Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Формула 1 - 2010


owner

Recommended Posts

иначе ето как (според мен) трябва да се гледа формулата

Тая кръчма ми е позната, все там в кв. Изток ли се събирате? Така поне няма начин да ви стане скучно, дори състезанието да е с трмвайно темпо, както определи някой по-нагоре.

дай по-леко тоз двигател не е за един ден, или пък заеби тоз болид, дай да работим по този за следващата година.
в това се коренят бедите за съжаление - от една страна е добре, че се дава шанс на по-малките отбори да се намесят в голямата борба, но пък се подрязват крилцата на истинските асове и големите битки между тях ще останат само в историята... явно все още ще се търси оптималния вариант, като нито една от крайностите не е за предпочитане - пенсионерски безопасна /и скучна/ или пък супер интересна, но кръвожадна F1. Истината е, че този спорт винаги ще се гледа с интерес - който е гледал преди ще гледа и в бъдеще, но новите фенове наистина ще намаляват, ако не се направи нещо. И тази тенденция е не само във формулата, вземете примерно Мото GP след преминаване към 4-тактовите машини и там някак се загуби остротоата и тръпката на легендарните битки между асовете, и дори присъствието на Роси не може да спаси нещата...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 184
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Krankenstein

    20

  • NightSpirit

    18

  • icemana

    18

  • Thunderbolt

    15

Най-много писали в темата

Даа, общо взето цари единодушие по темата... За любителите на финладската школа,

доколкото разбрах , може да гледаме тази година Кими на живо, с някво ситроенче... :)

Що се отнася до пилотите от F1 и техните възможности, ще трябва да почакаме да завали и тогава ще проличи кой е по-добър шофер....

Лично аз, бих заложил на старата лисица Шумахер !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те кръчмата я затвориха за съжаление, иначе бяхме все там. сега експериментираме различни места докато намерим подходящото (май вече го намерихме в лозенец)

 

вещице, стана ми изключително любопитно, можеш ли да качиш някоя снимка ?

 

 

и като заговорихме за финландци:

podborka73746.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото разбрах , може да гледаме тази година Кими на живо, с някво ситроенче... :)

 

Ако успееш да го хванеш, че още докато тръгва и не завърша.

(1то състезание- проблем)

(2ро състезание- якосе преобърна и смачка колата след като изтърва завой)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами те кръчмата я затвориха за съжаление, иначе бяхме все там. сега експериментираме различни места докато намерим подходящото (май вече го намерихме в лозенец)

Доколкото знам го ремонтират в момента, но какво ще стане после нямам идея... а с купето на интегралето какво стана? Ако го продават може да го взема и да му боцна един мотор пипнат от bega4kata, ще стане чудна каручка :mrgreen: Щом сега сте в Лозенец може да ви погостувам за следващия старт, нищо че не съм заклет фен на Мерцедес, но поне ще ми е весело в компанията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

вещице, стана ми изключително любопитно, можеш ли да качиш някоя снимка ?

Ето тук можеш да я видиш. Нямаше как да разкарам котките, та и те са в кадър, но ще добиеш представа.

А, като заговорихме за финландци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава сега аз да си купя едно RC Ферари и да си правим дръпки на НИМ :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава сега аз да си купя едно RC Ферари и да си правим дръпки на НИМ :smt004

 

Там настилката е гадна. Трябва да е абсолютно гладко, защото тия джаджи са много ниски и всяко камъче се преодолява много трудно. Ако не забравя - ще я взема за следващата среща да се позабавляваме. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам да ходим тогава на Пол позишън да ги джъткаме - там щом за картинг е мн. гладко, поне за такива болиди ще е идеал... само дето още не съм купил Ферарито или там какъвто конкурент може да се намери у Джамбо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам да ходим тогава на Пол позишън да ги джъткаме - там щом за картинг е мн. гладко, поне за такива болиди ще е идеал... само дето още не съм купил Ферарито или там какъвто конкурент може да се намери у Джамбо :)

 

Нямам представа дали в Джъмбо има от тези на Нико. Тази съм я купувала за младежа преди 4 години от Хиполенд в Скай ситито... Имай предвид, че и тогава не бяха евтини... сега нямам представа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото разбрах , може да гледаме тази година Кими на живо, с някво ситроенче... :)

 

Ако успееш да го хванеш, че още докато тръгва и не завърша.

