Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Да поръчвам ли Superb ? Поръчах го !!!


Bojanov

Recommended Posts

Здравейте на всички.

Имам намерение да вляза във вашия клуб с евентуална поръчка на Супърб комби 1.8 dsg.

В момента карам Ауди А6 3.0tdi quattro. И дори и на някой да му се струва странно желанието ми да сменя Аудито за Шкода - ами писна ми от проблеми. Първо бяха дюзи - 1400 лв. е едната, а те са 6. Появи се проблем в скоростите и ме успокоиха - 4000 и се решава. За капак вчера гръмна турбото - още 3600лв. Казах край.

Знам че нивото няма да е същото, но няма и да е съвсем зле.

Моите критерии са малко високи, най-вече за шум в купето при 150-160, возия и разход (реален при тази скорост) - очаквам мнения и данни от собственици на този двигател.

Дори си мисля да си взема един рент кар да я покарам повечко, защото 10мин. тест няма да ми е достатъчен.

Кажете ми и как стои въпроса с отстъпките, защото няма да взема налична, а ще поръчвам.

Моля споделете и за дефекти ако сте имали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 270
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Bojanov

    67

  • pvatanasov1

    19

  • MK_

    15

  • bega4kata

    14

Най-много писали в темата

По принцип,двигателя 30тди,като наследник на проблемния 2.5,също се оказва доста проблемен,според колеги от Автотрейд.В бензинов Суперб не съм се фозил,но в дизел съм и то с тази скорост за която питаш.Никакъв шум.Просто при тази скорост ще кажеш че е най спокойно в колата.А предполагам бензина също ще е тих.Относно високите ти изисквания,ако не ти се пестят пари,можеш да го направиш по луксозен и от Аудито си :lol:

Единствено в окачването може да усетиш разлика малко в плюс на Аудито.А и няма да бяга колкото него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип,двигателя 30тди,като наследник на проблемния 2.5,също се оказва доста проблемен,според колеги от Автотрейд.

Не съм чувал по-невярно твърдение от доста време...

017502397.jpg

 

През 2003 година на изложението във Франкфурт, Ауди представят своя прототип на иновационната технология за премахване на твърдите дизелови частици, а именно DPF (diesel particulatе filter) технологията. Благодарение на тази технология, 3.0TDI се превръща и в "Най-чистият дизелов двигател в света". Въпреки оборудването с перманентна система за двойно задвижване и автоматична скоростна кутия, двигателят е с толкова ниски емисии, че дори без DPF технологията, покрива нормите EU 4, факт с който инженерите от Ингощадт се гордеят изключително много.

 

В последствие, двигателя се монтира и върху платформата на новоизлязлото А6, но първоначално с 225к.с. Въртящия момент се запазва със стойност от 450Нм.

От следващата година от него се възползва и А4. Днес 3.0TDI задвижва А4,А5,А6,А8,Q5,Q7 и Allroad. Предстои появата на първото Porsche с дизелов двигател, задвижван отново от трилитровия V6.

 

3.0TDI е първият V6 двигател на ауди от новата генерация, с ъгъл между цилиндровите глави от 90 градуса, вместо досегашните 88. Това е било необходима за да се достигне 3 литровия работен обем. Благодарение на своя изключителен проектантски дизайн , мотора е екстремно къс и компактен. Той е само 444мм дълъг. За сравнение са шестцилиндровите двигатели на други фирми по това време, с размери достигащи 700мм.

Цилиндровите глави са с по два разпределителни вала (DOHC), които са обезшумени на ново ниво спрямо предшественика си 2.5TDI.

Блокът е отлят от графитно желязо. Този материал е два пъти по здрав от стандартното сиво желязо. Като още един плюс е и сниженото с 7 кг, тегло спрямо 2.5TDI. Ангренажният ремък, тук вече е заменен с вериги.

Напълно окомплектован, двигателя тежи само 220 кг...

