Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

От какво ще да е, странно


pepi

Recommended Posts

Днеска след сбирката Октавията явно ми се разсърди, че не отидох с нея

Като се прибрах, викам си ще я запаля малко. Какво се случи:

1. При отваряне на шофьорската врата се чува бензиновата помпа - нормално, както винаги

2. При даване на контакт пак се чува бензиновата помпа - нормално, както винаги

3. След като изгаснаха лампите на таблото и след като въртя ключа се чу едно "цък" и толкоз. Нищо

4 Повтарям процедурата: връщам ключа, давам контакт,лампите гаснат и тоя път запали.

Направи ми впечатление обаче, че бая вода изхвърли от ауспуха, доста повече от друг път.

Разходих се до Пловдив, ама не ми се вярва да е акумулатор, вярно че рядко я карам, ама преди 5 месеца съм го сменил

Накакви предположения smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо странно. Напълно възможно да се разреди за 5 месеца акумулатор на кола, която се кара рядко и малко. Просто алтернатора не успява да го дозареди. Изхвърлянето на конденз е нормално при студена кола. Количеството зависи от това дали си я изфорсирал веднага след запалването. Конденз, капещ от ауспуха на добре загрял двигател, показва, че той е отлично регулиран. Това при бензинов двигател. При дизелите не знам каква е историята. Цъкането при завъртане на контактния ключ обикновено идва от лошо работещ шалтер, който не дава достатъчно добър контакт, за да може да включи стартера. Най-добрия вариант е шалтера да е цъкнал заради отслабнал акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога се случва нещо да запецне...Няма нищо страшно...

За нередност се смята когато на колата и стане навик :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, тя колата е кат жената - иска внимание, хем повечко. ;) И кат не го получи - бачка номера, типично по женски. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, тя колата е кат жената - иска внимание, хем повечко

Ице, знаеш с каква любов си я гледам ;)

Друго ми направи впечатление - по време на разходката поне 6-7 пъти я гасих и палих, спирания на бензиностанции, това -онова, всичко точно.

Като я прибрах обаче и след като я изгасих, видях че не съм си вдигнал стъклото.

Дадох на контакт, вдигнах го и след като върнах ключа в начална позиция, понеже бях с отворена врата, отвън на колата пак се чу едно "цък", същото като първия път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второто цък , което си чул е друго "цък" . Като даваш на контакт , ако ти е отворена вратата могат да се чуят разни звучета от моторния отсек , особено ако си в гараж.

1,9 TDI примерно след гасене на мотора се чуват 2 вида цък и едно работене на нещо като ел.моторче , което свисти около 5,6 сек. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.