(1то състезание- проблем)

(2ро състезание- якосе преобърна и смачка колата след като изтърва завой)

 

...WRC ,не е лъжица за всеки...

Не му е мястото там на Кими....едно е да обикаляш 300км по затворена писта и на 5тата обиколка да си като шофер от градския транспорт и съвсем друго е ралито по пресечен маршрут!

Доста ще трябва да покара ! Лично аз го харесвам като пилот на Ф1, не вярвам да постигне успех на рали....виж, Хирвонен , ама тва е друга тема!

(Вчера пак бях до Добрич ,ама бях закъснял и нямах никакво време за срещи...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доколкото разбрах , може да гледаме тази година Кими на живо, с някво ситроенче... :)

 

Ако успееш да го хванеш, че още докато тръгва и не завърша.

(1то състезание- проблем)

(2ро състезание- якосе преобърна и смачка колата след като изтърва завой)

 

...WRC ,не е лъжица за всеки...

Не му е мястото там на Кими....едно е да обикаляш 300км по затворена писта и на 5тата обиколка да си като шофер от градския транспорт и съвсем друго е ралито по пресечен маршрут!

Доста ще трябва да покара ! Лично аз го харесвам като пилот на Ф1, не вярвам да постигне успех на рали....виж, Хирвонен , ама тва е друга тема!

(Вчера пак бях до Добрич ,ама бях закъснял и нямах никакво време за срещи...)

 

Ъм... Има и някаква вероятност да го видим и в България... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само вероятност, има го обявено в календара им а 2010 smile035 .

http://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=401&desc=Rally Bulgaria&season=2010&rally_id=BG

Само не знам точно от къде ще минава че да се подготвя още от сега smile027 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че има доста хора, които споделят любовта към Аертон, затова пускам тук, въпреки, че темата е за сезон 2010.

 

Аeртон, ти, който си на небето

Той беше велик пилот, велик човек и приятел. Такива вече няма.

 

На 21 март великият пилот от Формула 1 Аертон Сена щеше да навърши 50 години. Но остана завинаги на 34. Остана на завоя "Тамбурело" на пистата "Имола" в Италия, остана в своя Уйлямс FW 16, който караше едва четвърто състезание.

 

Ситуацията беше ужасна и смъртта се носеше във въздуха, докато не слезе на пистата "Имола". На 30 април 1994 г. в квалификацията загина австрийският пилот Роланд Ратценбергер. Само един отиде до завоя на смъртта и във ФИА побесняха. В специално комюнике централата яростно наруга пилота, предупреди, че състезателите нямат право да ходят там и го заплаши с жестоки наказания, дори с изхвърляне от Формула 1. Защото беше казал, че мерките за сигурност не са достатъчни. Пилотът се казваше Аертон Сена. На следващия ден, 1 май, той стартира от полпозишън.

В първите три състезания Сена не завърши. И трите бяха спечелени от младия пилот на Бенетон Михаел Шумахер. Резултатът беше 30:0 и от Уйлямс не можеха да позволят да стане 40:0. Това щеше да е провал на цялата година.

Състезанието започна със зверска катастрофа на старта, колелото на един болид литна чак върху козирката на главната трибуна. Колата за сигурност излезе на пистата и държа зад себе си състезателите в продължение на 5 обиколки. После Гран При на Сан Марино тръгна със зверска газ.

Две обиколки по-късно при влизането в завоя "Тамбурело" нещо прелетя като самолет и отиде встрани. След това се показа Бенетон-Форд на Михаел Шумахер и стотици милиони тв зрители разбраха, че Аертон Сена е останал в завоя "Тамбурело". После забелязаха облака дим на заден план, а секунда по-късно и рикоширалия от бетонната стена Уйлямс FW16 върху чакъла край пистата. Телевизиите мигновено получиха нареждане да не показват нищо в едър план.

