Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Формула 1 - 2010


owner

Recommended Posts

  • Отговори 184
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Krankenstein

    20

  • NightSpirit

    18

  • Thunderbolt

    15

  • icemana

    18

Най-много писали в темата

Колеги, никой ли не гледа първия старт на F1 за тази година?

Или никой не е впечатлен... :-k

Ееее как ве,само че аз гледах и карах.

Ферари тази година ще са номер 1.

Пилето е за пенсия,тя тази работа с времето си.

Най ми става хубаво като ги видя пилотите как се поздравяват след финала,няма омраза,само усмивки и потупвания.

В БГ по ралитата имаше случай на сбиване,срам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Пилето - "Накрая всички отиват в Мерцедес". Че не е на години за F1 e така, ама и от его ще има полза.

Младоците наистина са страхотни пилоти.

Колеги, никой ли не гледа първия старт на F1 за тази година?

Или никой не е впечатлен... :-k

Ееее как ве,само че аз гледах и карах.

Ферари тази година ще са номер 1.

Пилето е за пенсия,тя тази работа с времето си.

Най ми става хубаво като ги видя пилотите как се поздравяват след финала,няма омраза,само усмивки и потупвания.

В БГ по ралитата имаше случай на сбиване,срам.

То като всичко в тая наша BG - опорочено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за Фетел, заслужаваше подиум. А Пилето колкото и да не ми е симпатичен, добре се справя въпреки доста различния за него болид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото на състезанието беше единствено двойната победа на Ферари. Беше интересно да се видят новите коли, пилоти, правила. Обаче, особено след старта имах чувството, че bega4kata ако се появи отнякъде и ще ги отвее като спряли. Направо с ляв мигач и ще има премигва да се приберат в дясно. Мноооооооооооого мудно. Все пак е Формула 1! Дано занапред да стане по-интересно. И стига с тия оправдания, че ПилИтУ много добре се представил с НОВАТА за него кола. Ами те колите са нови за всички. Дори нещата са в негова полза, защото макар и преди много години, но все пак той и Барикело са карали без презареждане с гориво.

Много се зарадвах като видях, че ТВ7 са привлякви Инжинера. Много добро предаване правят с Г.Иванов. И студиото преди състезанието беше 1000 пъти по-адекватно без да слушам противния Смукачев и тъпотиите на бТВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че има много колеги тук, почитатели на това прекрасно изживяване, затова ви направих отделна тема, да се коментират нещата около отборите, пилотите и болидите и да се споделят на воля впечатления от стартиралия сезон. Ще помоля за спазване на добрия тон и без излишни надувки. :mrgreen:

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като всичко в тая наша BG - опорочено

 

Хехе :) Имаше пилот отпаднал след половин обиколка. На него също му беше весело. И как няма да му е получава толкова пари, че свят да ти се завие. Живее си "весел и щастлив" и от време на време кара. Няма база за сравнение. Тук рали състезателите не карат за пари, че да се поздравяват. Те дават маса пари, за да карат. Нормално да са изнервени.

 

 

Между другото Това е единственият форум, където не се оплюва Ф2010! :) smile117 Лично аз бях безкрайно разочарован :( След като Алонсо напляска Шумахер подобаващо му станах голям фен, но Фетел ме кефи 5 пъти повече. Не заслужаваше човека такава мизерия. Поне на подиума да се беше качил да не ме беше толкова яд :)

 

Алонсо както винаги Н1 и на най-високото стъпало eclipsee_steering.gif

 

п.п. От няколко години Ф1 се свежда до събота -> Q1 ; Q2 ; Q3 Те са ми далеч по-интересни, поне бяха миналата година, когато се дебнеха кой с колко гориво ще дойде и моя човек ги правеше луди със спънатото Рено smile152 Сега и ще покаже на "Пилето" Как се кара с Феррари с/у среден автомобил. Да го видим догодина дали пак ще посмее smile001 (може ли някой да е фен на отбор/състезател без да недолюбва противниците му :mrgreen: )

 

 

http://www.autosport.com/news/report.php/id/82145

 

И на мен ми беше доста скучно състезанието. Заради новите правила всички са си пуснали елките и смятат колко се износват гумите и двигателите, колко гориво може да си позволят и т.н. Гонитбата за място (както беше преди много години) изисква пилота да има неограничени ресурси и неограничен хъс, даже МиШу не може да се раздава в днешната ситуация. Понеже преди години е демонстирал как се прави, очаквах и сега да стане така, но уви правилата са съвсем други.

