Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Формула 1 - 2010


owner

Recommended Posts

Абе какво стана с брата на Шумахер,Ралф? Къде кара тая година?

по едно време караше в ДТМ,ама вече май нищо на се чува за него

ако чуя нещо ще ти обадя

ама тоя толкова много ли те интересува?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 184
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Krankenstein

    20

  • NightSpirit

    18

  • icemana

    18

  • Thunderbolt

    15

Най-много писали в темата

Абе какво стана с брата на Шумахер,Ралф? Къде кара тая година?

по едно време караше в ДТМ,ама вече май нищо на се чува за него

ако чуя нещо ще ти обадя

ама тоя толкова много ли те интересува?

Щото ония ден в Германия изпреварих камион с неговото име ,та си викам да не ми е станал колега :-kpost-3740-138453204148_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво стана с брата на Шумахер,Ралф? Къде кара тая година?

по едно време караше в ДТМ,ама вече май нищо на се чува за него

ако чуя нещо ще ти обадя

ама тоя толкова много ли те интересува?

Щото ония ден в Германия изпреварих камион с неговото име ,та си викам да не ми е станал колега :-k[attachment=0]01042010154-малък.jpg[/attachment]

ами мога да те поздравя приятелю,ти си първия българин който е изпреварил Ралф Шумахер!!! smile126

Честито!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какво стана с брата на Шумахер,Ралф? Къде кара тая година?

по едно време караше в ДТМ,ама вече май нищо на се чува за него

ако чуя нещо ще ти обадя

ама тоя толкова много ли те интересува?

Щото ония ден в Германия изпреварих камион с неговото име ,та си викам да не ми е станал колега :-k[attachment=0]01042010154-малък.jpg[/attachment]

ами мога да те поздравя приятелю,ти си първия българин който е изпреварил Ралф Шумахер!!! smile126

Честито!!!

Камиона му!!!!!!!! Имам още много да уча. :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

е колеги кво ще кажете за последния кръг?

хареса ли ви?

голяма дивотия,тия по колко пъти ги сменяха тия гуми,е па нема такова нещо smile152

ама голямо надлъгване падна,накрая пак Бутона удари кьоравото

айде ще ги видим вече в европа :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не можах да го гледам пряко, пък и в Замунда не намирам запис...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не можах да го гледам пряко, пък и в Замунда не намирам запис...

check ЛС ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам по-добра идея - да ни пратят безплатни покани и по няколко стека бира, а за поливането ще се погрижим :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще видим като дойдат сухите състезания...дали пак ще настане скука... :-k

е поне тва първото ще е интересно, очакваме много подобрения по болидите

аре да победи най добрия smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

аре,вие дето бяхте на събора сигурно не гледахте това шоу наречено Формула1

струвами се много изтарвах те,сигурно и аз ама нямаше как да дойда(ама как ми ше идваше) ](*,)

много яко състезание,много неща се решиха в последните 2-3 обиколки

Фераритата накрая пак много намазаха,2място за Галфонсо,много не го харесвам тоя ама нали съм за Ферари smile126

черната маймуна като спука гума в пред последната обиколка-голям кеф

абе хора вече тая Фопмула1 взе да става интересна така че не пропускайте следващият старт който е следващата седмица и на всичкото отгоре е в Монако smile152

а пък аз от ваша страна очаквам снимки и весели истории от събора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да си дръпна състезанието пак да го гледам, че не видях нищо интересно в това! Изпреварване имаше само след боксовете, благодарение на което Шуми мина пред Бътън и което създаде единствената интрига в състезанието ... за 10-12 обиколки. След това Шумахер влезе в ритъм, Бътън посасипа гумите, но за разлика от маймуната се сети да се кротне навреме и състезанието стана безумно скучно. А следващата формула е Монако, т.е. изпреварване само в двете спирания в бокса ... ако не решат да е само едно. Абе скука ни чака ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ши ма извиняваш брато,ама ми се струва че отскоро гледаш Ф1

не че аз гледам кой знае колко отдавна,ама си беше доста по интересно от Бахрейн

може би нямаше кой знае колко изпреварвания,но пък имаше доста преследванки,ти да не си мислиш че там се изпреварва като тука на пътя. Не знаеш ли че последно време изпреварванията във Ф1 са доста трудни заради редица ограничения по развитието на болидите и от там се изравняват силите,доста са еднакви харектиристиките на болидите,почти са с изравнени вазможности и от там идва големиа проблем.

