Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Oтново Шкода :)


mitaka_vn

Recommended Posts

Здравейте на всички!След като продадох 120ката,понеже претърпя дълъг престой и ми стана ненужна вече,отново се сдобих с Шкода.Тоя път попаднах на доста запазена Фелиция GLX комби.98 набор,1.6 пълна инжекция,газово,климатик...Салона няма грам забележка.Върви прилично,има добра возия,много съм доволен засега.Купих я от познат,някога я гласяха за такси,но така и не стана,само я осраха с жълтата боя.Това ме дразни най-много.Като се видя с пари може да си и върна старата червена визия.

Снимки ще дам малко по-натам,че имам малко проблем с качването.

Тепърва сигурно ще ми се налага да питам като индианец,че има някои дребни работи за оправяне,но с времето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито за колата и аз имах един стар фаворит а после си взех фелиция 99-та mpi има голяма разлика в мощноста на 1.3 и качеството на изработка е по добро исках да те питам за твоя двигател 1.6 ако е „пълна„ инжекция защото знам че 1.6 са моно инжекция колко коня е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много километри заедно и малко проблеми ти пожелавам. Качвай снимки :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей честито Митак! Каквото и да ти трябва за тая количка свиркай, разглобихме една точно като твоята за части :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито за колата и аз имах един стар фаворит а после си взех фелиция 99-та mpi има голяма разлика в мощноста на 1.3 и качеството на изработка е по добро исках да те питам за твоя двигател 1.6 ако е „пълна„ инжекция защото знам че 1.6 са моно инжекция колко коня е.

AEE 75 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй...Някоя и друга снимка

Това на снимките ще бъде джантата,13ка 5,5 J.Mалко останах изумен от цените за втулки на централния отвор,ама нали си имам дядо стругар...барна ги перфектно :mrgreen:

017584559.jpg

017584560.jpg

017584561.jpg

017584564.jpg

017584570.jpg

017584575.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй...Някоя и друга снимка

Това на снимките ще бъде джантата,13ка 5,5 J.Mалко останах изумен от цените за втулки на централния отвор,ама нали си имам дядо стругар...барна ги перфектно :mrgreen:

гледай кат караш щот следващия път ше:)та яхна кат девойче.

що разпродават твойта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй...Някоя и друга снимка

Това на снимките ще бъде джантата,13ка 5,5 J.Mалко останах изумен от цените за втулки на централния отвор,ама нали си имам дядо стругар...барна ги перфектно :mrgreen:

017584559.jpg

017584560.jpg

017584561.jpg

017584564.jpg

017584570.jpg

017584575.jpg

Тоз автомобил е 96 година - старата маска и фарове , те като са го гласили за такси и талона са нагласили май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата маска (преди фейслифта) тук са били продавани до 98г. Същата година има и новите модели. Може и да не са гласили талона. Ама в Русе си имаме Фели 2004г :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо почна да грее бангията.Викам си да отворя термостата да видя как е,отварям и ГИПС-термостат няма.Също така вчера установих,че не ми включва перката,както и да е...Шунтирах датчика,тръгна,градусите взеха веднага да падат.Изключвам я,карам 10тина мин.и пак почва да качва.Струва ми се че в казанчето се получава много високо налягане.Като отворя няма мехури,оцветяване или странни миризми.Маслото също е наред.Преди седмица промивах и излязоха доста ръжди.И сега си мисля да не е бил махнат нарочно термостата,заради проблем с температурата..

Вашите идеи,какво може да се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е , като си остави 120ката, са че береш ядове с тоа ВАГъ...з !

Дано е гарнитурка, че едно време и главите правеха проблеми :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно ще трябва скоро да я отваряш Митак, въобще не трябва да загрява без термостат, ама той бегачката е наблизо, ще я оправите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера турих нов термостат.Имаше малко ядове и там,щото първия път нещо влезе накриво и при тестовете на магистралата не можа да отлепи стрелката от чопа :mrgreen: Сега няма проблем,само че перката не можах да я накарам да включи,дори и с нов датчик.След 20 мин работа на празен ход стига до 110 гр. и не ще.Казаха ми следното-понеже не ми бачка ниската степен на вентилатора,не можело да включи и втората,били последователно свързани.На мен ми звучи малко абсурдно...има ли нещо вярно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера турих нов термостат.Имаше малко ядове и там,щото първия път нещо влезе накриво и при тестовете на магистралата не можа да отлепи стрелката от чопа :mrgreen: Сега няма проблем,само че перката не можах да я накарам да включи,дори и с нов датчик.След 20 мин работа на празен ход стига до 110 гр. и не ще.Казаха ми следното-понеже не ми бачка ниската степен на вентилатора,не можело да включи и втората,били последователно свързани.На мен ми звучи малко абсурдно...има ли нещо вярно?

 

е то вентилатора на фелата е едноскоростен :smt034 ...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера турих нов термостат.Имаше малко ядове и там,щото първия път нещо влезе накриво и при тестовете на магистралата не можа да отлепи стрелката от чопа :mrgreen: Сега няма проблем,само че перката не можах да я накарам да включи,дори и с нов датчик.След 20 мин работа на празен ход стига до 110 гр. и не ще.Казаха ми следното-понеже не ми бачка ниската степен на вентилатора,не можело да включи и втората,били последователно свързани.На мен ми звучи малко абсурдно...има ли нещо вярно?

 

е то вентилатора на фелата е едноскоростен :smt034 ...!

 

Те Фелициите не са с 1 двигател колега, прочети малко темата отново.

Митак, виж бачка ли въобще вентилатора, имаше едни релета на тея които прaвеха проблеми за перката, някъде до единия ботуш край двигателя бяха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката бачка Краси,като откача клемата от датчика и ги замостя директно кабелите.Само,че едната степен не ще,дори и при диреткно подаване.Трябва да разгледам въпросните релета,може там да се крие проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.