 

Колкото до Мерцедеса - МиШу каза след състезанието, че колата не му е по-сърце, защото има яко understeer. Явно наследство от Браун ГП, защото и двамата с Розберг искат да местят задницата на завоя (имат доста по-различен стил на каране от Бътън напр.).

 

Прав е Уитмарш, че всички виждаг каква яка скука е, също и за причините. Но "решенията" му ми се виждат много слаби - още един питстоп и по-скапващи се гуми не виждам какво ще помогнат. Ако не беше Шуми межеше и да почна да "забравям" да гледам. Трябват промени в аеродинамиката, които да позволяват близко каране и повече изпреварвания и да върнат дозареждането... голяма тъпня е сега с туй състезание за цистерни. :(

 

Ако ги задължат да имат гориво за бързо каране, няма да има смисъл да се скатават, защото тогава ще им остава тегло и ще изостават допълнително. От предните години се знае, че времето за обиколка намаля много с намалянето на теглото. Сега просто смятат колко е оптималното количество гориво, за да тръгнат с по-малко гориво и накрая се налага да карат в колона. Сега дори и да искат, не е рентабилно да заредят за "бясно" каране, защото в началото ще изостават от другите. Като се вземат предвид и всички фактори - трудно изпреварване, 8 двигателя за сезон, ~25сек. за нови гуми - излиза по-благоприятно да си карат в редица и каквото елката покаже...

 

Това са по-интересните мнения според мен от едни компютърджии. Интересно ще ми е, ако и на вас ви се пише нещо да кажете своето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм си почитател на алонсо от край време и съм радостен за победата на ферари,но и фетел както казвате по-горе заслужаваше поне подиум независимо на кое място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя състезанията и пилотите от 90та година насам.

За съжаление с все по- малък интерес....

Конкретно за състезанието, едно е да подготвиш автомобил за една две обиколки за класиране и съвсем друго е за цяло състезание.

Алонсо е добър пилот , малко нервен и нищо повече.

За съжаление , когато трябваше да бере плодовете от своя труд при ферари, Кими си отиде

и сега някои наготово ще си избиват комплексите с новата кола.

Същото беше и при Мерцедес , Хамилтън седна на готов , разработен автомобил и веднага започна да печели...

Надявам се ,Шумахер да не е позабравил старите си номера и хъс , че ще умрем от скука с тези коли и пилоти!

(Май е по -добре да си бачкам по колата...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя F1 от деветдесетте години. Въпреки Ричар Груев не пропусках старт. Не помня вече колко пъти съм ставал в 04:00 за откриване на сезона в Австралия и др. ранни стартове в Азия. Лошото е, че и при мен (върл фен на този спорт) интереса почна да спада. Не разбирам смисъла на всички промени - уж да расте интереса, ама той май спада. Въпреки еуфорията от всичко ново май и аз загубвам интерес в последните години. И добре, че има бели лястовички като Фетел, та да имам някакъв повод да отделя време за този спорт.

И бива накрая на този талант да му осигурят подобаващо ДВГ. Вече изтърва една титла заради "това", което се намира зад гърба му.

Иначе все още тая надежда нещата отново да станат интересни и привлекателни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя F1 от деветдесетте години. Въпреки Ричар Груев не пропусках старт. ...

smile091 smile091 smile091

Това ме върна в детството! С брат ми го наричахме Груйо Груев.