Коментаторът на бразилската тв Globo - Галвао Буено, един от първите разбира, че инцидентът не прилича на обикновена авария. Каналът Би Би Си показа безброй повторения, но избегна пряка картина от мястото. Още преди колата да спре напълно, главата на пилота се наклони напред и странно клюмна наляво. Зрителите изпаднаха в еуфория, възприемайки го като знак, че шампионът е невредим. На хиляди километри от мястото на събитието, в Аржентина,

5-кратният световен шампион Хуан-Мануел Фанджо

забелязва в това признак за сериозна травма в главата и знае как ще приключи това. Той изключва телевизора с думите: "Знаех, че е мъртъв".

Тв хеликоптерът виси над мястото на аварията и предава пряко. В този миг приятелката на Сена Адриана Галисто е в дома на бразилеца в Португалия. Когато болидът се удря в стената, в главата й се промъква егоистична мисъл: "Добре! Значи ще се прибере по-рано у дома". Адриана очаква Аертон да си смъкне ръкавиците, да извади волана и да се измъкне от кокпита. Половин година след запознанството им тя вече има опит с аварии и казва на икономката: "Ама какво чака?". Другата отвръща: "Може да е контузил ръка или крак". Адриана се изправя срещу екрана: "Излизай бързо от машината!", след което застива на място.

На мястото пристига професор Сид Уоткинс. Той от десетилетия е главният лекар на Формула 1, богът на живота и смъртта, срещу която се е изправял десетки пъти. И я е побеждавал. Професорът прерязва ремъка и внимателно повдига шлема на Сена. Бликва кръв. Челото е раздробено и от носа се стича кръв, смесена с мозъчна течност. Уоткинс повдига клепачите и от зениците става ясно, че мозъкът е травмиран. "Поради мащаба на травмата разбрах, че няма да оживее", спомня си по-късно той. Докторите изкарват Сена от машината, полагат го на земята, а стюардите издигат щитове да го скрият от тълпата. По време на изкуственото дишане Уоткинс споделя: "Аз, който съм абсолютен материалист,

почувствах как душата му отлита

Този ден на завоя "Тамбурело" дежури само един фотограф - Анджело Орси, приятел на Сена и сътрудник на италианското сп. Autosprint. Галвао Буено възкликва горестно: "Той снима, но вижда ли какво снима!".

Адриана Галисто не може да се откъсне от екрана. Тя гледа тялото на Аертон и се мъчи да улови и най-малкия признак на живот. Коментаторите мълчат.

В 14:35 ч, 17 минути след аварията медиците вкарват бразилеца в хеликоптера. В същата минута на проф. Сид Уоткинс звъни Мартин Уитъкър, ръководител на пресслужбата на FIA, който е заедно с Бърни Екълстоун и брата на Сена Леонардо да Силва. Уитъкър прошепва скръбната новина на Бърни. Този оставя нахапаната ябълка и се обръща към Леонардо: "Съжалявам, но ще го обявим след състезанието".

Пилотите не знаят какво става с Аертон, никой не им казва нищо. Получават строго нареждане да не спират, да продължат състезанието. Само един не се подчинява. "Майната ви!", каза Герхард Бергер и спря.

Адриана вижда как качват тялото на Сена в хеликоптера. Забелязва червената следа в пясъка и това я изплашва. Съсед я успокоява, че това е новата пяна за пожарогасители. След излитането на вертолета Уоткинс взима шлема на Сена, но не намира ръкавиците му. Повече никой не ги вижда.