п.с.Има много изписано от колегите в Ауди форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние си купихме точно като Супърба, който описваш и вече го имаме една година. Изпълнението му е Елеганс +, което ще рече, че това което го има в Аудито го има и тук /в Аудито обаче няма чадър в задната врата smile048 /. Колата е страхотна и в никакъв случай не отстъпва на Ауди, особено като видиш цената. Возил съм се и в А6 много пъти и ти давам следните сравнения: Шкодата на задните седалки е по-широка от А, в купето няма никакъв звук, особено при 1,8 мотор, няма скърцане или тропане; Аудито вози малко по-тежко /т.е. по-добре/, но имам чувството, че в С имаш някакси по-добра видимост за ситуацията от вън; Този Супърб, който си избрал със сигурност ще е по-икономичен, но пък А върви повече; скоростите на С в този вариант са просто най-доброто на пазара; Климатроника на А е по-добър, особено зимно време. Ако си поръчаш вариант Елеганс просто не се сещам какви други екстри можеш да са ти нужни - няма само навигация и кожен салон, като в момента до колкото знам това излиза около 52 000 лева /за сравнение в цените не може и дума да става/;

Дефекти: До момента показа дефект в датчик на пакртроника /за 15 мин. го смениха/ и в стрелката за гориво /сама си се оправи/; Други забележки за 28 000 км. - няма;

Не знам какво А6 имаш, ние преди имахме 99 год., 2,5 ТДИ и ти казвам, че новата шкода е класи пред старото А.

Избора ти е абсолютно правилен, само не си помисляй да си взимаш ръчни скорости - рзваляш магията smile027

Успех и снимки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде моля Ви се някой да каже нещо конкретно по темата, а не странични бла-бла глупости.

Определено няма как Шкода да бъде на нивото на Ауди, все пак им е дъщерна марка и никой няма да го допусне.

Ако беше на нейното ниво, то тогава кой луд ще дава двойно повече пари за по-лоша или същата кола?

 

Наясно съм, че е по-ниска като клас (екстрите не определят нивото и). Въпроса е че може би повече си заслужава като съотношение цена - качество. И точно затова съм се насочил към нея. Но дайте малко реални впечатления и стига спам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но дайте малко реални впечатления и стига спам.

Дал съм реални и конкретни впечатления :-k Ако искаш нещо по-контретно за Супърба питай :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря Ти, само твоето мнение е по темата и е реално.

 

Колко ти гори и при каква скорост?

Забелязал ли си на какви обороти стои мотора при някаква скорост 160 или друга?

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ти гори и при каква скорост?

Забелязал ли си на какви обороти стои мотора при някаква скорост 160 или друга?

 

Ако имаш предвид 7-степенната скоростна кутия мога със сигурност да ти кажа разхода: градско приблизително 8-8,5 л.

Извънградско - в зависимост от карането - спокойно /до 120 км.ч./ около 6-6,5 л., бързо - 150-170 около 8 - 8,2, може и малко повече; комбинирано - нямам точна представа, защото не съм засичал колко е градско и колко извън.

Оборотите: с около 3200 об. си на 150-160, 4000 об. си на около 180, нагоре вече зависи, на 5 500 об. бяхме с 240 км./ч.

Обаче ми прави впечатление, че съотношение обороти/скорост много се влияе от тегло, път, бензин и т.н., докато при Октовията не е така. :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за ценната информация. Утре сутрин съм първи в ЕТ.

Търся си рент кар с този двигател и кутия, но няма. Само дизели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, забравих да кажа, че нашта е хечбек, не знам дали ще има разлика :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче ми прави впечатление, че съотношение обороти/скорост много се влияе от тегло, път, бензин и т.н., докато при Октовията не е така. :?:

 

Toва пък как можа да го кажеш? - как при една и съща скорост на една и съща предавка ще имаш различни обороти на коляновия вал :?: smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва пък как можа да го кажеш? - как при една и съща скорост на една и съща предавка ще имаш различни обороти на коляновия вал :?: smile091 smile091 smile091

 

Аз имах предвид, че понякога една и съща скорост при приблизително еднакви пътни условия се достига при различни обороти, не знам, може и да си въобразявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взимаш си Елеганс, слагаш кожа с алкантара, която според мен стои по-добре и е по-евтина. Поръчваш Болеро аудио с музинална система, за да свирне като Ауди-то и ако искаш преден парктроник и евентуално люк, ако те кефи и нищо не ти трябва друго, което е полезно! Е 1.8 тси-то няма да върви колкото Аудито, но пак е много добре, а и ако искаш да се кефиш от самото управляване на автомобила - едно дсг и това е! Става страшен автомобил. Много е готино и апликацията от дърво, която не е скъпа и копчетата на волана. не съм ти смятал тази конфигурация, но мисля, че ще бъде до 60 000 лв. Успех с избора и ще видиш, че ще си доволен, каквото и да избереш! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва пък как можа да го кажеш? - как при една и съща скорост на една и съща предавка ще имаш различни обороти на коляновия вал :?: smile091 smile091 smile091