А иначе очаквах (и все още очаквам) нещо интересно от Пилето. Както винаги съм правел smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа...откъде да почна... Скръбно ми е. Много ми е скръбно. Особено като чета по-горните мнения и се спомня за онези времена, когато си струваше да станеш в 4 сутринта, за да се насладиш на истинско зрелище. Блясъка на Ф1 потъмня отдавна... и за съжаление все по-зле става. Състезанията се изместиха от класическите писти, чието споменаване караше феновете да потръпнат, във всички възможни краища на света, където има много пари, но няма такъв характер и атмосфера.

Правилата... каквото и да кажа все няма да е цензурно. От година на година все повече се мисли за сигурността и това логично убива идеята. Едно автомобилно състезание НЕ МОЖЕ и НЕ БИВА да е сигурно. Каквото щете мислете и разправяйте, но голяма част от чара на тези състезания е именно факта, че хората си рискуват живота в тях. Някои - само за пари, други - заради уникалната тръпка, която се превръща в начин на живот. Да, Сена умря на пистата - ужасна загуба, но в известен смисъл той си избра да живее по такъв начин и сега е легенда. Ако тогава състезанията бяха толкова "сигурни и безопасни", той може би щеше да е жив. И може би никога нямаше да има същия блясък. Да акцентираш върху безопасността и ограничаването на разходи във Формула 1 е като да акцентираш върху разхода на гориво на стреч-лимузина.. просто не се връзва с основната идея.

Сега и това със зареждането.... просто се убива 90 процента от тръпката. Няма тактика, няма разлики в темпото - който е бърз е бърз, който е бавен, е бавен - от начало до край. Може би наистина състезанията трябва да приключат на етап квалификация. Като прибавим и това, че от години насам изпреварванията са все по-трудни и редки - и ето ви рецептата за стерилно скучни серии от състезания.

Жалко, защото този сезон в казана се варяха хубави съставки. У Фетел, Алонсо и Хамилтън има потенциал, има частица от славните времена на Гран При. Шуми се върна, Макларън си стана изцяло английски отбор, Алонсо получи добра кола.... можеше да е най-добрата формула от 90-те насам.... ако бяхме в 90-те. Но не сме. И сега ще гледаме как цяла плеяда добри пилоти, акомпанирани от най-големия брой участници от доста време насам /което силно одобрявам/, карат в колонка все едно са в наскар. И ще се чудим дали това е защото не могат да карат или заради хилядите глупави рестрикции. Едно е сигурно - и много тъжно - след всяко състезание се убеждавам, че едновремешната атмосфера никога няма да се върне. Онези състезания, които ни направиха фенове... Сегашната формула е лишена от душа. И в този смисъл ме е яд, че миналата година не се стигна до по-голям скандал, който да срине цялата организация и от прахта да се възроди нещо по-добро и по-истинско.

Уважавам Шуми задето се върна - има си всичко, но не издържа на живота извън пистата и се върна, въпреки че според мен е бил напълно наясно, че нещата няма да са както преди. Това е човек, за който Ф1 е начин на живот. Само дето сегашния регламент ще превърне такива като него в изчезващ вид.

За конкретното състезание - радвам се, че Ферари намериха себе си, въпреки че и двамата им сегашни пилоти не са ми особено симпатични. Дано другите отбори ги понастигнат през сезона, че ако на всичкото отгоре и победителите са все едни и същи, окончателно ще се откажа да гледам...

Извинявам се за негативния тон, но наистина тръпката изчезна от Ф1, а за съжаление и от много други места. И с тези кризи, зелени движения и намаляващи ресурси по-зле ще става. Истинските автомобилни фенове за съжаление са динозаври, обречени на изчезване в един променящ се свят. Амин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато караше Сена лека му пръст аз бях много малък в момента съм на 21 и тогава въпреки възрастта ми аз също ставах в малките часове да гледам формула сега много взе да ми минава мерака.даже си спомням последното състезание на Сена което беше фатално за него доста неприятно,не искам да спамя,но наистина когато беше по-опасно беше много по-интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз следя Ф1 от 1992.Като си спомня какви състезания правиха Менсъл,Прост,Сена,Хил....какви гонки бяха....как човек забравяше да диша на моменти....В обиколка се изпреварваха по няколко пъти.

