Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Фарове на фелиция


b.hadzhiev

Recommended Posts

Здравейте,

Струват ми се прекалено слаби късите светлини на фелицията ми - 99г. LX, нова маска, бензин фаровете са чисти, крушките са сменяни скоро, акумулатора е нов, няма проблем с тоците (вече), но въпреки всичко шофирането нощно време си остава мъчение с тази кола. Удачно ли е монтирането на по евтини ксенони или ... ?

 

Какво друго може да се направи?

 

Пропуснах да отбележа, че с дългите този проблем не съществува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Струват ми се прекалено слаби късите светлини на фелицията ми - 99г. LX, нова маска, бензин фаровете са чисти, крушките са сменяни скоро, акумулатора е нов, няма проблем с тоците (вече), но въпреки всичко шофирането нощно време си остава мъчение с тази кола. Удачно ли е монтирането на по евтини ксенони или ... ?

 

Какво друго може да се направи?

 

Пропуснах да отбележа, че с дългите този проблем не съществува

 

Нагоряли контакти! Слагай две релета и фаровете ще грейнат по-силно от ксенони. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Струват ми се прекалено слаби късите светлини на фелицията ми - 99г. LX, нова маска, бензин фаровете са чисти, крушките са сменяни скоро, акумулатора е нов, няма проблем с тоците (вече), но въпреки всичко шофирането нощно време си остава мъчение с тази кола. Удачно ли е монтирането на по евтини ксенони или ... ?

 

Какво друго може да се направи?

 

Пропуснах да отбележа, че с дългите този проблем не съществува

 

Нагоряли контакти! Слагай две релета и фаровете ще грейнат по-силно от ксенони. :smt017

Къде и какви релета се поставят???
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

и аз и баща ми имахме подобен проблем /моята GLX 2000г.,на баща ми LX 99г./.Нещата се оправиха като сложихме крушки Осрам +30% за по 12лв. бр. от Практикер.

Ксенона вече се убедих ,че не върши работа ако не сменяш и рефлектора на фаровете.Един приятел сложи за 160лв. ксенон на Реното си /Меган/ и ефекта беше незначителен , но засматка на това насрещно движещите се коли не виждаха нищо. Рефлектора неможе да фокусира светлината и се получи единствено зверско заслепяване.

Моя приятел върна ксенона и сега е със същите Осрамки.Остана му само 60лв. за труд дето даде.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Струват ми се прекалено слаби късите светлини на фелицията ми - 99г. LX, нова маска, бензин фаровете са чисти, крушките са сменяни скоро, акумулатора е нов, няма проблем с тоците (вече), но въпреки всичко шофирането нощно време си остава мъчение с тази кола. Удачно ли е монтирането на по евтини ксенони или ... ?

 

Какво друго може да се направи?

 

Пропуснах да отбележа, че с дългите този проблем не съществува

 

Нагоряли контакти! Слагай две релета и фаровете ще грейнат по-силно от ксенони. :smt017

Къде и какви релета се поставят???

 

Ами слагат се две релета- едно за къси другото за дългите. така от превключвателя взимаш само сигнала да залепят релетата, оттам фаровете са директно от акумулатора. ефтино и наистина ефективно. Оперативното на релето го захранваш от контактния ключ и решаваш проблема и с забравените фарове. Ако ти се занимава взимаш още 2 релета(едното го връзваш към лампата на акумулатора на НО, а другото към датчика на маслото НО) и имаш и автоматично палещи се фарове smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на всички,

това с релетата не е за програмиси хора (две леви ръце...)

решавам да пробвам с крушките като за начало - ще пиша за резултати

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете на Фелицията са по принцип малко несветещи и освен ксенон или смяна на колата друго решение няма. Просто светят слабо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно моята фелиция не е от тия късогледите.... :smt004 somehow....

 

Това е защото не си карал някоя друга кола да видиш как всъщност трябва да светят фаровете... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно моята фелиция не е от тия късогледите.... :smt004 somehow....

колега от по-простичките марки единствено на Фабия1 свалям шапка но тя е с Н7 крушки.Дори служебния ми Румстър не е с по-добри фарове от моята Филка след като и сложих Осрамките.Сигурно и моята не е от "слепичките" smile091 .

Ако обаче сравняваш със заводски ксенон съм съгласен с теб,но това си е друга технология/рефлектор,фокусираща леща и т.н./. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пробвал с всякакви крушки /без ксенон само/ и все тая - фелата прави сянка като я осветят отзад истински фарове. А за тия крушки +30, +50, +90... мисля че числата показват не силата на светене, а продължителността на живота на крушката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно моята фелиция не е от тия късогледите.... :smt004 somehow....

