Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Да поръчвам ли Superb ? Поръчах го !!!


Bojanov

Recommended Posts

Сюпърб елеганс 2,0 TDI-CR 125kW/170hp 6DSG DPF мока браун, металик с бежов Felicity интериор. Но ще пристигне чак октомври. Ако имам късмет края на септември. Освен ако не стане чудо и момчетата в завода не работят и трета смяна smile168

 

Човеко, седан или комби, и други екстри поръча ли и допълнително или не ? Пиши не си скъпи думите...

Бежовия интериор е уникален, но се поддържа трудно.

Двигателя е доста силен, карал съм го в рент а кара около 500км. При 80км/ч. и кик връща и тракшъна се чуди как да я укротява тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 270
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Bojanov

    67

  • pvatanasov1

    19

  • MK_

    15

  • bega4kata

    14

Най-много писали в темата

Сюпърб елеганс 2,0 TDI-CR 125kW/170hp 6DSG DPF мока браун, металик с бежов Felicity интериор. Но ще пристигне чак октомври. Ако имам късмет края на септември. Освен ако не стане чудо и момчетата в завода не работят и трета смяна smile168

 

Човеко, седан или комби, и други екстри поръча ли и допълнително или не ? Пиши не си скъпи думите...

Бежовия интериор е уникален, но се поддържа трудно.

Двигателя е доста силен, карал съм го в рент а кара около 500км. При 80км/ч. и кик връща и тракшъна се чуди как да я укротява тази кола.

 

Е, добре де. Пращам ти цялата оферта ...

post-6534-138453244218_thumb.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

ето и малко снимки на това страхотно комби:

 

019907632-big.jpg

 

019907634-big.jpg

 

019907637-big.jpg

 

019907638-big.jpg

 

019907639-big.jpg

 

Изключително приятно съм изненадан от разхода на гориво.

На цялата магистрала на темпомат на 138км. - 7.4 л./100км. и след това на двулентовия не съм я напъвал и падна до 7.1 Страхотен резултат според мен за такава голяма кола. А и мотора все още е стегнат. Имаше и нещо друго. Оказа се че гумите ми са на 4 атмосфери. Спаднах ги в Стара Загора на 2.5 и возията се промени драстично, но пък ми светна лампата за ниско налягане в гумите.

Смятам утре да и сменя джантите с гумите, защото както съм казвал имам страхотни джанти от Аудито с гуми 16".

 

019907640-big.jpg

 

Мисля, че това е по-нов модел Болеро или поне вида на бутоните е по различен.

019907642-big.jpg

 

Има и още неща за споделяне и въпроси имам, но утре, като ще се опитам да направя по-качествени снимки.

 

Поздрави

Страхотна е, колега! Като гледам има леки промени по централната конзола - Кълъмбъса е променен и вече прилича на суинга, тоест формата е различна и е ограден с пиано лак и има метални апликаций. По-хубаво е. Сега си на седмото небе - сигурен съм. smile159 smile152 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невероятна красавица е колата, :smt017 колега, браво, изглежда възхитително и отвън, и отвътре. :smt004 Поздравления за страхотния избор !!!! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам точно такава, но с 2.0 TDI 170 bhp DSG...... Поздравления!!! smile035 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам точно такава, но с 2.0 TDI 170 bhp DSG...... Поздравления!!! smile035 smile126

Не ти се полага, особено ако се грижиш за нея, както котката от аватара ти smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С голямо закъснение и от мен едно голямо ЧЕСТИТО за Супърба. С кеф да си го караш, много е добър и външно и вътре. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера колата вече не е с оригиналните си джанти и гуми. Свалих ги на пробег 650км. За сега ще постоят а пък може и да ги продам.

В момента е с едни джанти от ауди А6 16" с гуми 225/55/16. Заспаха и. Снимки ще гледам да пусна утре след като за първи път минем през "душа", че вече сме много мръсни.

Основната идеа на 16" беше че ги имам два комплекта такива джанти с много добри гуми, които ми харесват повече от Пирелито с които дойде колата, но и да вози по-добре (по-меко). Теглих ги при смяната на ел. кантар и се оказа, че "новите" джанти с гуми са по-леки с по 3кг. на брой. Или общо 12 за цялата кола. Не съм доволен обаче от мекотата на возене и затова ще пусна една темичка в раздел Тунинг та да видим какви съвети ще ми дадете за подобряване на окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, струва си чакането, нали! Много безаварийни километри и след четири години да я смениш с новия Супърб!

Не съм доволен обаче от мекотата на возене и затова ще пусна една темичка в раздел Тунинг та да видим какви съвети ще ми дадете за подобряване на окачването.