Сега за цяло състезание няма толко изпреварвания,колкото тогава имаше за 1 обиколка.Ако сега трябва да се запали човек по Ф1,то това просто няма как да стане.Имам чувството,че Ф1 се гледа само от хора,които са я гледали през 90-те и чакат нещата да се върнат,НО УВИ.

Какво състезание е това,в което от бокса казват на пилота си да не настъпва колата,а да я щади и за другите кръгове.Едно време имаше само ПЕДАЛА-ДО МЕТАЛА и на който му стискаше повече.Новите правила убиха спорта.

Винаги съм бил фен на пилоти,а не на отбори.Хронологично това бяха Сена,Хил,Хакинен,Районен.Сега след като Кими напусна най-голямо удоволствие ми доставя пилотирането на Фетел.Дано догодина Кими се върне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега и това със зареждането.... просто се убива 90 процента от тръпката. Няма тактика, няма разлики в темпото - който е бърз е бърз, който е бавен, е бавен - от начало до край. Може би наистина състезанията трябва да приключат на етап квалификация. Като прибавим и това, че от години насам изпреварванията са все по-трудни и редки - и ето ви рецептата за стерилно скучни серии от състезания.

 

Сегашната формула е лишена от душа. И в този смисъл ме е яд, че миналата година не се стигна до по-голям скандал, който да срине цялата организация и от прахта да се възроди нещо по-добро и по-истинско.

Уважавам Шуми задето се върна - има си всичко, но не издържа на живота извън пистата и се върна, въпреки че според мен е бил напълно наясно, че нещата няма да са както преди. Това е човек, за който Ф1 е начин на живот. Само дето сегашния регламент ще превърне такива като него в изчезващ вид.

 

И по времето на Сена и Прост, че и преди това имаше забрана за зареждане по време на състезанието. Има и случай, в който с бутане до финала е спечелен шампионат. Имаше някога и активно окачване и тракшънконтрол и КЕРС и ...

Обаче имаше хъс, желание за победа, за нови технологии за нови тактики. И тогава хронометъра работеше заедно с калкулаторите на рейсинженерите, обаче беше зрелищно и привличаше публика.

Мое лично мнение е, че с промяната на две писти в Европа заради природозащитници започна и негативната промяна на F1. Сега новите са по-широки, по-гладки и с по-удобни трибуни, но са спънати и неатрактивни.

Пак мое мнение е, че с постоянните рестрикции в постоянно менящият се правилник принудиха канструкторите да създадат такава аеродинамика, която затруднява (прави почти невъзможни) изпреварванията.

А за динозаврите в този спорт като Шуми, май времето е изтекло. И не защото няма какво да покаже, а не му оставят възможност как да го направи. Човек с неговия опит е наясно, че няма как да върне старите си успехи за един сезон. Едва ли обаче ще има следващ. Ако пък го направи - е, за пореден път ще затвори устите на всичките си критици и ще докаже, че и жив пилот може да бъде легенда в този спорт.

Като "болен" фен на F1 много се надявам да стане чудо и този спорт да се възроди със своят блясък и зрелищност, които помним от преди 10-тина години (пък може и повече да бяха).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без публика няма шоу , а без скорост няма публика и докато се чудят как да приравнят Ф1 със софийското метро публиката няма да се върне и всичката таз шит с изравняване на възможностите е голема глупост направо убиват и без друго малкия интерес към състезанието ( в крайна сметка това освен състезание на умения е и на технологий ) ама оня пенсионер Бърни иска всички да се движат със скороста на пълен трамвай на баир и за това ще си мечтае за посещаемоста от средата и края на '90 -те години smile049 а това състезание за малко да го пропусна и понеже се въвеждат новите правила за да става по - оспорвано и по - интересно състезанието за това успях да изкарам един спокоен следобеден сън ( много интересно и още по - оспорвано състезание , ама за местата след 10 ) ... демек очаква ни поредния скучен сезон .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райконен определено ми липсва. По отношение това дали ще е интересен сезон - ще видим. На мен ми е чудно какво ще направи русначето, както и Педро де ла Роса.

