Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Сменяне и ремонт на централно заключване О1 как ?


SaiLor

Recommended Posts

Понеже не намерих тема реших да пусна моя. Централното ми заключване на задните врати не работи. На задната лява врата стига ток до самата машинка но явно е изгоряла. На задната дясна врата се заключва само с ключа. Ако я заключа само с дистанционното на алармата бутона се прибира все едно се заключва и след секунда се вдига и вратата остава отключена.

Реших да сменя целите машинки но незнам кое се сменя и как. Нека някой който е запознат да обясни кое как се сваля и от каква кола могат да се заменят - Голф ,Пасат ?

 

От какво може да е проблема със самоотключващата се врата ? Дали от алармата или от конфорт модула ако той отговаря за това?

Алармана не е фабрична марката е Tiger.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "SaiLor" - Не искам да ТЕ плаша. И аз съм на същия хал и мисля, че слуховете, че тази болест на модела, е една от скъпоструващите за лекуване, ще излезе истина :( Лично аз, като се оправи времето, ще разглобя задна дясна врата и ще видя принципа на работа на тези машинки на централното заключване. Дано има начин да се ремонтират, макар и с побългаряване, което, ако е съчетано с много мислене, може и да е по-добро от оригиналното..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз реших да сменям всичко. Понеже наистина са много чести проблемите със стъклоподемници и централни заключвания. Сега ще си взимам два стъклоподемника преден и заден които са за новите плъзгачи и ще си направя планки и за другите два понеже вече имам закупен голям брой плъзгачи. Смятам да сменя и бравите с централното заключване но незмам какво точно трябва да си купя . Цялата брава ли се сменя или само нещо по нея ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

 

Сега да поразпитам като алармажия-шкодажия smile021

 

1.Като заключиш (пуснеш алармата) какво става с предните врати----и те ли се отварят или само задната?

--ако е така може да е от алармата ако се е разпрограмирала или ако въобще не е била програмирана да дава

т.н. ДЪЛЪГ импулс за заключване.

-- или да си е проблем на някой електронен блок за централното заключване.

 

Ще опиша на кратко как седяха при мен нещата преди:

 

Като я взех моята стрела имаше проблем в задна лява( нерааботещо централно,стъкло, говориел) и се виждаха по кората неумели опити да разглобяват кората> братята от западна европа....... та като я отворих се оказа изгорял ел блок във вратата , подменен с чисто нов (стария в багажника с мотор за стъклото)---- с подобен който незнам защо не работеше(видимо леко различна платка-явно за друг модел шкода). без този блок нищо не става и се почна побългаряването:

1. Заключването --- кабел до задна дясна врата и паралелно закачен за силовите кабели на машинката

2. Стъклото-- силово подкаран с релета ( но се губи функция комфорт) може и тя да се добави ако се заинатя на пролет като отворя

вратата с един модул за вдигане на стъкла.

3.директно хващане на ключето за плафона към съответното такова на другата задна врата( по кабела с централното заключване)

4.говорителя просто трааше да се закачи буксата

 

 

при теб мисля че ако ти е заминала машинката и идва ток до вратата може само да се монтира паралелна такава,без да се ровиш

и да търсиш старата ( стига лостовия механизъм да се движи свободно), че е малко зор работата с разглобяването :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем с предна лява врата. Побългарявах я 100 пъти и ефекта траеше 1-2 заключвани, а като време за разглобяване и пари.... не беше малко. Има едно контактно ключе което отчита дали е затворена вратата и ми казаха че е от него. Смених го което си беше.... 2 часа играчка да го наглася ....и накрая нищо. Ходих при 5-6 алармаджии, жичкадйии и какви ли не майстори и нищо. За финал отидох в Еуратек и там жичкаджията ми прегледа колата и каза че в самата брава имало проблем и давала някъде на късо, заради това се само отключвала. Смени цялата брава срещу... неприлична сума пари от сорта на 350лв маи беше бравата, но вече го нямам този проблем. Това става дума за Оки 1. Да знаете. Дано не е и при вас същия проблем,но......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем с предна лява врата. Побългарявах я 100 пъти и ефекта траеше 1-2 заключвани, а като време за разглобяване и пари.... не беше малко. Има едно контактно ключе което отчита дали е затворена вратата и ми казаха че е от него. Смених го което си беше.... 2 часа играчка да го наглася ....и накрая нищо. Ходих при 5-6 алармаджии, жичкадйии и какви ли не майстори и нищо. За финал отидох в Еуратек и там жичкаджията ми прегледа колата и каза че в самата брава имало проблем и давала някъде на късо, заради това се само отключвала. Смени цялата брава срещу... неприлична сума пари от сорта на 350лв маи беше бравата, но вече го нямам този проблем. Това става дума за Оки 1. Да знаете. Дано не е и при вас същия проблем,но......

