Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не превишавайте!


Spartan

Recommended Posts

И аз на стари години реших да се пиша бабаит.Сложих на 120-сятката/5 скорости/ нови гуми Ханкуук и понеже си мисля че ходовата и част е още в добро състояние реших да изпробвам максималната скорост.Избрах една леко наклонена отсечка на добър сух асфалт и "давай газ Пегас".Добра кола е вярно,но не е за прекалени скорости.Над 140 все още имаше осезаема стабилност и слаби вибрации.При 150 обаче започна глухо бучене от цялата ходова част-най-вече отзад.Не беше от двигателя или полуоските,беше нещо в окачването.Не силни но много заплашителни вибрации които спаднаха веднага под 140.И забелязах че като че ли олекна волана и започна да става нестабилна предницата макар да беше натоварен багажника.Така че колеги,хубава-лоша Шкодата си е за скорост до 140.Не прекалявайте,за да сме доволни от старите си возила.Това е моето мнение,а Вашето...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал със 170 ма не ми е много стокова ;) има двоина щанга отпред а отзад от лада предна ,пак е страшно де :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задномоторните шкоди 105/120 са "нежни'' коли,не държат много на маган и на идиотско отношение!Моята съм я карал със 140км./ч. на 5-та и това са около 4400об/мин - сякаш колата утихва,или поне чувството е такова,може би в такива моменти слуховото възприятие е притъпено,за разлика от зрителното! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Но определено тези коли не са за такива скорости изобщо!Това,че ги достигат по някакво стечение на обстоятелствата не ги прави безопасни [-X Самата концепция на автомобила не предразполага към високи скорости - предницата тежи около 40%,а задницата - 60%.При една такава скорост от 140-150км./ч. едно разминаване с тир или поява на страничен вятър трябва да се стиска волана яко!По мое наблюдение скорост 100км./ч е оптимална за колата :roll: А относно оборотит при които се развива 140км/ч - 4400 на 5-та и 5000 на 4-та,то това са обороти,близки до критичните за двигателя - все пак трябва да се има в предвид че това е маломощен бавнооборотен четиритактов четирицилиндров двигател с 3 основни лагера и тежък колянов вал,един двигател,имащ някакви достоинства,но както и да го погледнем - с концепция от 60-те години на миналия век!

Амин! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми става страшно, когато не виждам вече какво отчита километража smile048

Иначе за вибрациите- към 150 се появяват към 160 и нагоре изчезват(тогава стискаш здраво волана и ушите ти пръщят) :mrgreen: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам,ама при мен няма вибрации. При 180 мога да си сложа чаша кафе на таблото и ще си седи непокътната.А особено от 140 нагоре колата поотихва :mrgreen: Е и купето е леко подсилено,ама нищо особено. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен нямаше такива проблеми при над 140, но с фаворитовия мотор... със 105цата обаче, и над 120 става страшно.. Може би има връзка с това че мотора започва да издъхва вече при тази скорост и няма тяга да натиска колата напред, от което се получава и нестабилноста... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е олеквала предницата но при 150-160, маи аз несъм 50кила :D , това се оправя с рязъне на пружини, ако пак олеква малко багаж отпред. Най-страшното идва когато трябва да спираш. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...При 180 мога да си сложа чаша кафе на таблото и ще си седи непокътната...smile021

И това с какъв мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз изчаках да изрежат асфалта по Черни връх, за да прелитам над изрязаното с 220 (по съвет на Новака). Даже, като тръгнах от нас показваше 220, а като стигнах в работата - 227 (на трип метъра). smile048

 

Сега сериозно: С повече от 120 не съм я карала моята. Беше моментно - при изпреварване и с празен багажник. Не веднъж съм споменавала, че предпочитам спънатите маршрути, защото на прави отсечки се успивам. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...При 180 мога да си сложа чаша кафе на таблото и ще си седи непокътната...smile021

И това с какъв мотор?

136 - най бързия шкодов, но ако не ми изневерява паметта Rado nrg' ги правеше и с 120 ков с ОЗОН и с масло кастрол. И малкия ги правеше с зелената но тя беше пипана, изправяше завой от ръчна само с подаване на гас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Не веднъж съм споменавала, че предпочитам спънатите маршрути, защото на прави отсечки се успивам. smile049 ...

