Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

На кого да вярва човек?


Spartan

Recommended Posts

Миналото лято чистих карбуратора.Бърках из всички дупки /от малък ми е навик...! ;) / и настройх по книжката нивото на малко по-ниско с надеждата за по-малък разход.Върви като песен,но като че ли не спадна разхода.А свещите малко-малко побеляха-значи малко бедна смес.Да но на техническия преглед преди два дни в СБА ми сервираха "повишени газове"!!! :( Много ти е богата сместа-вика човечето-дай една отверка.И пона да върти онова винтче за сместа - да го навива.Е,видя ли сега,спаднаха газовете!Да им се не видяло и газовете,нали ужким беше бедна сместа.Иди че вярвай на книжки и сервизи.Някой да знае в София добри настройчици на карбуратори,макар сигурно вече да са на изчезване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една колежка от форума наскоро много похвали сервиза на ул. Брегалница, има го в белия списък ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една колежка от форума наскоро много похвали сервиза на ул. Брегалница, има го в белия списък ;)

Сервиза вече е кв. Горубляне.Адреса там,мисля че беше ул. Искър 74 (или 47 :oops: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автосервиз ЮВЕ на Сим.шосе до автокъща А2 - Емил на диагностиката. Занимава се с диагностика от близо30 години. Карбураторите са му пределно ясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сместта се гласи само на газоанализатор. На слух може само ориентировъчно да си нагласиш карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха :lol::lol::lol:

сместа за тихите обороти се настройва с двата винта на тялото на карбуратора. сместа на главната дозираща система с подбор на размера на жигльорите . няма как да постигнеш добри резултати с промяна на нивото на поплаваковата камера , най много мотора да започне да глъхне в преходите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак газов анализатор....

от качеството за сместа ще си търсиш възможните най високи обороти и с количеството на сместа ще намаляваш до желаните и после пак ще търсиш с качеството най високите и ако пак са ти високи ,пак с винта за колич.на сместа намаляваш и пак търсиш най високите с винта за качеството-корекцията с винта за качеството трябва да е последната

а с поплавъка нищо не се постига-направи го по спецификация

Разхода не се влияе от смесообразуването на празен ход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, бат Сами, прав си до колкото да имаш някаква настройка. По същия начин е описана и в "Аз ремонтирам Лада" от 1984 г., но пише да се използва само в домашни условия и след това да се настрои с газонализатор. Неслучайно винта за сместта е пломбиран.

 

При добро изгаряне трябва когато минете 200 км примерно ауспуха да избелее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... и настройх по книжката нивото на малко по-ниско с надеждата за по-малък разход.

...

"повишени газове"

...

 

Кой ти каза, че по-бедната смес е с по-малко вредни газове? Принципа е следния: всяка смес различна от 14.7:1 води до повишаване на вредните газове. В единия случай имаш недоизгаряне (богата смес) в другия имаш повишен въглероден диоксид (бедна смес). С други думи - оправи си сместа да ти е идеалната .... а за икономия просто сложи трупче под газта smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.