Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

лампата на хидравликата не гасне


sword

Recommended Posts

здравеите лампата на хидравликата не гасне при контакт след ВАГ изчистих една грешка 00778 свьрзана с датчика Е85 но не наммерих блока на хидравликата други грешки но не гасне пак даите насока

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не гасне означава, че грешката е постоянно присъстваща и без смяна на датчика няма да се оправи.

 

Edit: Датчика, който обикновено прави проблеми е J 250, този E 85 не знам за какво се отнася.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали се явява проблем да карам с тази грешка апропо

Аз карам така от около 2 месеца и дори е по - добре .Явно аварийния режим е по - добър от основния,важното е да не ти мигат светлините, т.е. да не ти пулсира напрежението!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали се явява проблем да карам с тази грешка апропо

Аз карам така от около 2 месеца и дори е по - добре .Явно аварийния режим е по - добър от основния,важното е да не ти мигат светлините, т.е. да не ти пулсира напрежението!

 

Дали ще е така :^o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нивото беше нормално и пак ше го гледам тъпото че се сваля акумулатора.. но учудва ме че като включа ВАГ не показва грешки или по скоро не знам в кои модул да гледам къде се трупат тези грешки относно хидравликата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мигат, защото датчикът подава произволни сигнали и помпата се натоварва произволно, без да има нужда. Обикновено, като се заслушаш на празен ход дори се чува как вие. Аз лично не бих си рискувал помпата, карайки дълго така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай ремъка, който движи хидравликата, климатика и алтернатора. При нас така ту светеше лампата за хидравликата, ту се оправяше, докато един ден жена ми се обади, че няма хидравлика. Беше заминала ролката на алтернатора и в крайна сметка се беше откачил ремъка. В интерес на истината от време на време светеше и лампата че не зарежда. Предполагам че ремъка е преплъзвал, нямам друго обяснение. Възможно е и при теб да е нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай ремъка, който движи хидравликата, климатика и алтернатора. При нас така ту светеше лампата за хидравликата, ту се оправяше, докато един ден жена ми се обади, че няма хидравлика. Беше заминала ролката на алтернатора и в крайна сметка се беше откачил ремъка. В интерес на истината от време на време светеше и лампата че не зарежда. Предполагам че ремъка е преплъзвал, нямам друго обяснение. Възможно е и при теб да е нещо подобно.

[-X

Проблема е, че не достига тока за ел.помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами проблема е че не намирам грешка в модулите но а лампата не гасне къде да я търся тази грешка в кои модул.Май трябва някакво кодиране да се прави след като изчистих грешката 000778 свързана датчика за завъртане на волана...изобщо има ли от някъде да сваля сървиз менюал със стойностите на параметрите на отделните модули понеже имам електрония вариант на ръководството но там няма стойностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.