 

Това е ясно, затова и едно от най-хубавите неща на събора е Преминаването на Шипка :D:D:D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,то няма лошо да караш със 180,ама колата да е стабилна,да знаеш че можеш да разчиташ на спирачките и последния проблем да ти е адския разход на гориво и износването на двигателя :mrgreen: Това за 180км/ч. мога да го повярвам при докрай изтормозен 136,вертикално надолнище и грешно показващ километраж smile091 Преди време колегата "skodko" беше писал,че с неговата 120-ка (52к.с.) след основен ремонт отчел по километраж 170км/ч. ;) Евала на skodko,ako е вярно =D> но силно се съмнявам - като вземем грешката от нормален километраж - 10%,се получава скорост около 150км/ч. което вече го вярвам че може да се постигне със 120-ка,защото моята вдига 140 а не е в пълна кондиция.Най-точно може дасе следи скоростта с GPS - ще е интересно при високи скорости дасе види с колко греши спидометъра ;)

SKODA 105RS - тия 180км/ч. как ги измери?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,то няма лошо да караш със 180,ама колата да е стабилна,да знаеш че можеш да разчиташ на спирачките и последния проблем да ти е адския разход на гориво и износването на двигателя :mrgreen: Това за 180км/ч. мога да го повярвам при докрай изтормозен 136,вертикално надолнище и грешно показващ километраж smile091 Преди време колегата "skodko" беше писал,че с неговата 120-ка (52к.с.) след основен ремонт отчел по километраж 170км/ч. ;) Евала на skodko,ako е вярно =D> но силно се съмнявам - като вземем грешката от нормален километраж - 10%,се получава скорост около 150км/ч. което вече го вярвам че може да се постигне със 120-ка,защото моята вдига 140 а не е в пълна кондиция.Най-точно може дасе следи скоростта с GPS - ще е интересно при високи скорости дасе види с колко греши спидометъра ;)

SKODA 105RS - тия 180км/ч. как ги измери?

Според теб как съм ги измерил ?! Наплюмчих си пръста и го показах през прозореца ! Който не вярва,да заповяда с неговата 120ка и да кара колкото може,пък който е последен ... черпи по 1 бира smile175

Има не 1 или 2ма свидетели, а веднъж и с един колега с О2 напът за Пловдив си поддържах известно време 150-160 (бях даже със 105 мотора) Не мога да разбера к'во толкова спорим за 10 км smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да заповяда с неговата 120ка и да кара колкото може,пък който е последен ... черпи по 1 бира smile175

Може ли аз? smile168

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви чета ми иде да запитам:

-Дали сте прекалено смели или достатъчно луди ?

-Пробвате кошници по на 20-30 год и лека предница ?

-Давате ли си сметка че пътищата изобщо не са самолетни писти, движат се и други по тях, някои с по 70-80, едни други и с над 200 ](*,) и дали на пътя няма да попаднеш в дупка или да премажеш котка ? Имате ли представа какво се случва в подобен момент ?

smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза един колега-страшното е когато трябва да спреш с такава скорост :mrgreen: Не, че колата няма добри спирачки, но от 120-130 км/ч като набиеш кучките и се усеща с първият момент едно неприятно накланяне на купето и особено при една нерегулирана предница е кошмар. 80-90 км/ч според мен е оптималната скорост-малко ти гори, маневрена е, можеш да се чуеш със спътника си в колата smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги, когато казваш "кошници" имаш предвид автомобили, които не се поддържат, нали? Изказалите се по-горе са хора, които си поддържат автомобилите и много от тях са пипнали това-онова по тях. По моята не е преправяно нищо и за това обикновено я карам с до 90 км./ч. при това в доста редки случаи. Иначе за бутането на животно или скачането в дупка... от това никой не е застрахован. С какъвто и автомобил да си, ако реакцията ти е неадекватна е все тая дали си със 120-ка или с Инфинити. Както казва един приятел: Ако ти е писано да се обесиш - няма да се удавиш.