Бърни и Мозли решават състезанието да продължи

Такъв е принципът. Пилотите знаят, че Сена е аварирал, но нищо повече. Патрик Хед иска да погледне телеметрията и изпраща двама механици за черните кутии от FW16. Инж. Марко Спига се опитва да извлече данните, но контактите са повредени и нищо не се чете. В 15:00, 47 минути след аварията, вертолетът със Сена се приземява пред болницата в Сан Лазаро в Болоня. Бразилия жадно попива всяка дума на Галвао Буено и се надява на добра вест. В 8 ч сутринта улиците на Рио де Жанейро и Сао Пауло са пусти. Сена се бори за живота си, милиони бразилци са затаили дъх и не могат да повярват на случващото се.

В 16:20 ч Михаел Шумахер печели състезанието без инциденти, но съдбата на Сена остава неизвестна.

Буено хвърля слушалките и изтичва до моторхоума на "Ероуз" за да използва хеликоптера на Фитипалди до болницата. Проф. Уоткинс се връща в медицинския център, където открива шефа на Лотус Питър Колинс. Двамата са добри приятели и на въпроса на Колинс как е Сена, Сид отвръща: "Лошо". Има ли надежда? Сид се хваща за главата: "Не". Така Колинс пръв в света узнава истината.

Главният лекар на болницата в Болоня д-р Мария Тереза Фиандри пристига в 16:30 и прочита клиничния бюлетин. Според него Аертон е получил

травма на мозъка с обширен кръвоизлив и се намира в кома

Вертолетът с Фитипалди, Буено, Брага и Бергер излита за Болоня. Полетът преминава в гробно мълчание. Посреща ги д-р Уоткинс: "Мозъкът е мъртъв, но система поддържа живота му". "Италианският закон изисква 4 часа, преди да се изключи системата", припомня Буено.

След разговор с Колинс журналистът Дейвид Тремейн започва да пише некролог за сутрешния брой на лондонския "Индипендънт" и мнозина последват примера му. Проф. Уоткинс предлага на присъстващите да се сбогуват. Бергер първи сяда на кревата до Сена. Той е изпълнен със спомени за човека, изиграл огромна роля в живота и кариерата му. Говори няколко минути, след което произнася последни прощални слова и целува приятеля си по бузата.

След него и останалите се сбогуват.

Бергер взима вертолета до аерогарата, за да излети за Австрия. Във вечерния сумрак на летището зърва

самотния силует на самолета на Сена

чакащ като обречен своя хазяин. В 18:05 ч д-р Фиандри с треперещ глас съобщава на репортерите, че Сена е в клинична смърт и само апаратите поддържат работата на сърцето. Майката Нейде да Силва съобщава по телефона на Леонардо, че е повикала свещеник. Свещеникът влиза в стаята на Сена в 18:15 и извършва последния обряд. В 18:40 д-р Фиандри обявява, че Сена е мъртъв, но посочва за официален час на смъртта му 14:17 - когато машината на Williams се удря в стената и мозъкът на Сена умира.

Адриана и икономката пристигат на летище Фаро в 18:30, където ги чака Луиза Брага. Пилотът на чартърния полет за Болоня чака разрешение за излитане, когато пристига скръбното известие. Летецът не желае да съобщи пръв вестта и казва: "Диспечерът не разрешава излитане. Има спешно повикване за Луиза и Адриана". Двете пресичат смълчания терминал и покрай тълпата се качват в кулата. Адриана взема слушалката: "Само не ми казвайте, че е умрял". В отговор прозвучава: "Той почина".

У дома Адриана обикаля къщата и градината,

окъпани в лунна светлина

Разглежда снимки и трофеи, и спира пред скъпия швейцарски плеър. Става й интересно каква музика е слушал за последно Сена. Натиска бутона и чува Фил Колинс. "Само това можех да споделя с него", промълви тя.

В пресцентъра на Имола 200 журналисти пишат 200 некролога. Боксът, в който стои обезобразеният Williams FW16, е охраняван от въоръжена полиция. В болницата медсестрите откриват в ръкава на комбинезона на Сена окървавен австрийския флаг. Журналистите решават, че Аертон е искал да го развее след финала в памет на загиналия австриец Роланд Ратценбергер.

