Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

прекъсване


ivailo rachev

Recommended Posts

Здравейте колеги.когато запаля шкодата първия път гасне втория път като запаля си заработва нормално,а пали от раз с един оборот на стартера.на празен ход оборотите са добре,а като тръгна да карам и като влезе в оборот и започва да прекъсва.гледах свещите и кабелите не е от тях,според мен е от недостиг на гориво дали съм прав?а може ли да е от центровка?благодаря преварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво разбираш под вкарване в обороти. Ако натискаш до 5000 и нивото на горивото в карбуратора е занижено, то може и да прекъсва, но прекъсването ще е доста брутално. Даже може и почти да угасне. Ако си с контактна система на запалване може да провериш разстоянието между чукчето и наковалнята, както и тяхното състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти бензиновите филтри /на входа на карбуратора има цедка/ , ако не се оправи - почистване на карбуратора.

И не на последно място - бенз. помпа може да има недостатъчен дебит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я караш нормално с 50 -60 на 4та прекъсва ли или само като е със зор. Връща ли ти детонации през карба или просто прекъсва. Според мен почни от кондензатор.

 

Ниско ниво на бензина в камерата няма как да е тъи като някои трябва да е вдигнал петлето на поплавъка нагоре. Обикновено ако се бъзикат тоци връща през карба детонации. А платното на бензиновата помпа се сменя на 50 000 км. ама в общи линии и това се проверява като запушиш изхода с пръст трябва да напомпаш и палчето да омекне а после като го пуснеш да изпръска бензин, сещаш се ;)

 

Нещо което на мен ми се е случило и пак зверски ми прекъсваше, но се съмнявам това да ти е проблема

Ето тук от тази дупка гумичка ли има там какво ли мен ми течеше бензин

post-1079-138453196594_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като я карам с 50-60 на 4-та прекъсва много рядко и много леко,а като я карам на 2-ра с 40 и имам чувството,че ще ми счупе врата доста зверски прекъсва.платното + бензиновата помпа са на не повече от 500км.утре мисля да проверя как е горивния филтър,но и него съм го сменял,може да и направя една центровка не знам и аз вече кво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 во се насочи както каза пича по -горе към разтоянието на чукчето и наковалнята, после бензинов фитър (2 са нали знаеш) после кондензатор и после друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес почистих филтрите,чукчето и наковалнята са добре,а преди да погледна това както карах на четвърта със 80 и угасна два пъти както съм на скорост и след това трудно запали явно не и стига гориво,но пък бензиновата помпа е нова на не повече от 300км мисля утре да сваля карбуратора да го почистя вече мисля че е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес почистих филтрите,чукчето и наковалнята са добре,а преди да погледна това както карах на четвърта със 80 и угасна два пъти както съм на скорост и след това трудно запали явно не и стига гориво,но пък бензиновата помпа е нова на не повече от 300км мисля утре да сваля карбуратора да го почистя вече мисля че е от него.

Както писа по- горе maxrpm, преди карбуратора пробвай с нов кондензатор!

Притеснява ме това,че трудно си запалил.

И като ти е угаснал мотора трябваше да подкачиш ръчно, поне да се разбере дали карбуратора е бил празен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като подкачих ръчно и запали веднага и тръгнах,минах 200 метра и пак заби муцуната и угасна.ами аз имам някой друг кондензатор утре ще сеня и него,но ми се струва,че е от гориво заради напомпването ми,но не винаги гасне някой път като се закучи гасне постоянно,а някой път не гасне обаче прекъсва постоянно. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблема е задръстен карб. Аз имах подобен проблем. В определени граници на подаване на гориво колата прекъсваше за момент в движение. На място гаснеше почти моментално, ако не помпах педала за газта. Проблема се появяваше 2-3 пъти и изчезна като "изкопах" калта натрупана в средата на карба, а него го почистих изцяло с бензин източен от помпата ръчно. Филтрите ги почиствам редовно и за сега проблема не се е появявал пак, въпреки че съм виждал какво има по дъното на резервоара.

Ако извършиш тази процедура по почистване поне ще знаеш дали проблема е от замърсяване.

Провери електромагнитния клапан дали действа. Почисти контактните повърхности и като го поставиш на карба стегни добре клемата.

Успех с ремонта и дано не е нещо по-сериозно! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мисля утре да го сваля и да го почистя,че днес не остана време и друго ме съмнява както казахте по-горе,че дебита на помпата е недостатъчен и от там да не подкачва достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като подкачих ръчно и запали веднага и тръгнах,минах 200 метра и пак заби муцуната и угасна.ами аз имам някой друг кондензатор утре ще сеня и него,но ми се струва,че е от гориво заради напомпването ми,но не винаги гасне някой път като се закучи гасне постоянно,а някой път не гасне обаче прекъсва постоянно. :(

Ако наистина си усетил, че след угасването на колата, карбуратора е бил празен, то проблема е по трасето от резервоара до карбуратора/ест. и бенз. помпа/.

Откачи маркуча от карбуратора, сложи го в бутилка и помпи ръчно /поне 500гр./ ,за да видиш как е работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги,целия проблем беше от запушен карбуратор.вчера свален изчистен поставен сега колата няма грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,целия проблем беше от запушен карбуратор.вчера свален изчистен поставен сега колата няма грешка.

Добре! :smt017

Сложи си фин филтър на маркуча след бенз. помпа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.