Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Недозареждане?


Spartan

Recommended Posts

Карам тази 120 от 6 години.Ще сменям втори акумулатор.По принцип нормално,но ми се струва,че малко недозарежда и от това леко пада акумулатора и се налага праз зимата 2-3 зареждания със зарядно устройство.В паспорта пише 38 амперчаса,но такива няма,а най-малките са 44.Ходих на сервиз-"Зареждането ви е О.К."???Релето е електронно и май не се регулира.Клемите на акумулатора са почистени,проверих с милиампермеър-няма утечка при изключени всички консуматори.Вярно,не карам всеки ден,а да речем 2 пъти седмично по около 50 км.От това ли е?Да не би да е от по-високия капацитет на акумулатора и от там това алтернаторче и реле да не успяват да дозаредят дори на много дълъг път.Или нещо греша?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какво съдиш, че недозарежда и на колко години ти е последният акумулатор? Зимата е тежък сезон за Шкодите, моята примерно пали трудно и затова замених 44ah-oвия с 62 аh, макар, че пък тогава не можел добре да се зареди...

Според мен почне ли един акумулатор да иска зареждане значи е пътник (говоря за нормално палене, а не въртене на стартера половин час).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем оказа се че е от клемите на акумулатора, колкото и да стягаш клемата оставаше малко хлабина и неправеше хубав контакт. Провери го това първо а не като мен да купувам нови акумулатори, да орязвам алармата и централното защото мислех че от там има отечки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Да не би да е от по-високия капацитет на акумулатора и от там това алтернаторче и реле да не успяват да дозаредят дори на много дълъг път.Или нещо греша?

[-X Със сигурност не е това причината!

 

 

Да не е проблема в стартера? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега през зимата,когато се кара на фарове и с алтернатор 42А може да се получава някакво недозареждане,но ако караш на къси разстояния и на ниски обороти - към 1500 - 2000.

От друга страна аз лично смятам,че акумулатора с по-голям капацитет е приятел на шофьора!Позволява повече опити за стартиране при евентуален проблем,има по-голям запас от електроенергия и живота му е по-дълъг при равни други условия,защото капацитета му е по-голям.Все пак това всичко зависи и от алтернатора - малък алтернатор няма да смогва да зарежда добре по-големия акумулатор.Затова според мен е удачно да се слагат по-големи акумулатори само когато алтернатора е достатъчно мощен :-k

Аз на моята 120-ка съм сложил алтернатор Магнетон 70А от Фелиция и съм с Монбат Динамик 55Ач.Системата зарежда добре,но не случих на акумулатор - кипи без каквато и да е причина,но иначе е пушка.Вече близо 3 години съм с него,като го прехвърлих от предната ми шкода - 105'78 на сегашната....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега през зимата,когато се кара на фарове и с алтернатор 42А може да се получава някакво недозареждане,но ако караш на къси разстояния и на ниски обороти - към 1500 - 2000....

....Системата зарежда добре,но не случих на акумулатор - кипи без каквато и да е причина,но иначе е пушка.....

Колегата е с алтернатор 55А, което е напълно достатъчно. Те хората са го предвидили. И тази гимнастика със смяната с по- мощни алтернатори е излишна!

И 100Ач акумулатор да има, пак ще го дозарежда, щото загубата от стартирането се възстановява само след няколко минути работа.

 

За да кипи акумулатора, значи има презареждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И 100Ач акумулатор да има, пак ще го дозарежда, щото загубата от стартирането се възстановява само след няколко минути работа....

Нтц [-X Може би в граници до 10-15 % е и по-добре, но нагоре става с по-мощен генератор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И 100Ач акумулатор да има, пак ще го дозарежда, щото загубата от стартирането се възстановява само след няколко минути работа....

Нтц [-X Може би в граници до 10-15 % е и по-добре, но нагоре става с по-мощен генератор...

[-X

Един познат си кара цяла година Москвича без проблем с такъв акумулатор в багажника.

Изправният акумулатор не е никакъв консуматор в сравнение с останалите консуматори в автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 74 Ah и сток алтернатор и нямам дертове със зареждането.... пък пали от половин оборот... само да ми е здрав стартера smile092 ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В студовете моторното и трансмисионно масло се сгъстяват и това допълнително затруднява въртенето на стартера, аз обикновено паля при "-" температури с натиснат съединител, за да го облекча.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.