 

А Шуми... След като разбра, че моторите не са за него - се върна на сигурното. Оправдавам го. В тези автомобили му е минал целия съзнателен живот.

 

Алонсо никога не ми е бил симпатичен. Интересно ми е как ще се изтърпят цял сезон със съотборника му - Маса. Миналата година едва не се сбиха след едно от състезанията.

 

Марк Уебър в Ягуар правеше някакви ненормални неща. Бътън също е машина... Ще видим... ;)

 

Може и да е интересен сезона. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички пилоти ги бива (щом са се добрали до Ф1), някои са симпатични, други арогантни машини за шофиране, трети цялата кариера са каръци или пък вечни втори пилоти в тима... там няма случайни пилоти без талант за каране. Новите правила и политика на ФИА все повече ги превръщат в изпълнители на стратегии, дай по-леко тоз двигател не е за един ден, или пък заеби тоз болид, дай да работим по този за следващата година. Няма единоборства, няма интрига, това състезание се реши практически от едно изпреварване на старта и от една повреда на Фетел. Вижте този линк

, колегата mecho_klecho го пусна преди седмица (извинявай колега че поствам твои неща без да питам smile027 ), жалко че съм бил малък и не сам ги следял състезанията тогава, голяма битка е било.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Green_Witch,ти и от Ф1 ли разбираш и следиш ](*,)

де да беше и мойта жена така smile091

А, чак да разбирам... не. Просто си падам по финландската школа.

 

Иначе, преди да се запозная с моя младеж, преди малко повече от 6 години, за мен автомобилите бяха 2 вида: "Руски" и "Западни". За първата 1 година вече знаех, че има и Японски (например), като на повечето от тях вече знаех на изуст основни характеристики. :lol: То, като покрай теб само за това се говори... Нямаш избор. :mrgreen:

 

п.с. Не си пожелавай такова животно като мен. Просто са ме изпуснали от контрол когато не е трябвало... Къткай си жената и се радвай, че не знае как да свали фара на колата, че ако реши да си отмъщава... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кулминацията на драмата между Маса и Алонсо беше 2007ма на Нюрбургринг, когато Фернандо караше за McLaren. не мисля че ще успеят да се погодят. и двамата са много темпераментни.

според мен има не малък шанс Маранело да се събере около испанеца, двукратен шампион а не около бразилеца, шампион за 28 секунди smile091 smile091 smile091 smile091

 

колкото до борбата в любимия ми тим: битката между Бътън и Хамилтън според мен е предначертана, в полза на мургавия. просто е по-добър. и все пак Бътън е по-добрия избор спрямо Хейки Ковалайнен, който остави Хамилтън сам да се бори при конструкторите последнитие 2 години

 

 

иначе ето как (според мен) трябва да се гледа формулата

img4060b.th.jpgp1050059.th.jpgp1030466v.th.jpg

p1030236u.th.jpg20081102image0002.th.jpg

 

 

 

човека, който най-много се повтаря на снимките с мен е Краси, един от най-големите фенове на McLaren Mercedes

с него споделяме едно и също хоби, а именно:

img1220z.th.jpg

 

 

smile027 smile027 smile027 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги съм бил за МcLaren/Williams, но имам много дрехи на Ферари (и от Шел с карта).

Никога не съм бил фен на Шумахер.

Факт е, с голямо съжаление- Ф1 вече не е това което беше. Аз затова от край време си гледам само WTCC/WRC/IRC и MotoGP.

Мин. година ми хареса формулата, в повечето състезания беше напрегнато и имаше все различни победители (като изключим първите 3-4 старта).

 

А бяха времена............... You'll always be MY №1, аlways in my heart.

http://vbox7.com/play:7fc15d45

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

img1220z.th.jpg

 

У нас има нещо, което липсва в колекцията ви. Количка с дистанционно от последната година на Райконен в Макларън. smile021 Много луда машинка е... Според данните може да вдигне 40 км./ч., но още не сме намерили подходящо място, за да я тестваме дали е истина. Котките вкъщи полудяват като я видят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.