Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

На момчето МВ то


anastas

Recommended Posts

Получили са се готино! Капачката как я боядиса в същия цвят? Не вярвам и нея да си я сложил в пещта :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    103

  • Krankenstein

    49

  • Skoda_Estelle

    44

  • maxrpm

    14

Най-много писали в темата

Боята много ме кефи как седи като тиган тефал

Екстра , таман вече нема да трябва мазнина за пърженето smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че ме послуша за цвета - проверена схема, яко се е получило =D> Мисля, че и нископрофилни гуми ще намериш изгодно, стига да не държиш на нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че с 400 коня, при едно по - рязко ритане на педала, мотора ще се откъсне от роговете или ще усуче колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че с 400 коня, при едно по - рязко ритане на педала, мотора ще се откъсне от роговете или ще усуче колата...

Май пак съм пропуснал нещо, де ги тия 400 катъра? Пък и според мен ще са напълно излишни за задномоторна Шкода, примерно "демона" с малко над 200 къса всичко живо, но в него доколкото знам всичко по окачването и купето беше усилено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Тва за чернокоп дет се лъзга. Кат си търсих буталца за ремонт се оказа,че има само за турбина/ланчиа/ та ми промени проекта :) на 2.0 турбо на към 300 магарета smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе турбо турбо кво да правиш :lol:

 

ми лазя по проекта и ше нося двг-то в хола за събиране/само там остана място/ барем жената се пренесе и със сина ще властваме :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах тия изпъкнали бутала! Кефят ме! Каква компресия се очаква с тях?

 

Какъв ще да е маторя? 4-те цилиндъра ги виждам, ама дотам ми стигат знанията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах тия изпъкнали бутала! Кефят ме! Каква компресия се очаква с тях?

 

Какъв ще да е маторя? 4-те цилиндъра ги виждам, ама дотам ми стигат знанията...

няма да е с турбо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах тия изпъкнали бутала! Кефят ме! Каква компресия се очаква с тях?

 

Какъв ще да е маторя? 4-те цилиндъра ги виждам, ама дотам ми стигат знанията...

няма да е с турбо ;)

Е те тва ми е объркал дядото вместо бутала за степен 9:1 ми е донесал 11.5:1 то в поръчката само тва можеше да се обърка и се обърка , ма нема нищо ще се чакат други и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да разбирам, че има едни свободни бутала? За къв мотор стават?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има много излишни поршета , мамкаму 400 не е чак толково много

Друже, тия поршове имат 1001 системи за обуздаване на конете... е разбира се могат и да се изключват, но това си е вече на собствен риск. Все ми се струва, че няма как да сметнеш всичко да е точно балансирано, както го правят ония шваби там у завода... ама ако ще е само за драг, тогава се ядва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% са смятали, дори компютри са имали... това да не е БГ? То ако е въпроса през 60-те са карали на рали и писта като живи снаряди без колани и роубари и с кожени бонета вместо каски... но разумно ли е в наши дни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чуството че си мислиш че някои дори и от порше през 80-те ще се справи по добре от мен в 2013 година ! Мамкаму в сегашни времена може да направиш всичко стига да имаш желание дори и да не си толкова умен визирам себеси ! Немога да изфабрикувам задно окачване на порш 911 ли ? немога да си купя по добри пружини и амортисьори от 911 ? всички състезателни коли GT2 , 3, 5, 10 нямат никви електро помошници смятам занаеш защо

До 1998 година задното окачване на 911 турбо е едентично със рапида единичен носач от тоз модел има доста над 400 коня предното е трагичен макферсон с по ширачак носач , сигорно са ги карали някък а :lol: Да ще е сташно да се кара ако стане както мечтая ако не ми се угоди винаги може да сложа едно 120ково моторче с глава от 105 8) Проблема при мен е че за да направя нещо винаги то трябва да е по добро от предишното може и да не е нужно но трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.