Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Челно стъкло за фабия?


stoyanz

Recommended Posts

Мога да споделя личен опит от преди 48часа !

Смениха челното стъклото на Фабията ми с ново, точно от фирма "КОРБА" и се осведомих, че цената му е 163лв. плюс 20лв. монтаж и консумативи, всичко 183лв. Стойността беше покрита от автокаското ми.

За съжаление обаче никак не останах доволен, когато отидих да си взема колата от сервиза, в който момчета от "КОБРА" с непрфесионално отношение към работата си бяха извършили "услугата" по подмяната. Резултата е, че сега пластмасовата кора под чистачките не е прилепнала както преди, когато дори игличка от бор не можеше да влезне, има просвет и направо си се "мандахерца"и хлопа. Не само листа, а и малки клончета могат да попаднат под кората. Сега правя опити да се срещна с работилите по колата ми да си оправят срамотията, честно казано, ако аз направя такова нещо ще ме е срам...

Ако някой е запознат с подобен проблем, нека пише,ще бъде интересно да разберем как се прибира тази кора плътно към стъклото? smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм го правил но съм виждал как го правят подобни "стъклари".

Не е нужно да се махат копчетата. Избери по-топло време за да не се счупи/спука кората.

Отдели я от стъклото. Под нея има гумено каналче в края на стъклото. Със силна струя вода измий всички боклуци от каналчето като за целта повдигай пластмасовата кора. Ако искаш за целта отиди до автомивка.

След като го измиеш запълни каналчето със смес от вода и веро. После с лек натиск вкарай кората отново в каналчето докато залепне за стъклото.

Дано съм помогнал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях никакво гумено уплътнение! Мога ли да подозирам, че е останало непоставено от поставящите стъклото на колата?

И още нещо на кората има три пластмасови щипки от типа "тапа", които ми се струва, че не са махани, а металните рамена на, които се набиват стоят високо и са или изкривени с цел да се повдигнат и се освободи място за работа, за да не си правят труда да свалят кората или другят вариант, наистина да има гумено уплътнение, което сега липсва, а пък аз да не съм го забелязъл въпреки, че толкова пъти съм стъргъл леда по стъклото, но със сигурност преди не можеше да се пъхне нищо под кората, което ме е впечатлявало положително! Много озадачаващо....., така ме дразни, а и нямям възможност да сравня с друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което прилича на тапи са копчета. Моите хора ги режат като сменят стъкла и после купуват от ЕТ по 50 ст. бройката.

В долната част на съклото откъм двигателя ема 2 или три ексцентрични пластини, които подпират стъклото в долната му част. В самия долен край на стъклото и по точно поднего е захванат гуменият уплътнител и каналчето се пада върху долния край на стъклото. Описвам положението при моята кола (стъклото не е сменяно).

В крайна сметка пластмасовата кора се държи в долния край на 3-те копчета, а в горния край за гумения уплътнител на стъклото.

Дано съм го описал разбираемо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да споделя личен опит от преди 48часа !

Смениха челното стъклото на Фабията ми с ново, точно от фирма "КОРБА" и се осведомих, че цената му е 163лв. плюс 20лв. монтаж и консумативи, всичко 183лв. Стойността беше покрита от автокаското ми.

За съжаление обаче никак не останах доволен, когато отидих да си взема колата от сервиза, в който момчета от "КОБРА" с непрфесионално отношение към работата си бяха извършили "услугата" по подмяната. Резултата е, че сега пластмасовата кора под чистачките не е прилепнала както преди, когато дори игличка от бор не можеше да влезне, има просвет и направо си се "мандахерца"и хлопа. Не само листа, а и малки клончета могат да попаднат под кората. Сега правя опити да се срещна с работилите по колата ми да си оправят срамотията, честно казано, ако аз направя такова нещо ще ме е срам...

Ако някой е запознат с подобен проблем, нека пише,ще бъде интересно да разберем как се прибира тази кора плътно към стъклото? smile056

Колега иди пак при застрахователя да направи нов оглед тъй като имаш рекламация към извършения ремонт, най-логично ми се вижда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задълбочих се в изясняването на случая по поставянето на челното стъкло на Фабията ми и успях да установя, че сервиза, в който оставих да се извърши подмяната му, без да съгласува с мен решението си е закарал колата в Кобра- Орландавци и е поръчал китайско стъкло, най-евтиното за 109лв. + плюс монтаж и силикон 16лв. всичко 125лв., цената се оказа промоционална каквото и да означава това...,попитах и ми оговориха,че всеки ден имало промоция на някакой модел стъкло и при съвпадение може да се даде с отстъпка, на мен ми звучи странно, но както и да е. Стъклото се продава без пластмасовата лайсна , която колега в по-предишен пост описа, и в която се закопчава и уплътнява кората под чистачките, а кората не се нуждаела от сваляне при поставянето на стъклото, това ми обясни и показа момче от Кобра.

Изводите са ясни, да не се доверяваме на никой и да си стоим до колите когато някой ги ремонтира и да следим всичко и най-вече, което можем да си го оправяме сами.

Подробнността ми е продиктувана от желание друг да не попада в такава ситуация! smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задълбочих се в изясняването на случая по поставянето на челното стъкло на Фабията ми и успях да установя, че сервиза, в който оставих да се извърши подмяната му, без да съгласува с мен решението си е закарал колата в Кобра- Орландавци и е поръчал китайско стъкло, най-евтиното за 109лв. + плюс монтаж и силикон 16лв. всичко 125лв., цената се оказа промоционална каквото и да означава това...,попитах и ми оговориха,че всеки ден имало промоция на някакой модел стъкло и при съвпадение може да се даде с отстъпка, на мен ми звучи странно, но както и да е. Стъклото се продава без пластмасовата лайсна , която колега в по-предишен пост описа, и в която се закопчава и уплътнява кората под чистачките, а кората не се нуждаела от сваляне при поставянето на стъклото, това ми обясни и показа момче от Кобра.

Изводите са ясни, да не се доверяваме на никой и да си стоим до колите когато някой ги ремонтира и да следим всичко и най-вече, което можем да си го оправяме сами.

Подробнността ми е продиктувана от желание друг да не попада в такава ситуация! smile168

Стъклото, че не е поставено като хората....хубаво....ама поне прилича ли на стъкло?Щото за сто лева ?!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091

Оценявайки го като стъкло ще отговоря, че чистачките го подсушават до сухо с едно минаване. По други критерий за сега не мога да го преценя. Оригиналното стъкло преди имаше нещо като увеличителна част, намираща се на около 20-25см. от основата, ако си забелязъл, а това няма такава част. Може би има и нещо друго, но....както споменах, не го забелязвам... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аз това за увеличителната част в основата не го забелязвам колкото и да с дзверих smile048

но може и да има, а 99% съм сигурен че това е оригиналното стъкло на нашия шкодилак щото тоя дето ни я продаде ни каза какво еправил по нея (почти нищо) от както я е купил от ЕТ. С тия два бръмбъра дето ги има на много кофти места въпрос на време е по тия дупки да цъфне някоя пукнатина и ще има ходене по мъките :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.