и заради по малкото изпреварвания се загуби зрителския интерес през последните години,точно със това се бори Ф1 през последно време

Според мен Ф1 за да възвърни предишния си блясък трябва да се премахнат всички забрани и нека най добрите,най умните и най богатите направят най добрия болид и накъсат шортите на всички останали.

така че приятелю това че няма мно изпреварваниа не значи че не е било интересно smile159

и междо другото очаквайте скоро и новия...какво-надпис ICEMAN smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко спамче :D Не можах да гледам днес, ама тамън го дръпнах от Замундата, приготвил съм питиета и мезе... А колко се вардих цял ден да не чуя по радиото какво е класирането...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ши ма извиняваш брато,ама ми се струва че отскоро гледаш Ф1

...

 

Aaaa, извинен си, как да не си smile091 Иначе "братото" гледа Ф1 от както я дават по "първа програма". А дали тия времена не са преди първите цифрички от ЕГН-то ти smile049

 

Сега сериозно. Да, преследване имаше. И до там! Разгледай какво беше формулата през 90те и началото на века (уф, само как звучи smile048 ). Изтегли си битки между Мика и Шумахер, между Прост и Сена (тези се надявам да си ги чувал smile004 ), виж и за Бергер и Алези. Накратко - онези години в които изпреварването не беше изключение а правило! Защото ако в Испания имаше 2-3 изпреварвания в Монако ще са ... НУЛА! И Ф1 се свежда до това да разчиташ техниката на тоя пред теб да се повреди. Няма стратегия, няма изненада. Ами - това не е Ф1 или поне не е Ф1 което АЗ искам да гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брато,сигорно мога да ти викам и наборе,да не казвам че е възможно да съм ти и

батко

ама хайде това не е чак толкова важно

канал1 и ефир2 и аз сам ги гледал smile001

битките за които ми казваш наистина не сам ги гледал,но за тия момчета сам чувал и сам чел ДОСТА

и аз като тебе искам да гледам доста изпреварвания ама няма

днес чета че Галфонсо ги е накъсал и на двете тренировки

абе тоя неме кефи мно ама нали сам за ФЕРАРИ,ко да го прая

то момчето си кара даже мно хубаво ама нещо по характер :smt0344

хайде събота и неделя ще видим кво става smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ши ма извиняваш брато,ама ми се струва че отскоро гледаш Ф1

...

 

Aaaa, извинен си, как да не си smile091 Иначе "братото" гледа Ф1 от както я дават по "първа програма". А дали тия времена не са преди първите цифрички от ЕГН-то ти smile049

 

Сега сериозно. Да, преследване имаше. И до там! Разгледай какво беше формулата през 90те и началото на века (уф, само как звучи smile048 ). Изтегли си битки между Мика и Шумахер, между Прост и Сена (тези се надявам да си ги чувал smile004 ), виж и за Бергер и Алези. Накратко - онези години в които изпреварването не беше изключение а правило! Защото ако в Испания имаше 2-3 изпреварвания в Монако ще са ... НУЛА! И Ф1 се свежда до това да разчиташ техниката на тоя пред теб да се повреди. Няма стратегия, няма изненада. Ами - това не е Ф1 или поне не е Ф1 което АЗ искам да гледам.

гледам шкодичката ти е червена сега да не ми кажеш че и ти си за ФЕРАРИ smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият старт

http://www.youtube.com/watch?v=0dghEXW5 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=aNPUlEeSQX4

 

В деня, в който пилотите от Формула 1 започнаха свободните тренировки за Гран при на Монако, световният шампионат навърши 60 години - на 13 май 1950 се ражда съвременния автомобилен пистов спорт с Гран при на Великобритания на "Силвърстоун". Това състезание има две имена, другото е Гран при на Европа, а с него започва и първият сезон във Формула 1, който включва 7 старта - другите са в Монако, Швейцария, Белгия, Франция и Италия, а точки за шампионата носят и "500-те мили на Индианаполис" в САЩ.

 

"Силвърстоун" версия 1950 година е по-скоро военно летище, отколкото съвременна писта, но тогавашните изисквания за сигурност на трасетата са били доста по-скромни в сравнение с днешните. Състезанието се радва на вниманието на крал Джордж VI, който става първият действащ британски монарх, който присъства наживо на състезание от Формула 1.