 

Това е защото не си карал някоя друга кола да видиш как всъщност трябва да светят фаровете... ;)

 

Е от каде пък разбра кога къде какво съм карал ? smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно моята фелиция не е от тия късогледите.... :smt004 somehow....

 

Това е защото не си карал някоя друга кола да видиш как всъщност трябва да светят фаровете... ;)

 

Е от каде пък разбра кога къде какво съм карал ? smile021

 

Разбра какво имах предвид. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пробвал с всякакви крушки /без ксенон само/ и все тая - фелата прави сянка като я осветят отзад истински фарове. А за тия крушки +30, +50, +90... мисля че числата показват не силата на светене, а продължителността на живота на крушката.[/quoteКолега това с плюса не е показател за живота,има дори нарисувано на опаковката - предница на автомобил и сравнение на обикновенни и фарове с тези крушки.И дори за по-заблудените е написано освен в % и в метри за да е по-ясно +20м. +30м. и т.н.

А какво всъшност за теб са истински фарове???????? smile049

Ако искаш да блестиш вземи си електрожен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не влизайте в спорове. Сега на някой фаровете му "пърлат" на друг светят все едно си си хвърлил фаса вътре. А трети като мен примерно кат не са доволни от пърленето тургат електрожените (китайския Ценон) и си регулират фаровете. Варианти хиляди. Въпросът е какво точно искате да постигнете. Аз искам 2 неща - да ми е много светло и да не вадя очите на насрещните. Първото го постигнах, второто си мисля, че до някъде. За сега не са ми присветкали насрещните коли, но определено са много ярки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях слагал също Осрам +50% , но нямаше кой знае каква разлика, а животът им е по-малък.Сега съм с халогени, които имитират ксенон - светят малко по-силно и по-в бяло, струваха 15 лв комплекта от " AutoMania". Но като цяло и според мен фаровете на Фелицията са си слабички.Колегата ogy76 казва, че за ксенон трябва да се смени рефлектора - а какъв трябва по-точно да се сложи??? C2H5OH вече е с ксенон - какъв е и от къде е щом си доволен? И последнич ми въпрос е дали фаровете на Фелата са заменяеми с тези на VW POLO от '96 (модификация 6N ), защото на външен вид ми изглеждат еднакви? Интересувам се, защото съм виждал много хубави фарове за това ПОЛО с ксенон с леща и габарити тип " Ангелски очи ".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво всъшност за теб са истински фарове???????? smile049

Ако искаш да блестиш вземи си електрожен.

 

Аз ти обясних - като ме освети нощем отзад друга кола обикновено пред моята се образува нещо като сянка въпреки включените ми фарове... а за тия +ХХ, не знам може би просто съм попадал на ментета, но разлика не усетих. Иначе фаровете ми са регулирани в сервиз, по-точно ги провериха на стенда и казаха, че сам съм ги регулирал перфектно и дори мога да взимам пари и от съседи за такива услуги :lol: В момента и аз съм с псевдоксенони, но без особен ефект - просто ми бяха на пежото когато го купих, но то и без тях си свети добре, та в последствие ги размених с "нормалните" +50 от Фелата. Явно както казва колегата Favorit конструктивно рефлекторите са слаби... за жалост в тая криза не ми остават свободни средства да пробвам и с ксенони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало реших да започна с това :

post-5713-138453197305_thumb.jpg

приготвил сам ги за смяна, за да съм максимално полезен реших да направя тестова постановка с фотоапарат

смятам да спра шкодата пред гаража - да снимам осветеността със старите фарове с ръчни настройки на ISO-то, да снемам осветеността със сменен ляв или десен фер - за да търсим някакви разлики еветуално, но мисля че това ще е достатъчно

P.S. цената е 12 лева на фар - дано утре да ми остане малко време, обещавам снимки естественно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй,че стъкленият балон не се пипа с ръце ;)

:) аз че съм програмист програмист съм ама чак толкова ....

- изводите са няколко + 90 процента не е...

- определено е по бяло дори малко синьо....

- програмистите за нищо не ставаме

- според мен засега инвестицията е добра

post-5713-13845319735_thumb.jpg

post-5713-138453197352_thumb.jpg

post-5713-138453197353_thumb.jpg

post-5713-138453197356_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне от снимките аз лично не виждам някаква осезаема разлика, дано да са по добри в същност. По принцип трябва да са.

За съжаление при снимка трудно ще се разбере нещо - цифрова фотография, има изкривяване при заснемането, има изкривяване при компресирането, монитора но които го гледаш вероятно също криви, но в къщи в двора толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля,че бях прав

за 24лв. се постига доста добър резултат.Светлината е доста по-фокусирана и усещането е за по-добра осветеност smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.