Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

проблем със запалването на шкода фелиция 1.3 карбуратор


nsk

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с моята Шкода - пали когато си иска и гасне по същия начин.

Може един ден да не направи нищо и на другия ден да запали и десет пъти да угасне. Смених бобината, после плочката, накрая и цялото делко и проблема си остана, тествахме и дали проблема не е в контактния ключ оказа се че не е. Накрая пуснахме ток от бобината до плюса на акумулатора и запали, но после пак угасна

карах я на майстор и никой не може да разбере къде е проблема

 

Ггоривния филтър е сменен , но пак не иска да пали и не отива ток до свещите изобщо.

Просто тока се губи някъде според мен.

Масата проверихме всичко е наред днес ни казаха да проверяваве вече нещо по таблото направо не знам какво да проверявам вече за всички е необяснимо.

 

Ако някой има идея какво може да е моля да пише

Предварително благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти идеи ще получиш много и най различни,ама я по-добре преди да питаш такива неща,отиди на друг майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор не сте сменили само. При мен прекъсваше и понякога гаснеше на ниски обороти. Ако си с менте (малка черна пластмасова кутийка, намираща се под бобината и завинтена на подкалника) нищо чудно от там да е. Купи си оригинален (75 лв. при бай Митко в Овча купел ако си от София) и проблемът може да се реши. Представлява метална (не пластмасова) кутийка с размерите на голямо дистанционно.

 

Другото, което при мен излезе е имобилайзер. Ако имаш аларма нищо чудно да е свързан без ти да подозираш и от там да идва прекъсването на тока.

 

И най-накрая погледни раздел "Бял списък", избери си от там майстор и отиди при него. Поне със сигурност е проверен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от Сф преди да се набутваш с пари, по-добре първо ела при мен да пробваме с читав комутатор /имам резервен/ и ако пак продължи да го прави тогава вече бягай при алармаджия за проверка на имобилайзера.

п.п. колегите забравиха да споменат - провери също свещи и кабели /включително към бобината/, може някой да прекъсва :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря приятел но не съм от София а от Бургас, имаме две такива шкоди, и всичко което казвате сме го сменили, всъщност проверихме като вадихме части от другата шкода бобина, плочка/комутатор/ но пак не иска да пали както си караш и угасва, ходихме при алармаджия дръпна централната букса на алармата но пак както си караш и угасва може един ден да не прави нищо и на другия ден или изобщо да не запали или да гасне по сто пъти.

Благодаря все пак за жеста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има и такъв момент - тъй като имобилайзера прекъсва тока към бобината (повечето се монтират по този начин) от там да идва проблема поради лошо свързване. Казваш, че сте пробвали с директен кабел от акумулатора към бобината и тръгва ама пак гасне. До колкото знам (ако бъркам батко Сами и Гената да ма поправят) инсталацията не е сложна в тази й част. Имаш + до контактния ключ, от там тръгва + към бобината, комутатора и от там в делкото. Ако не е ключ, бобина, комутатор и делко остават кабелите и по-точно нещо прекъснато по тях. Като я запалиш замери къде имаш + и го запиши. Като угасне пак замери същите +ове и виж кой липсва. Така най-лесно ще откриеш проблема. Може да се окаже, че прекъсването не е само на едно място. Тъй че с малко повечко играчка ще откриеш проблема.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ама моята фелиция няма имобилайзер

Има вариант само да си мислиш, че няма. И аз така мислех преди 3 седмици и останах много изненадан, че хем има, а хем е и свързан. Не си гледал алармаджията в ръцете какво прави и преди да направиш пълна проверка на кабелите от акумулатора, през ключа, бобината, комутатора и делкото само гадаем, а проблемът си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, проблема си остана. Сменихме бобината, делкото, и плочката/Електронното/ и пак не иска да пали. Два дена не запали и на третия запали без проблем. Както си карах със сто изведнъж угасна и пак не иска да пали. Замериха плюсовете - няма проблем, после провериха минусите и масата пак всичко е на ред, сложиха един кабел от бобината до акумулатора, за да проверят дали контактният ключ не прави беля и пак не искаше да запали. После я закарах при алармаджиите махнаха цялата аларма и резултатът е пак същия - пали и както си караш угасва. Вече не знам от какво може да е.

Моля ако някой се сети за нещо да пише.

Проблема е наистина неоткриваем, и майсторите се чудят и не знаят от какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, до сега прочетох, че сте направили всичко възможно по ел инсталацията, но не прочетох, че е отварян самия карбуратор. Сега като се замисля, този странен проблем ми прилича на капчици вода в поплавъковата камера на карбуратора, които запушват и отпушват жигльорите когато си поискат. Такова чудо ми се е случвало на дълъг път та го знам от личен опит. Да допълня, че при такива тайнствени повреди, понякога помага смяната на комплекта свещи с нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е сменил цялото делко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако делкото е китайско няма нищо чудно , че се държи странно ( много лошо изработена и изолирана е намотката на датчика на Хол ) ... чест дефект е зле изолирана оплетка на кабелчето , което влиза в делкото и опира на корпуса и от там изчезва искрата ... ако имаш възможност прегладай внимателно делкото и другото нещо , за което се сещам са палците менте ( найлонови вместо бакелит ) при загуба на искра премери съпротивлението на палеца или направо си вземи от VW Пасар 1.8 моноижекцион ( на Бреми или Бош ) с най - широкия отвор и те така ... друго не се сещам за сега .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.