Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Проблемация с интейк


Recommended Posts

Та реших аз малко да поразчистя моторният отсек и да разкарам стандартната кутия.Поразгледах какво се продава като готов продукт и общо се взето се спрях на мой варинат на това http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=FSI

При моят вариант се получи с 2 90 градусови колена 76,един умалител от 76 на 63,2 силиконови снадки и отпред вместо филтър карбонов аирбокс.Направих си нещо подобно http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=FSI и го монтирах на 3 пръста от сгъвката на коляното дето води до турбото.Въпросът е ,че се появи следният проблем-Мафа почна да мери 110 макс,а натоварването на дросела седи на 47% при пълна газ.

Стандартната кутия преди Мафа е елипса 63 на 57 с гъста метална мрежа,в момента имаме 76мм тръба свободна.Колата записа само една грешка-твърде бегна на празен ход,изтрихме я тръгна като че ли за малко,но после ни грешки,ни вървеж.Вероятни прични-

1.Прецакан педал на газта възможно е ,но малко вероятно точно днес да се случи

2.Показанията на Мафа да влият върху дросела

3 Малък филтър,обаче се пробваа без филтър и пак същото.

Въпросът е как да накарам Мафа да чете коректно и дросела да си се отваря на 100%.Първата проба е да сложа решетка преди Мафа,въпросът е ,че това си е рестриктор и общо взето язък за старанието.Второ изместване на сензора далече от сгъвката .Трето игра с местоположението на сензора.Четвърто игра с резистори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

игра с диоди,които се слагат на управляващия кабел по който тече 5 волта долу горе

Есто си игра последно с неговия дебитомер,мисля че през 100 единици се коригира,което е супер.

Другия вариант е да си направиш тръбичка вътре в тази която да е като фунийка в началото си и по този начин да увеличава скороста преминаваща през S-а на дебитомера.Погледни на наще как е направено от завода.

Ако колата беше с по-голямо турбо или поне чипната,нямаше да се получи този проблем!!!!Промяна по интейка се прави ,когато реално има нужда,тоест,въздушните течения :lol: са увеличени.Относно решетката ,че е рестриктор,да така е,но въпреки че я бях махнал,си я върнах обратно,защото много се менят стойностите.На пълна газ от друга страна пък това няма отношение.

Примерно на мойта,дебитомера достига стойности от 1900,а компа ги чете до 1100

Пробвай пак върни старите тръби,за да изкл.педала например

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така,както си го обяснил си мисля,че много е вероятно да си обърнал дебитомера в обратна посока,а дросела явно е свързан с показанията на дебитомера и затова не отваря повече.

 

п.п.ако можеш дай някоя снимка на направеното за да можем да се ориентираме по-точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гворихме с Митака,но с тези диоди няма да стане поради простата причина :oops: че те намалят стойностите ](*,) ,а на теб ти трябва да се увеличат.Я си слагай стария дебитомер и си карай,защото много ще те минаваме на Междене. smile091 Когато,дебитомера ти отчита ниски стойности,въпреки че педала ти подава 100% газ на компа,той не отваря дросела за да не обеднее сместа и да не ти се стопят РС буталцата.

Трябва ти ...знаеш какво :D

не ме гледай,аз какви работи правя в мойта тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Относно решетката ,че е рестриктор,да така е,но въпреки че я бях махнал,си я върнах обратно,защото много се менят стойностите.На пълна газ от друга страна пък това няма отношение.

Примерно на мойта,дебитомера достига стойности от 1900,а компа ги чете до 1100

Аз казах ли ти :smt034 малко като бабичка съм ама аз казах ли ти за цетката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смесите са си горе долу ок.Въпросът е следният-как аджеба да накарам шибания мап да чете с по-високи стойности.Иначе http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=1618056 ,въпросът е как да се вкара повече кислород-горивото ясно.Иначе колата беше бъгната почти през цялото време,но се оправи в един кратък момент от логването и smile021

Междодругото педала на газта си е ок-със стандартната кутия ядове няма,днес колата си летеше по магистралата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпросът е как да се вкара повече кислород-горивото ясно

 

може да почнеш с резширяване на всички стеснения след турбото до двигателя,като по този начин ще постигнеш по-високо налягане във всмукателния колектор във високите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.