Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Mаждукане на фаровете и таблото????????


valter

Recommended Posts

Здравейте,от известно време ми премигват фаровете и с тях заедно и таблото.Мигането е толкова бързо все едно премигвам с очи. Някой имал ли е подобен проблем? за да ми даде съвет от къде може да е??Дали е възможно да е от реле-регулатора??? Ще сам ви благодарен много ако помогнете smile126 :-k smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да понякога трептят.Моята Фабиа е 1.4 МРI 44kw 60k.c а пък е с алтернатор 90А и от един магазин ми казаха че е невъзможно защото по принцип трябвало да е с 70А да неби от това че е по силен да е проблема?Макар че би трябвало да работи по добре с 90А.Значи според теб да видя реле регулатора??? smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как така от хидравликата?какво общо има тя със светлините и таблото и алтернатора?Тя не е ли на отделен кръг??Незнам??? smile126 smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как така от хидравликата?какво общо има тя със светлините и таблото и алтернатора?Тя не е ли на отделен кръг??Незнам??? smile126 smile126 smile126

Помпата е електрическа и понякога товари инсталацията при мен го имаше и мигат светлините.Първоначално мислех че е алтернатора, но като откачих и захранването и се нормализира интересното е, че като ти светне лампата на хидравликата се нормализират нещата.Явно софтуера за аварийния режим е по - добър.На мен лампата ми свети вече 2 месеца но нщма проблем,дори се държи по - добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 90А алтернатор вместо със 70А не би трябвало да му товари чаааак толкова много хидравликата. Човече, като за начало, а и е най-лесно, намери си релето къде е, зачисти му хебао буксите със шкурчица, зачисти го и към масата по същия начин... и ако от това не се оправи - търси вече и по-сложни проблеми...

Тръгвай от малките неща винаги ;) А и не са излишни.

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 90А алтернатор вместо със 70А не би трябвало да му товари чаааак толкова много хидравликата. Човече, като за начало, а и е най-лесно, намери си релето къде е, зачисти му хебао буксите със шкурчица, зачисти го и към масата по същия начин... и ако от това не се оправи - търси вече и по-сложни проблеми...

Тръгвай от малките неща винаги ;) А и не са излишни.

успех

:D

това не е Матилда,регулатора е транзистор и е на алтернат.,сменя се с четките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D

това не е Матилда,регулатора е транзистор и е на алтернат.,сменя се с четките

Е.. вярно че не е.. Ама пак е по-добре първо електрическата част да си прегледа, пък чак тогава да се засилва към хидравликите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам проблем с датчика на хидравликата и светлините премигват. В ЕТ казаха, че е от това. Явно има връзка.

 

С ей това съм съгласна:

.... Ама пак е по-добре първо електрическата част да си прегледа, пък чак тогава да се засилва към хидравликите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също залагам на хидравликата. Моята рейка тече и е за смяна, а вероятно и датчика на хидравликата, та фаровете, таблото и всичко, което свети мига в синхрон с тормозещата се хидравлична помпа. Когато започне да мига излез, отвори капака и се заслушай, ще чуеш помпата, нещо като моторчетата на Робокоп :D Когато е натоварена помпата дърпа до 75А, а датчика и казва дали е натоварена. Дано е само датчика, но най-добре си виж нивото на хидравличното масло и иди на сервиз да ти прегледат хидравликата за течове и на VAG-COM.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих релето и видях,че четките са 1см. и 2мм някъде там което според мен е добре,позачистих му клемите,монтирах го обратно и резултат - Няма :-k :-k От там право на сомр.където ми казаха,че проблем с хидравликата за сега нямало но най вероятно датчик G250 се е позамърсил и ако съм имал време (понеже те имаха много работа) да го сваля и пръсна с контактен спрей.Моя е от правоъгълните всмисъл TRW.Някой да знае как се сваля,че като гледам каде е наврян...??? Моля ако някой знае да каже smile126 smile126 И колко ли струва нов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добре първо провери куплунга на помпата дали е здрав. самата помпа при сдухване няма как да дърпа голям ток без мисъл за ограничение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,вчера намерих датчик за хидравликата втора ръка - 80 лв.Незнам дали се набутах но запретнах ръкави и след много мъки и опити взех че го смених.Така и така бях се заел с ремонт реших да сменя и реле регулатора.За сега проблема с трептенето на светлините изчезна smile152 Според мен проблема беше в датчика но колко ли ще издържи този втора ръка- незнам??????Може да закривате темата.Благодаря на всички за съветите-много ми помогнахте smile126 :smt017 smile152 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Колега , откъде извади датчика- от към броняната или от под корите на калниника. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.