Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Съвет относно махане на ЕГР на ОК2


radoslv

Recommended Posts

Колеги от извесно вереме мисля да преградя с ламаринка тръбичката която идва от изпускателния към всмукателния колектор но разбрах че ще светне лампата за сервизен режим без да влиза в него. Въпросът ми е как точно може да се избегне това нещо . Някои от колегите вече са го направили и нека ако може да споделят как са избегнали тази грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mммм, че интересен въпрос ... :) Изключването става и с мушкане на болтче в маркучето , ама за другото да казва bega4kata ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на Мерцедеса съм го откачил.Запушва се мъркучето да не се губи вакума.Виждал съм на Стило и не дава ядове.Мисля,че не се преправя нищо.Дърпай му кабелите и мъркучите и виж как ще е?Ама ще ти светне лампата и ще отчете грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mммм, че интересен въпрос ... :) Изключването става и с мушкане на болтче в маркучето , ама за другото да казва bega4kata ... :)

обяснил съм по тел на колегата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mммм, че интересен въпрос ... :) Изключването става и с мушкане на болтче в маркучето , ама за другото да казва bega4kata ... :)

обяснил съм по тел на колегата

 

 

Бегачката наистина беше много изчерпателен за което съм му много благодарен. Рядко попадам на такива хора когато искам да получа някаква информация относно нещо касаещо колата ми. Наи добре би било да му я закарам във варна да ми махне катализатора и ЕГРа но просто ми е много далеч пък и съм доста зает. Но ако става въпрос за по сериозен ремонт и това ще стане и при всички случеи ще прибегна до услугите на неговия сервиз. Чакам да чуя мнението на колегата esto ,които знае метод по които да се избегне грешката за ЕГРа. Доколкото ми обясни колегата по телефона става дума за диод на фукс. Но наи добре ако е възможно да обясни по точно за да няма грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

диод на шот :!:

би трябвало да намалява големината ел. колебанията

има спецове във форума по електроника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би говорите за диод на Шотки , който е с по-малък преход от обикновения .

При Другаря esto , ако не се лъжа ставаше дума за понижаване на измервания сигнал с последователното включване на няколко диода на Шотки . Защо на Шотки - за да може да се подбере точната величина на прага .

Така мисля . :D

Абе някои можели да карат компа да не следи EGR -а въобще...Това мисля , че е по-добрия начин , ама как се прави ?!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така си джиткам....

Още на 3-4% и ми изключва :) .

 

Но има разлика- на Фабия ЕГРа е с вакуумно управление, а на ОК2 е с електронно.

Ето там идва голямата играчка-и да му запушиш маркуча на вакуума - файда няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би говорите за диод на Шотки , който е с по-малък преход от обикновения .

При Другаря esto , ако не се лъжа ставаше дума за понижаване на измервания сигнал с последователното включване на няколко диода на Шотки . Защо на Шотки - за да може да се подбере точната величина на прага .

Така мисля . :D

Абе някои можели да карат компа да не следи EGR -а въобще...Това мисля , че е по-добрия начин , ама как се прави ?!!

 

най-кардиналния начин е с ремапване на компа и лампата не светва/за коли след 2005,а преди това става и с vagcom/

 

диода е на Шотки,който използвам,защото с него понижавам стойностите на дебитомера с един диод под с по-малко от 100 единици и така доста точно може да се докарат нормалните стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и задължително тапа на тръбата за изгорели газове,за да сте сигурни ,че пак не се промъкват по малко!!!!

и на тези с ел клапата е вакумен Ися,но ел клапата има там пряка връзка с агр-а,и от там идват някои особености и проблеми,които сега няма време да пиша,че тр да работя :) нали не искаш да си с сди на събора :lol:

и с ваг командер кабел става схемата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за глупавия въпрос: какво печелим като изключим EGR?

 

Служи за нещо като връщане на част от изгорелите газове за рециркулация с цел да е по-гот на екологията . В същото време обаче прави по-гадно на мотора , като запушва пътя на въздуха със сажди и мъзгочи . :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.