Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Бутонче OFF на климатроник за Окти2 преди фейслифт


Wizi

Recommended Posts

Принципно това бутонче липсва при моделите на Шкода за разлика например от климатроника монтиран при Фолксваген. Оказва се всъщност, че като функция си съществува, но самият бутон е зачекнат да не може да се натиска. Гадовете му с гадове.... Операцията е ултра лесна:

 

Бъркате с нещо тънко между двете половинки така, че да измъкнете горната:

 

clima01bn4.jpg

 

Докато получите това:

 

dsc5341cfs7.th.jpg

 

Следват следните процедури:

 

dsc5345cng0.th.jpg

 

dsc5346cph3.th.jpg

 

dsc5347cem3.th.jpg

 

Готово! Връщате копчето обрато и си имате напълно функциониращ бутон за изключване/включване на климатроника! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баджанаците тука отдавна са го направили тоя номер! smile092

 

П>С>"Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича

ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш! " - Крушки има на пазара!Това за дето говориш са лампи.Едните са с нажежаема спирала,а другите газоразрядни! smile091 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пу да се таковам у таковата.... тъкмо мислех, че ще бъда полезен, но уви.

 

 

ПС

Лампа си имам на нощното шкафче. От пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натиснеш ECON изключваш климатика. Въздуха си влиза както то прецени без значение дали си с включен климатик или не.

 

С този бутон OFF изключваш ВСИЧКО. Все едно си завъртял средната врътка (за силата на обдухването) до откат наляво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото VAG са извратени и държат непременно да има разлики между моделите и марките им. Мисля при всички Фолксваген модели с климатроник този бутон си съществува, само при Шкода "липсва". Гръм да ги удари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долната половина се използва при наличие на независима система за отопление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долната половина се използва при наличие на независима система за отопление.

 

Или така наречения"Rest"Режим. При изключен двигател и натиснат бутон включва една малка водна помпичка и 2ра степен на вентилатора(охлажда двигателя и топли купето)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е отблокиран бутона, но ме кефи повече да си спирам климатика с врътката smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
Принципно това бутонче липсва при моделите на Шкода за разлика например от климатроника монтиран при Фолксваген. Оказва се всъщност, че като функция си съществува, но самият бутон е зачекнат да не може да се натиска. Гадовете му с гадове.... Операцията е ултра лесна:

 

Бъркате с нещо тънко между двете половинки така, че да измъкнете горната:

 

clima01bn4.jpg

 

Докато получите това:

 

dsc5341cfs7.th.jpg

 

Следват следните процедури:

 

dsc5345cng0.th.jpg

 

dsc5346cph3.th.jpg

 

dsc5347cem3.th.jpg

 

Готово! Връщате копчето обрато и си имате напълно функциониращ бутон за изключване/включване на климатроника! smile027

 

 

сигурно е глупаво да питам, но това очертаното в червено трябва да се отчупи ли или да се извади като краче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.