 

Аз имах предвид, че понякога една и съща скорост при приблизително еднакви пътни условия се достига при различни обороти, не знам, може и да си въобразявам

 

Това може стане при автоматик с хидротрансформатор. Там дефакто броя на предавките е неограничен, заради приплъзването на маслото. Усещането при ускорение е като при нормална трансмисия с буксуващ съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взимаш си Елеганс, слагаш кожа с алкантара, която според мен стои по-добре и е по-евтина. Поръчваш Болеро аудио с музинална система, за да свирне като Ауди-то и ако искаш преден парктроник и евентуално люк, ако те кефи и нищо не ти трябва друго, което е полезно! Е 1.8 тси-то няма да върви колкото Аудито, но пак е много добре, а и ако искаш да се кефиш от самото управляване на автомобила - едно дсг и това е! Става страшен автомобил. Много е готино и апликацията от дърво, която не е скъпа и копчетата на волана. не съм ти смятал тази конфигурация, но мисля, че ще бъде до 60 000 лв. Успех с избора и ще видиш, че ще си доволен, каквото и да избереш! smile159

 

 

Долу-горе точно това съм избрал, като изключим дървото вътре. За всичко друго си ми оцелил вкуса много точно. Днес карах точно 1.8 тестови в Пловдив, само че тестовия беше ръчка. Твърдя, че цена качество е едно от най-добрите предложения. Впечатли ме !!! Чакам комбито и влизам в клуба. smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, щото във страницата на Супърбите нещо е скучно :lol: Вземи си задължително удължена гаранция!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това с удължената гаранция съм го включил в списъка с екстрите.

Нещо се правят на тежки и много малка отстъпка дават. Ще ги мъча за още или на някой автосалон или празник.

Някой да каже 2 думи за окачването за алоши пътища? Каква е разликата? Влошава ли се возията? :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взимаш си Елеганс, слагаш кожа с алкантара, която според мен стои по-добре и е по-евтина. Поръчваш Болеро аудио с музинална система, за да свирне като Ауди-то и ако искаш преден парктроник и евентуално люк, ако те кефи и нищо не ти трябва друго, което е полезно! Е 1.8 тси-то няма да върви колкото Аудито, но пак е много добре, а и ако искаш да се кефиш от самото управляване на автомобила - едно дсг и това е! Става страшен автомобил. Много е готино и апликацията от дърво, която не е скъпа и копчетата на волана. не съм ти смятал тази конфигурация, но мисля, че ще бъде до 60 000 лв. Успех с избора и ще видиш, че ще си доволен, каквото и да избереш! smile159

 

 

Долу-горе точно това съм избрал, като изключим дървото вътре. За всичко друго си ми оцелил вкуса много точно. Днес карах точно 1.8 тестови в Пловдив, само че тестовия беше ръчка. Твърдя, че цена качество е едно от най-добрите предложения. Впечатли ме !!! Чакам комбито и влизам в клуба. smile152

Колега, знам аз хубавото! smile152. Но си сложи имитация на дърво, ако си с кожа! Много е яко, разгледай някъде! smile126 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо по-конкретно ?

Каква точно е разликата ? По-високо ли е това окачване, по твърди пружини или какво ?????

 

Предпочитам визията с метал вместо дърво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това с удължената гаранция съм го включил в списъка с екстрите.

....:

Последно поръча ли го този Superb или не си още....

Комби ли ще е или не съвсем....

Четеш ли АутоБилд или му вярваш....

smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е поръчан още. Нямат конкретни цени на допълнително оборудване за комбито. Да комби ще поръчвам, но немогат да ми отговорят и за данъчен кредит как стоят нещата. Има много неизвестни още и те са в Еура Тек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е поръчан още. Нямат конкретни цени на допълнително оборудване за комбито. Да комби ще поръчвам, но немогат да ми отговорят и за данъчен кредит как стоят нещата. Има много неизвестни още и те са в Еура Тек.

За цените да не знаят - добре, ама да не са компетентни за данъчен кредит ми се вижда много странно...

Кога ще ЗНАЯТ ценичките.... :smt032 или не са ти казали още?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... немогат да ми отговорят и за данъчен кредит как стоят нещата....

Не се занимавай с д.к., има промени в ЗДДС от 01.01.2010 год. и нещата са почти невъзможни, а ако станат ще трепериш 4 години, докато се амортизира и я отчислиш като актив smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.