Снимките на Анджело Орси са шокиращи и той не се съмнява, че списанията ще ги публикуват. Семейството на Сена обаче не желае никой да ги види и Орси приема тяхното решение. Както Орси, така и сп. "Аутоспринт" отхвърлят куп съблазнителни предложения за публикуване, надхвърлящи $ 100 000. Благородна постъпка, възкликва Буено. Самият той също има много да разкаже за събитията на 1 май 1994 г., но е обещал на родителите на Аертон никога да не отваря уста.

 

Росен Бабоев

 

http://dnevnik.bg/sport/avto-moto/2010/ ... rton_sena/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,нека и аз като мноого запален фен на Моторспорта да се изкажа и аз тук.Значи формула 1 беше страхотен и вълнуващ спорт преди години,но в момента единственото което представлява интерес за мен е старта,много заскуча тази формула.Разбира се това не означава,че съм спрял да гледам Ф1,но интереса ми нямалява.Преди години и аз съм ставал да гледам квалификации тренировки и всичко,но в момента предпочитам да седа пред компютъра и да гледам времената на пилотите във ВРЦ и ИРЦ,по голяма тръпка намирам в това нещо.

Що се отнася до сезон 2010 във Ф1 очаква доминация на Ферари,лично аз много харесвам Фетел.Много мои приятели фенове на Макларън Мерцедес и то дооста големи се разочароваха от разделението на отборите тази година,но Ф1 феновете си няма да загуби.

 

Що се отнася до финландците - наистина страаахотни пилоти,но Кими Райконен доста сгреши с това местене във ВРЦ,той дали ще завърши рали не се знае.Просто двата спорта са страашно различни,както каза един колега по-горе едно е да въртиш 60 обиколки на едно и също трасе друго е да караш 20-30км в гората със 140-160км.

 

Що се отнася до рали България - Кими би трябвало да кара на 100%.

Който не е наясно със това къде ще се провежда и как да изтегли Рали Гайд 1 от тази страница : http://www.rallybulgaria.com/bg/documents/

 

И още малко офтопик за финал,защо в нашето форумче си нямаме раздел за моторспорт,при положение,че марката е толкова тясно свързана с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя състезанията и пилотите от 90та година насам.

За съжаление с все по- малък интерес....

Конкретно за състезанието, едно е да подготвиш автомобил за една две обиколки за класиране и съвсем друго е за цяло състезание.

Алонсо е добър пилот , малко нервен и нищо повече.

За съжаление , когато трябваше да бере плодовете от своя труд при ферари, Кими си отиде

и сега някои наготово ще си избиват комплексите с новата кола.

Същото беше и при Мерцедес , Хамилтън седна на готов , разработен автомобил и веднага започна да печели...

Надявам се ,Шумахер да не е позабравил старите си номера и хъс , че ще умрем от скука с тези коли и пилоти!

(Май е по -добре да си бачкам по колата...)

Ей тая снимка много ме кефи, това е моя любимец

 

А знаете ли защо тази година няма да ви е интересна Ф1?

Защото го няма Райконен! Той е най-добрия!!! smile126

И, ооо, разбира се, че гледам, аз такова нещо не изпускам, питайте бегачков.

А самата Ф1 ще стане по-интересна след няколко кръга, още не са в час с новите условия и докато всичко си дойде на мястото, ще мине малко време

Но повярвайте ми, всичко ще се оправи smile027

Ако имате въпроси - питайте, не се притеснявайте, всичко знам - нали така, бегачков. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя и сега си е интересна,защо да не е ???

На мен си ми е интересна,жалко че в неделя няма да имам възможност да я гледам.

А относно тази тема Ф1,най голям капацитет и най активен трябва да е Айсмана :smt017

наистина е най големия фен който познавам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И к`во стана с`я!?! :-k

Скучни и предрешени квалификации в събота. Аз поне изненади не видях...

А както казаха днес копметентните водещи: "Не е необходимо да има срещи на отборите за да се предприемот мерки формулата да става по-интересна. Достатъчно е малко дъжд и технична писта, ама от "старите" и всичко си идва на мястото.

