Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Карето ли се откачи ?


Taz

Recommended Posts

От известно време по предницата имаше шумове и преди 2 седмици в завой почнаха отчетливо да тракат каретата.Проблема е,че днес започна силно да трака и в права посока, а волана щеше да се изкърти - силно носеше на дясно с голям ход до четвърт оборот - и то при ниска скорост от 40 км/ч.Завоите на ляво бяха убийствено мъчителни и точно я докарах до нас и предавките изчезнаха...по-точно въртящия момент към колелата се загубя някъде по пътя.Всички предавки се включват, оборотомера върти, даже и скоростомера отчете 80км/ч, а колата стоеше на едно място???? :-k Дали просто външните карета са се скапали или откачили, или проблема е по-словен - цяла полуоска, вътрешни карета, диференциал ? smile012 smile012 smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е от външно каре, ако е било достатъчно занемерено за да му изпаднат всички сачми. Щом предавките и километражаработят значи скоростната кутия и диференциала са изправни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, намираш помощник,който да запали колата и да включина2ра с дръпната ръчна. Ти преди това си вдигнал предния капак и си застанал отстрани на колата, за да няма сгазени случайно. Когато помощникът ти отпусне съединителя ще се завърти една от полуоските ако имаш разпаднало се външно каре. Ако нищо не се завърти проверяваш вътрешни карета и диференциал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, намираш помощник,който да запали колата и да включина2ра с дръпната ръчна. Ти преди това си вдигнал предния капак и си застанал отстрани на колата, за да няма сгазени случайно. Когато помощникът ти отпусне съединителя ще се завърти една от полуоските ако имаш разпаднало се външно каре. Ако нищо не се завърти проверяваш вътрешни карета и диференциал.

 

 

к'ви са тия проверки бре ей, smile091

 

колегата с карето да заляга отдолу и да гледа ,то с гадаене няма да стане :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време по предницата имаше шумове и преди 2 седмици в завой почнаха отчетливо да тракат каретата.Проблема е,че днес започна силно да трака и в права посока, а волана щеше да се изкърти - силно носеше на дясно с голям ход до четвърт оборот - и то при ниска скорост от 40 км/ч.Завоите на ляво бяха убийствено мъчителни и точно я докарах до нас и предавките изчезнаха...по-точно въртящия момент към колелата се загубя някъде по пътя.Всички предавки се включват, оборотомера върти, даже и скоростомера отчете 80км/ч, а колата стоеше на едно място???? :-k Дали просто външните карета са се скапали или откачили, или проблема е по-словен - цяла полуоска, вътрешни карета, диференциал ? smile012 smile012 smile012

Ти , от колко време, я караш с тези шумове ,че чак когато ,ти се е разпаднала колата се сети за нея ! ? Ужас , така ли се отблагодарявате на колите си , карате докато ви остави на пътя и после, се почва едно вайкане и чудене .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега някое каре се е счупило най вероятно външно, просто няма какво друго да е според симптомите!!! Сменява се само карето не върви с цялата полуоска, миналата година съм купувал карета на цена: 62.00 лева за бройка, върви комплект с грес маншон и скоби!!! Успех с ремонта. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега todor_velikov, ако прочетеш внимателно първия пост от темата, ще ти стане ясно каква проверка предлагам. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, намираш помощник,който да запали колата и да включина2ра с дръпната ръчна. Ти преди това си вдигнал предния капак и си застанал отстрани на колата, за да няма сгазени случайно. Когато помощникът ти отпусне съединителя ще се завърти една от полуоските ако имаш разпаднало се външно каре. Ако нищо не се завърти проверяваш вътрешни карета и диференциал.
Да колега, бързо и лесно!!! :smt017
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега rgs, тези шумове се чуваха преди известно време, но не знаех от какво са.След това смених амортисьорите и всичко изглеждаше ОК.Скоро пак се поразтропа при тръгване, а каретата почнаха да тракат в завой от 2 седмици.Повтарям - от 2 седмици. Аз се очудих, че толкова бързо се скапаха нещата, защото един приятел с Пежо 306 изкара почти половин година с тракащи карета без да ги смени.Така, че не е от недоглеждане и не се притеснявай- достатъчно уважавам марката! :);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега rgs, тези шумове се чуваха преди известно време, но не знаех от какво са.След това смених амортисьорите и всичко изглеждаше ОК.Скоро пак се поразтропа при тръгване, а каретата почнаха да тракат в завой от 2 седмици.Повтарям - от 2 седмици. Аз се очудих, че толкова бързо се скапаха нещата, защото един приятел с Пежо 306 изкара почти половин година с тракащи карета без да ги смени.Така, че не е от недоглеждане и не се притеснявай- достатъчно уважавам марката! :);)

Taz

Заглавие: Чука при тръгване

Публикувано на: Сря Юни 24, 2009 17:46

 

Отговори: 7

Преглеждания: 359

 

 

.....Колеги,от известно време като тръгвам и нещо изчуква отпред.Колата ми е Фелиция '96 1.3 моноинжекция.Преди две седмици смених амортисьорите-няма промяна....

.Аз ,все си мисля че проблема ти е от юни месец и затова ти копирах по старо мнение , което си пуснал. От него става ясно че каретата са започнали да имат проблем от тогава , но явно майсторите ти не са хванали проблема на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, напълно възможно е майсторите да не са открили проблема навреме и наистина до известна степен да е и от мое недоглеждане :oops: ..,но имаше и описано също, за шумове и чукане, които се появяваха и изчезваха поради разхлабване и затягане на болтовете на предпазната ламаринка под двигателя. Честно казано шумовете и причукването ми се струваха доста идентични и затова мислех, че от там е проблема, докато не почнаха да тракат каретата в завой преди 2 седмици.Но стига съм се обяснявал, проблема вече е решен ( въпреки, че ще съм сигурен след малко като изкарам колата на по-дълга разходка :) ).Един познат дойде и ми помогна със смяната на каретата.За около час и половина и всичко мина без проблеми.Дясното каре излезе на две части, със само 2 здрави прегради между сачмите, а от въпросните сачми нямаше нито една :? :oops: Важното е , че проблема е решен и благодаря на колегите за помоща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е , сега със здраве да я караш и вече си с опит относно каретата , за да не те изненадват по на нататък . smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Няма майстор , който да тръгне да отваря каре със здрав маншон , а незнам защо "неспичащата" се чешка грес в каретата има навика да става на туткал и от там карето тръгва да си ходи ... аз така преди 2 години тръгнах към Пловдив и дясното каре взе та блокира и съответно се прибрах от Ихтиман с подрипаща предница , в София се оправи и така 2 месеца си карах докато на път за Пампорово взе та се разпадна без предупреждение smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

при мене проблема беше в маншона,беше скъсан и на дълаг път загрява и започва да затяга.от там дърпане на дясно и удряне на желязо.проверете първо дали са здрави маншоните

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мене проблема беше в маншона,беше скъсан и на дълаг път загрява и започва да затяга.от там дърпане на дясно и удряне на желязо.проверете първо дали са здрави маншоните

[-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.