на EGR-а

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте проблемът е следния съмнявам се че егр не работи както трябва

1 през дупчицата му хвърчи масло преди течеше надолу по него а сега хвърчи напред

2 на 3 ти канал на празен ход стойноста му на 6,8 % което май не е нормално защото актуалната стойност на дебитомера е 460-470 а от долу пеше че трябва да е от 210-350 моля ви дайте съвет какво да правя

 

п.п има ли смисъл софтуерно ограничаване на EGR-а

 

 

затапвай го и не го мисли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои е пипал
какво имаш в предвит ? със каква цел е пипано,да не би да са искали да скрият някакъв дефект по колата
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карай си спокойно

щом процентите на агра са малки, се увеличават стойностите на дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

И моя ЕГР е прецакан и не иска да затваря . Колата ми се струва че не върви както преди дали в това може да е проблема или е друго. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка ,дори нищожна е вероятноста агр-а да остане отворен,като не работи остава затворен.Ако остане отворен ,може да не върви във високите режими колата ,както и ускорението да се намали.....Но едва ли е от агр-а.Направи лог файл,за да видим какво е нал.на турбото ,както и стойностите на дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като я закачих на ваг-кома показва грешка в агр-а, а налягането на турбината е по-високо от нормалното! Като и дам газ в ниските обороти дарпа и спира в високите, а по някога влиза в авариен режим но не всеки път прави така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.