А иначе поредната лесна победа за Бътън след брилянто взето тактическо решение, поредното хазартно, граничещо с опасно каране на Хамилтън, невероятно стабилния при защита на позиция Алонсо (може би най-трудния за изпреварване пилот), поредния некопосан опит на Уебър да надскочи себе си и възможностите си, поредната катастрофална издънка на невероятно талантливия Фетел.....

А иначе Пилето все още се учи да лети на сребърна стрела.

Всичко това си е лично мое мнение и не ангажирам никого с него, но важното е, че скуката във Ф1 този кръг изчезна, което ми връща надеждата за интересен зезон.

След две седмици пак пред малкия екран \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пууу, проклета смяна на времето - снощи се прибрахме късно от мотосъбора и заспах, забравяйки да си сверя часовника, в резултат пропуснах половин час, точно патакламата след старта :smt0344 Моля някой да каже кога и къде мога да гледам записа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пууу, проклета смяна на времето - снощи се прибрахме късно от мотосъбора и заспах, забравяйки да си сверя часовника, в резултат пропуснах половин час, точно патакламата след старта :smt0344 Моля някой да каже кога и къде мога да гледам записа?

 

По-всяко удобно за теб време след като си го дръпнал от Замунда и си отворил 1 ледена бира:

http://zamunda.net/details.php?id=215465&hit=1

 

 

Супер интересно състезание стана. Толкова много размествания и изпреварвания не е имало одавна. Най-после първото място (въпреки, че Бътън дразни много) да се определи в неделя, а не в събота. Страхотно кране на Луис. Много хора го мразят (и аз не го харесвах много в началото), но днес караше като луд. Точно такъв стил искат да гледат хората - агресивен, рисков, на ръба на възможното, а не да се наредят след първия зявой и да си кротят до финала. Пилиту нещо май вижда зор като не е в червената кола и като трябва дас е бори с трафик, вместо да си перка сам напред и Рубенс да му пази задника. Много, много яко състезание! Дано все по-интересно да става и Фетел най-после да бъде посетен малко и от Фортуна, че такъв карък няма, а момчето заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-всяко удобно за теб време след като си го дръпнал от Замунда и си отворил 1 ледена бира:

http://zamunda.net/details.php?id=215465&hit=1

:smt017 Мерси, не знаех че ги качват веднага в Замундата

 

п.п. Супербайка днес също беше доста интересен и динамичен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялото състезание от камерите на болидите. Този път освен звук от двигателите има добавено и второ аудио с коментара от BBC.

 

http://zamunda.net/details.php?id=21570 ... rtcomments

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а сега кажете някой гледа ли последния крьг?

е хареса ли ви?- горе доло става,добре че квалификацията беше обьркваща че някои от по добрите стартираха поооотзад!

после имаше малко изпреварвания така че биваше- но не се безпокоите следващата ще бьде може би по БЕЗИНТЕРЕСНА,ще бьде в Китай и най вероятно ще се проведе на сухо и квалификацията и състезанието така че не очаквайте много екшън. Сигорно ще е като Бахрейн. smile175

Мислех да ви питам,всички дето зяпате Ф1;Абе КИМИ даде ли си каръка на Фетел?

ама той пък Фетел взе та спечели,май му пооправиха колицата и сега ще вземе да спечели някое друго състезание(ако не възникне някой технически проблем)

Може би от Испания вече ще гледаме нещо по интересно и на суха писта.

нали Мерцедес готвели много промени че да може дядови Мишо и той да вземе някоя победа евентуално,

а пък Ферари и Маковете стига са спали,да се раздвижат малко,но повечето отбори могат да правят подобрения по болидите си чак като се върнат в европа.

Рендетата май и те ги бива-особено Кубица,а кво ще кажете за брата руснак? има потенциал в това момче особено ако е ударил 2-3 водки smile159

айде вече ще тръгвам друг път пак

ако ви интересува нещо питайте ще ви светна до колкото мога smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.