 

Е щом на тази возия се мръщиш, направо не знам какво ще кажеш за Октавията, ама така е , апетита идва с яденето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом на тази возия се мръщиш, направо не знам какво ще кажеш за Октавията, ама така е , апетита идва с яденето.

 

При положение, че съм имал Lend Cruiser с въздушно окачване, няма как да не се мръщя и да искам ощееееееее.

smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдата возия си е правило при повечето от моделите на ВАГ-групата,но смятам че колата вози достатъчно комфортно за класа си.

Аз лично не бих променил нищо по окачването,но решението си е твое. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера колата вече не е с оригиналните си джанти и гуми. Свалих ги на пробег 650км. За сега ще постоят а пък може и да ги продам....

Джантите ти 7.5J x 17" Trifid ли са? И колко ги даваш с Пирелито?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом на тази возия се мръщиш, направо не знам какво ще кажеш за Октавията, ама така е , апетита идва с яденето.

 

При положение, че съм имал Lend Cruiser с въздушно окачване, няма как да не се мръщя и да искам ощееееееее.

smile168

 

Не разбирам как този кораб ти е идеала за добра возия...ма може и в мен да е проблема де и затова да ме хваща морска болест в Land Cruiser(и то новия, където окачването вече не е въздушно, а хидравлично със сфери - KDSS) smile049.

 

Иначе честито за колата! Пусни снимки с новите джанти да видим как стоят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че съм имал Lend Cruiser с въздушно окачване, няма как да не се мръщя и да искам ощееееееее.

smile168

 

Не разбирам как този кораб ти е идеала за добра возия...ма може и в мен да е проблема де и затова да ме хваща морска болест в Land Cruiser(и то новия, където окачването вече не е въздушно, а хидравлично със сфери - KDSS) smile049.

 

Иначе честито за колата! Пусни снимки с новите джанти да видим как стоят.

 

Не казвам, че не люлее, все пак е висок, не казвам и, че ми е идел за добра вози, но по лош път, дупки, неравности е супер.

 

Просто искам да поема по-меко дупките. smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом на тази возия се мръщиш, направо не знам какво ще кажеш за Октавията, ама така е , апетита идва с яденето.

 

При положение, че съм имал Lend Cruiser с въздушно окачване, няма как да не се мръщя и да искам ощееееееее.

smile168

 

По-напред споменах, ще спомена пак - пробвай С6 ;) Питай някой от Ситроен клуба ( то някой, някой 2ма имат само.... ) 99% Няма да ти откаже кръгче :) За тест драйв - забрави. Откакто е пуснат в продажба преди 5 години са продадени под 20 000 бройки. Не знам дали изобщо има тестов такъв :) И въпреки това - опитай се да пробваш : )

 

p.s. Един голям проблем имат французите обаче. Предлага се само с 3 литров двигател за 100к :( Това май им е изяло главата. Бензин или дизел. Със или без шибедах и общо взето това е правото на избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Просто искам да поема по-меко дупките. smile012

 

Без да съм професионалист в областта мисля, че по-мекото поемане на дупките не означава по-мекото им поемане от автомобила, т.е. по-малко натоварване на ходовата част. Просто се променя субективното възприятие за пътя. И логично ако човек по-слабо усеща лошия път е по-склонен да не се съобразява с него. Също така за мен стабилността на автомобила върви ръка за ръка с по-твърдото окачване. Разбира се с всичко това не искам да кажа, че трябва да караме каруци. Считам, че в това отношение при Супърба балансът е намерен.

В крайна сметка всичко е въпрос на лично възприятие, но дали си струва да се "човърка" машината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За меко поемане на дупките и автомобил от класа на Superb - Citroen C5

Возиха ме с една нова C5-ца - невероятна возия =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми това с возията може да се постигне и в Супърб с едни регулируеми амортисьори, ама ще видим. Мисля , че при един фейслифт на модела ще го предложат като екстра и тогава може да си взема оригинални такива амортисьори.

 

Вече сме на 1400км. и засега се представя супер колата. Нямам оплаквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми това с возията може да се постигне и в Супърб с едни регулируеми амортисьори, ама ще видим. Мисля , че при един фейслифт на модела ще го предложат като екстра и тогава може да си взема оригинални такива амортисьори.

 

Вече сме на 1400км. и засега се представя супер колата. Нямам оплаквания.

Колега, дай да я видим с 16-ки, че ми е любопитно, как стои комбито с тях? smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дай да я видим с 16-ки, че ми е любопитно, как стои комбито с тях? smile159

И 16-ките и стоят добре,но с 17-ки си е още по-добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.