 

p.s. Моля ви не убивайте милите животинки по улиците. :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ви чета ми иде да запитам:

-Дали сте прекалено смели или достатъчно луди ?

-Пробвате кошници по на 20-30 год и лека предница ?

-Давате ли си сметка че пътищата изобщо не са самолетни писти, движат се и други по тях, някои с по 70-80, едни други и с над 200 ](*,) и дали на пътя няма да попаднеш в дупка или да премажеш котка ? Имате ли представа какво се случва в подобен момент ?

smile175

Аз да те питам от къде реши, че караме по пътищата? На тях има ограничения, които се спазват! В БГ има (не)достатъчно писти за автомобили...

По пистите няма дупки, котки и каращи с 70-80км/ч...

Такива коментари са напълно излишни. В темата става дума за друго smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко се съмнявам всички да сте го правили на писта, просто не знам да има толкоз дълга писта. А магистралите са под всякаква критика, движението по тях- също. Както и да е, няма значение дори и да са "перфектни" автомобилите това изобщо не го намирам за разумно. Всъщност няма значение, бих ви посъветвал само "пазете себе си и околните", на пътя е пълно с изненади, каквито не очаквате. Може би някои от вас, които сте ме цитирали могат да си дадат сметка за малко под милион километри по пътищата на какво съм се нагледал. Ако това е спам можете да бършите на воля. Бъдете здрави и умната smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги, всички ние сме на твое мнение. Не е здравословно да се кара с тази скорост. Но в случая става дума за моментна скорост, а не постоянна. Всеки в един момент иска да разбере колко може да му издържи колата. Ако е на предназначените за тези цели места - прекрасно. И аз не толерирам правенето на магарии по пътищата и широките паркинги. Предполагам и всички, писали по-горе в темата.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко се съмнявам всички да сте го правили на писта, просто не знам да има толкоз дълга писта. А магистралите са под всякаква критика, движението по тях- също. Както и да е, няма значение дори и да са "перфектни" автомобилите това изобщо не го намирам за разумно. Всъщност няма значение, бих ви посъветвал само "пазете себе си и околните", на пътя е пълно с изненади, каквито не очаквате. Може би някои от вас, които сте ме цитирали могат да си дадат сметка за малко под милион километри по пътищата на какво съм се нагледал. Ако това е спам можете да бършите на воля. Бъдете здрави и умната smile056

 

Бате и тебе още не ти е готова 100 тарката, така че недей да говориш. Като ти стане готова и като я изръчкаш с оня дифекенциал 4.44 дето е само за драг, друга песен ще запееш. Какво ми пречи при положение че XXX XXX пъти съм минал 1 маршрут да настъпя при положение че знам къде има завои, дупки и т.н. За мен аз не представлявам опасност за движението. По метода на изключването се убедих че всички знаци освен този на моста на гара елин пелин са поставени за хора който се движат инцидентно с повредена спирачна система.

Мога да ти кажа че това така както го пишеш "могат да си дадат сметка за малко под милион километри по пътищата на какво съм се нагледал" ми напомня и съм почти сигурен че е придизвикано от тарикати с немски автомобили, който изпреварват не правилно, виждал съм какви ли не - в завои, в тунел, при не пресечена линия, виждал съм как в мъгла в която аз не виждам осовата линия и карам с 20 са ме изпреварвали с около 60. Не може да имаш кретенски манталитет на пътя и да не се размажеш.

 

Виждам по магистралата размазани голфове, фиести, корси - питам аз кой ми гарантира че не са карани от див селтак, чието мото е "ей сега аз всички ще ви прее*а" и всъщност той с глупостта си не е причинител на ПТПто.

 

Виждал съм и другата крайност - 72 се движи по оборище - мисля си аз "хайде малко по - бързо бе дядка, че вкисна млякото, с тая скорост ако не се чукнеш некаде пък на" след извесно време 300 метра преди завоя за подуене онзи естествено се влачи като сопол и един джип изкарвайки на заден го жулна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже темата тръгна в друга посока, слагам smile149

Ако някой иска да напише нещо смислено за 105,120,130 в темата да прати ЛС на мен или Odin.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.