Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

На момчето МВ то


anastas

Recommended Posts

yeeah HARDCORE smile035

Сега по темата - тези дискове от халва ли ги правят? Потърси си един стар сделан по живково време и си накови ново феродо.

Тоя е от най дебелата ламарина и изглежда много по здрав от старите , старите са още по калпави в понеделник ще си изрежа на лазер от ламарина 65Г и тоя проблем ще се реши , иначе тва с шкодовия притискател е невъзможно да го скъсаш ма тоо ондовия излена бая здрав smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    103

  • Krankenstein

    49

  • Skoda_Estelle

    44

  • maxrpm

    14

Най-много писали в темата

Насе, 65Г не е ли стомана за направа на ножове? Като имахме материалнознание миналата година така ни учиха. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Мотора с кутията , пълен комплект компове , тампони гарнета и тн се продават ! Които има желание може да се повози и покара цената се договаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега продажбата се одлага че тоя мотор дето го харесвам е малко висок за 1000мв :?

В 100с влиза на косам и май газаджиката ще се прежалва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпроси : Има ли проблем със загряването? Спирачките са големи-не завлачват повече от нормалното? Сега колко см е висока колата (ако е мерена де)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Нова концепция :D вчера си купих кутия от ауди 80 с код цсв (Благодарности на Софииския Митак че намерихме моргата )

Много е яка туч голям :? прилича на мотирала шкодова :D ще се реже тук таме , нооо ще може да се сложи по голям мотор до към 400коня ще трябва да издържи и като за капак предавателните числа са като драг монстер

дриф___________4.875 1-3.7 2-2.27 3-1.43 4-1.02 5 -0.79

шкодовата дриф 4.44 1 1-3.8 2-2.12 3-1.41 4-0.96

Може да се сложи и голям съединител до към 240мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ги турих двете на кантара шкодова 5 ст. кутия - 36кг. от аудито - 49кг. те само със 13кг. на всичкото отгоре хаудито е по къса като дължина !

024291850.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, бат Насе тука ми хареса, сега ще има ли изолацийка във вратите да свирнат кат хората.... иии тва Сони нещо не ми хареса, на тез ДЛС-и едно Алпайн-че много ще им ходи. s_flag :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат има изолации даже е на кръст лепна двойно на портите , зад седалките , всичко е ток ! Сонито го имах и затова е там :( ся няма кешовица за по добро първо си сменя скоростите и мотора после може и да махам всичко ненужно знам ли ко ша ми стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат има изолации даже е на кръст лепна двойно на портите , зад седалките , всичко е ток ! Сонито го имах и затова е там :( ся няма кешовица за по добро първо си сменя скоростите и мотора после може и да махам всичко ненужно знам ли ко ша ми стане

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

О днес врътнах 200 250 километра с бабата и по магистрали карахме и градско летяхме но пак се замислям за изолация накрая ми дотегна хем съм си мазохист ! бърррррррр Мисля и тавана да налепя под кожата и в моторнато един кат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията от аудито е много красива и ми допада. Що се отнася до шкодовия притискател, работи, ама боклукчав си е. На една среща запалих чисто ново феродо190, при опит да подпаля гумите, но може и да ми липсва техника. От друга страна после карах с него година и нещо и не приплъзваше. Може да съм го наместил smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засякох МВ-то в капана събота вечерта. Ама не видях стопанина. smile049

Пие бири в Найлона и гледа пияни метали как припадат smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутията от аудито е много красива и ми допада. Що се отнася до шкодовия притискател, работи, ама боклукчав си е. На една среща запалих чисто ново феродо190, при опит да подпаля гумите, но може и да ми липсва техника. От друга страна после карах с него година и нещо и не приплъзваше. Може да съм го наместил smile091

Тука феродото ше е към 228мм та викам че като е подпра на бордура ще изде асфалта s_flag

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засякох МВ-то в капана събота вечерта. Ама не видях стопанина. smile049

Пие бири в Найлона и гледа пияни метали как припадат smile035

Пловдив RulZZ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя пък беше на Калояново, че даже и стопанина се появи ;)

025717264.jpg

Чак сега забелязвам, че си бил забравил фаровете - Насе, надявам се феновете са те избутали да запалиш smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си спретнах едно регулиране на оборотите на моторчето на парното , стана супер бех си купил готов зглобен кит ама е много насран и го хвърлих схемата се зглобява за половин час хубавото е че когато се намали докраи транзистора се запушва и черпи много малко ток демек не ти трябва копче за пускане и спиране оборотите се променят много мазно и плавно бе супер съм изкефен !! и то за 3 , 4 лева части !!

Ето и схемата по която направих малко промени за да бачка как си трябва , ирф-а си иска радяторче макар че е към 50А ,кондензатора на мотора е за да не бръмчи връзва се + към мотора - към мотора

025743458.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насе, този транзистор не подходящ (много е високоволтов и оттам високоомен), затова грее толкова :!:

Параметрите му са: 200V, 30A, 85mOhm.

Потърси транзистор около 50V, >50A, <20mOhm.

Транзистор с тези вторите параметри ще грее поне 4 пъти по-малко от първия.

---

Освен това, управлението на транзистора е взето от изход с отворен дрейн и качващите фронтове са много полегати заради високоомния резистор 10kOhm и големия входен капацитет на транзистора.

Свържи гейта на транзистора към изход Q (3) и нещата ще се подобрят значително :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.