 

Не зная при какви "майстори" си ходил?

В тази брава нама какво да даде на късо!

Разглобява се много лесно.

Вътре има четири микрети ,

един чрвяк , един ел.двигател и няколко гърбици .

Всичко това е монтирано на платка на която е запоен

и куплунга към който се свързва управлението.

Обикновенно се получава от вибрациите студена спойка

на някое от крачетата на този куплунг.

Презапояваш всички спойки и си готов!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до сега,всички проблеми свързани с централно,машинки,комфорт модул ,брави и т.н са се оправяли чрез презапояване или прекьснат сабел на шоф.врата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене смазване оправи нещата с бравата и ключето.

До скоро и при мене беше проблрма в бравата в лява предна врата - заключвам си колата с централното и алармата след малко почва да пищи - в ЕТ казаха точно такъв проблем - вратата си "мисли" че не е заключена когато реално си е заключена. Понеже наистина е над 300 лв новата в ЕТ, след смазване на всички механизми във вратата -сега нямам проблема с ключето на бравата. А и по-тихо щракат механизмите сега. Но знам че това е временно и рано или късно ще трябва нова брава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз пробвах също със смазване. Боби Доктора ме прати при негови ключари, които свалиха, разглобиха, удавиха във WD40 бравата и я качиха после. При тях проработи три пъти, прибрах колата заключих я един път и това и беше... пак същото. Иначе Сами нямам идея отностно запойките и другите работи. На мен тоците не са ми стихията, барабар със всички спойки :D И в ЕТ ми дадоха конкретен отговор и решение, което уви наистина свърши работа...затова съм доволен. Тя старата брава си ми я върнаха и ми седи некъде из нас.... Може да сте прави и да съм се преебал. но повярвайте ми като имаш такъв проблем и не намираш друго решение в продължение на 2 месеца.... ти писва много яко.

ПС: Понякога много завиждам на хората от Варна.... Кат имат некъв проблем и бум аре при Сами и всичко се решава.... Що си немаме един софийски Сами :D smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И аз имах подобен проблем. Задна дясна врата не можеше да се заключи отвътре с бутона за централното - чопчето се прибираше и веднага след това отново излизаше нагоре. Отвън нямаше пробеми - и с ключ и с аларма вратата се заключваше нормално. Алармата не е фабрична. Сложил съм я допълнително. Момчетата, които сложиха алармата се опитаха да помогнат, но ефектът беше временен. Дори пуснах тема по въпроса, но тогава не се появи добро предложение.

 

Как беше решен проблемът?

През есента посетих Иво от Варна за компютърна диагностика - Иво се занимава с чип-тунинг, сервизът е около Военна болница, GSM 0897 980526. (Чудесно отношение от негова страна - възхитен съм!). Между другото споменах и за този проблем. Иво ме изпрати в съседния сервиз при точно определен човек. След един час и срещу 30 лева проблемът бе решен. Не знам какво точно направи човекът, но преполагам, че не е сменял нищо съществено, защото се справи много бързо. Това е. От тогава всичко си работи както трябва.

 

Видях, че си от Балчик и затова се надявам тази информация да ти е от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес стана голяма бела. Реших да махна машинката на централното на задната врата и да я разглобя. Свалих машинката и почвам разглобяването с ецл да стигна до платката и когато отвих едната видия която държи лостчето за заключване и падна забчатката вътре. Даите идея как се отваря самата машинка за да наредя частите и вътре, защото сега не ми се затваря вратата добре че имам гараж.

 

http://replaay.snimka.bg/other/octavia.306293.17879214 На снимката съм отбелязал коя е видията .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.