Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

съвет относно Октавия 1


milefff

Recommended Posts

интересува ме с какво мога да си повдигна колата отпред и отзад?

октавията е хечбек !

и имам няколко въпроси ако може някой да сподели мнение или да даде съвет !

 

може ли да се ползват пружини от комби ? или от комби 4х4 ?

или по общо казано, какви пружини да купя?

с подложки мисля че става но само за отзад..

само с пружините дали ще мина или ще трябва да сменя и амортисьорите ?

 

искам да я повдигна поради няколко причини ..

като най належащите са че е като Сибир навън и коловозите са по големи от на жп линиите и че лятото ще е със 17"

 

ще съм благодарен за вашите съвети !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    23

  • gedore

    14

  • ikonoma

    13

  • 1971 16V

    12

Най-много писали в темата

Отпред се слагат втулки които повдигат с 2.5см (по спомен). Цена: 240лв с труда в ЕТ.

 

Отзад си е достатъчно висока и няма нужда да пипаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред се слагат втулки които повдигат с 2.5см (по спомен). Цена: 240лв с труда в ЕТ.

 

Отзад си е достатъчно висока и няма нужда да пипаш.

 

:smt017 Изпревари ме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четете бе хора. Това е вариант за без пари, стига да намерите кой да ви остърже втулките.

viewtopic.php?f=4&t=8698

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k

 

благодаря за бързите отговори ..

случайно да има някакъв по евтин вариант ... ако не ... това ще да е !:)

 

Естествено че има колега. Втулките са по 20-на лева и ги слагаш другаде. Не в Дунавтрейд. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в дунавтрейд не ми минава и през ума даже...

там съм имал съприкосновение преди около 3 години и самото отношение "магазин - клиент" беше на квота 0 !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четете бе хора. Това е вариант за без пари, стига да намерите кой да ви остърже втулките.

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=8698

 

 

Честно казано, по сложен вариант за монтаж на тези втулки не си бях и помислял smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четете бе хора. Това е вариант за без пари, стига да намерите кой да ви остърже втулките.

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=8698

 

 

Честно казано, по сложен вариант за монтаж на тези втулки не си бях и помислял smile021

Иконома, дори е забравил да отбелижи,че от дясната страна се налага и да се развие карето/полуоската/от главината с камък 30,за да може да слезе надолу шенкела и да се освободи макферсона.Иначе полуоската опира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile001

опира,

освен това ,трябвало да отбележиш ,че и 16 ката на стабилизиращата щангата трябва да се развие :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile001

опира,

освен това ,трябвало да отбележиш ,че и 16 ката на стабилизиращата щангата трябва да се развие :D

Пак си в грешка! Нито стаб. щангата се развива, нито друго.Единствено гайката на амортисъора се развива(естествено).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи,приятелчета,за да слезе шенкела надолу с почуквания,за да стане това лесно ,трябва да се освободи носача от стабилизилащата щанга,защото тя се стреми да държи 2-та носача на 1 ниво.Дори и да е повдигната от двете страни колата,когато плъзгаш шенкела по амортисьора,слиза/накланя се и носача-но в по-голама степен от другия.Следователно трябва да се бориш и с усилието което създава стаб.щангата-защото тя е закрепена за другия носач /на др.колело/,а той е по нагоре от точката на излизане на шенкела от страната от която вадите макферсона.

и стига моля ви с тези празни заяждания-дразни ви че зная и ви помагам ли???

няма да пиша повече

а,за полуоската-дългата опира в моста когато носача слезе много надолу за да излезе шенкера от макферсона и трябва зверско напъване

първо се консултирайте с някой майстор с опит,а не как вие сте се мъчили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, може и така да трябва, но ние нямахме особено големи проблеми и без да развиваме двете неща. Мир. smile126

Майстор е мръсна дума за мен. По-добре техник. smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata Този път не позна. smile004

 

1971 16V Какво имаш предвид?

 

 

Имам предвид, че на мен ми отнема 10 минутки за монтажа на 2-те втулки без да разглобявам сумати ненужни неща :idea: камо ли да свалям предните макферсони за това [-X

Колегата gedore правилно е написал, че само гайката на амортисьора се развива..... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно само свиваш пружините със скоби и вадиш тампона на място? За това не съм се замислял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на място става, даже и скоби за пружината не са нужни, нито пък с тел да се връзват (шегувам се за телта) който я използва за тази цел вярно не е на ред smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той "begachkata" ще разглоби половината кола за да ги монтира. smile027 ..Не се използват скоби за пружините нито нещо ,което да ги държи свити. Даже и колелото не се сваля!!! И незнам кой трябва да се консултира с "майстор" smile159 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, карате ме да се чувствам прецакан. :(

Нали трябва да се извади тампона за да се сложи втулката под него? Разпънатата пружина дава ли тази възможност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз говорих как се сваля макферсона

я прочетете точка 6 пакпод лагера се слага тази втулка-вие не сте добре smile091 smile091 smile091 smile091 smile091 smile091 маааалееее по добре замълчете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам как се сваля макферсона и къде се слага втулката. Докарай една такава октавия и ще ти извадя тампона с лагера без да свалям гумата и без да използвам скоби.Като не знаеш по-добре ти си трай.. smile175 И повече няма какво да спорим, прави го както знаеш ,ако искаш и двигателя извади, това си е твое право няма какво да коментирам повече с тебе. Стига си спамил темата на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лаладжиев, ако успееш - ще ти подаря шкодата,на старите модели макферсони ставаше,но тука гайката има периферия и ще я изкараш smile045 туй да не е голф 1 или ауди 80 smile091 smile091 smile091 smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се принудя за спорта да отида при gedore да ми разглоби колата и да докаже тезата си да видим кой крив, кой прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.