 

През 1950 тимът фаворит е Alfa Romeo, болидите носят означението 158, а тримата пилоти са сред най-бързите в света - аржентинецът Хуан Мануел Фанджо и италианците Нино Фарина и Луиджи Фаджиоли. Италианският отбор осигурява и четвърти болид за британския пилот Рег Парнел, за радост на зрителите в деня на състезанието - над 100 000 човека. По това време моторите във Ф1 са 1,5-литрови с компресори, като тези на Alfa 158 - редови 8-цилиндрови или 4,5-литрови атмосферни двигатели.

 

44-годишният Фарина, протеже на легендарния пилот отпреди Втората световна война Тацио Нуволари, доминира в свободните тренировки в четвъртък и петък. Фарина успява да постигне средна скорост от над 150 км/ч по трасето с дължина 4,65 км. Съотборниците му също карат силно и тримата пилоти на Alfa Romeo си осигуряват първите три позиции на първа редица, на която по това време се нареждат четири коли.

 

Най-добър сред останалите в битката за разпределение на позициите на старта се оказва възпитаникът на Итън и Кеймбридж принц Бира Сиамски с Maserati, след него са най-бързите болиди с 4,5-литров атмосферен мотор - заводски подготвените Talbot-Lago на И.Ж Кабантус и Йожен Мартен.

 

Другите два автомобилни производители, които участват в това състезание са English Racing Automobiles, марката, по-известна като ERA и още една британска марка - Alta. Общо 21 автомобила застават на старт, като последен е Джони Клаес - белгиецът, израснал в Англия, който със своя Talbot-Lago постига време с 18 секунди по-слабо от това на Фарина. Фарина печели квалификацията с 1.50,8 мин.

 

Състезанието се провежда в събота, като преди старта механиците на Alfa Romeo докарват четирите болида 158 на ход от временната си база в Банбъри - над 20 километра пробег за загрявка до пистата. Черешово червените машини успяват да развълнуват феновете, които са се упътили към трасето.

 

В самата надпревара Фарина, Фаджиоли и Фанджо се откъсват напред, като още от самото начало на надпреварата налагат темпо, което се оказва непостижимо за останалите. Парнел върви четвърти, а зад него основната група се сблъсква с поредица проблеми - първи заради повреди отпадат двамата пилоти на ERA - Лесли Джонсън и Питър Уокър, а малко по-късно спира Мартен.

 

След спиранията в бокса, битката за първото място се превръща в гоненица между Фарина и Фанджо. Аржентинецът тогава все още е изгряваща звезда и си осигурява болид на Alfa след силното си представяне през 1949, когато участва в няколко състезания. Спорът приключва в 63 обиколка от общо 70, когато Фанджо за кратко губи контрол над колата си, тя излита за кратко от трасето и при удара се поврежда един маслопровод.

 

В последните обиколки Фарина връща газта и на финала печели само с 2,6 секунди пред ветерана Фаджиоли. Парнел завършва трети, на почти 1 минута, а трети и четвърти са Ив Жиро Кабантус и Луи Росие с Talbot-Lago, като и двамата са на 2 обиколки от победителя.

 

Победата на Фарина му гарантира място в историята на Формула 1, но дава тон и на представянето му през сезона - Фарина става първият световен шампион в историята на спорта, като в края на година побеждава Фанджо с 3 точки, като и двамата взимат по 3 победи.

 

И началото е поставено.

 

На финала на първия старт от Ф1

 

11 автомобила финишират успешно в състезанието на "Силвърстоун" на 13 май 1950 - Гран при на Великобритания или Гран при Европа, както предпочитате.

 

Класиране: 1. Джузепе Фарина, Alfa Romeo 2:13.23,6 ч. (70 об)

2. Луиджи Фаджиоли, Alfa Romeo +2,6 сек.

3. Рег Парнел, Alfa Romeo +52 сек.

4. Ив Жиро Кабантус, Talbot-Lago + 2 об.

5. Луи Росие, Talbot-Lago +2 об.

6. Боб Джерард, ERA + 3 об.

7. Кът Харисън, ERA + 3 об.

8. Филип Етанселен, Talbot-Lago + 5 об.

9. Дейвид Хемпшър, Maserati +6 об.

10. Джо Фрай/Брайън Тейлър, Maserati +6 об.

11. Джони Клаес, Talbot-Lago + 6 об.

 

sportcafe.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пилиту днес пак се опита да издрапа "по другия начин", но малко го понаказаха след състезанието. Много ме кефи да го гледам как се гърчи в средата на колоната smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес как беше?

а бе туй Ферари мно върви бе,от последно стана 6 или май 7

ама дедо ти накрая пак се изтарикати,как го духна smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.