Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

дефекти при тойота


ip4o

Recommended Posts

  • Отговори 58
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • димон

    9

  • ip4o

    8

  • РусенскоВарено

    5

  • VALDO

    5

Най-много писали в темата

Другия ужас в момента при Тойота БГ е, че дигнаха цените с 15% и туриха 10% отстъпка - да им имам маркетинговите похвати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VALDO и тоиотите ли ги правят в турция бе.....ако е така ужас =(

Ъъъъ...има ли някакво значение къде се правят :evil:

Хайде някой да ми обясни с какво е по различна една кола произведена в турция от тази в япония.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми...Королите ги правят в Турция - 177 000 парчета, от 2006 насам.

 

Фъцни тука и ша разбереш, че май само у нас нема завод на Тойота. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел с Авенсис 2.2 D4D,колата е на 2,5год.,поне десет пъти е влизал в сервиза за какво ли не,електроника,окачване,съединител.....,нищо че е правена във Великобритания,все нещо ядове му създава.

Но пък возела много по-комфортно от Шкодата! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile091 smile091 smile091

Вози по-добре до сервиза ли? smile048 smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да правя реклама на тойотите , но в събота имах възможност да покарам една Корола седан 2008 - 1,4 Д4Д - 90 к.с. Макар , че на джамовете пише " Шише Джам " smile091 и акумулатора е Мутлу :D бях приятно изненадан от вървежа на колицата и най-вече на безшумността. Дори сутринта при -5 градуса след запалването и до една бензинова Нубира не можеше да се чуе мотора и . Нищо , че е турска . Човека я кара почти 1,5 г и няма никви дертове .

Така че не подценявайте Тойотките !!! smile159

 

п.п. CR-а е голяма работа !!! smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми...Королите ги правят в Турция - 177 000 парчета, от 2006 насам.

 

Фъцни тука и ша разбереш, че май само у нас нема завод на Тойота. :mrgreen:

Ясно,мисълта ми беше друга.

Нека да поговорим за качеството на сглобките при тойота в различните страни производители.

(виж ми предишния пост)

Тези мнения....китайска му работа....турска му работа ,искам да знам какво означават. smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предразсъдъците за сглобените в Турция Тойоти са пълни измишльотини. Според вътрешнофирмените критерии на Тойота, заводът им в Адапазаръ, Турция, е най-добре представящото се тяхно предприятие извън Япония. Само дребничка справка - машините в британския завод на Тойота са произведени в Турция. Влизал съм във въпросната турска фабрика и когато у нас видите предприятие за производство на каквото и да е, което да изглежда така, моля обадете ми се.

А иначе историята с дефекта на педала на газта си е неприятна, особено за имижда на фирма като Тойота. И все пак, също не е лошо да се знае, че както е в повечето случаи, дефектният компонент идва от поддоставчик, който не е нито японски, нито турски, а американски...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...И все пак, също не е лошо да се знае, че както е в повечето случаи, дефектният компонент идва от поддоставчик, който не е нито японски, нито турски, а американски...

даа, и то този точно поддоставчик е вложил страшно много политически и дипломатически усилия, докато склони тойота да се уеднакви въпросния компонент. естествено, икономическият ефект е бил доста сериозен, но пък преди тази унификация не е съществувал проблем с педала на газта на нито един модел на тойота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всъшност изобщо не ме интересува къде я правят.. но ако бих си купил тази марка...то би било заради японското качество....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предразсъдъците за сглобените в Турция Тойоти са пълни измишльотини. Според вътрешнофирмените критерии на Тойота, заводът им в Адапазаръ, Турция, е най-добре представящото се тяхно предприятие извън Япония.... И все пак, също не е лошо да се знае, че както е в повечето случаи, дефектният компонент идва от поддоставчик, който не е нито японски, нито турски, а американски...

 

Абе то и завода в Млада Болеслав най-модерния на VAG ... :) Ама и на тях поддоставчиците им криви ...турбините - Гарет , съединителите Лукас и Закс , носачите - незнам си кви ...Ааааа !!! Нищо не ги извинява .... :smt0344 :smt0344 :smt0344

Все някой им крив на производителите . .. Ами да си произвеждат всичко сами , бе !!! smile175

 

:D ...пък за града Адапазаръ - града на Фикрет и Таксим от "Листопад" ... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Тойота от Юни 2009 год. и впечатленията ми са под очакванията. Като цяло, колата е хубава, обаче имам доста забележки, които мога да изредя, ако някой се интересува. Като цяло обаче ме е яд, т.к. за тия пари щеше да си купя едно Йети със същите екстри, ще ми останеха куп пари и даже после можех и един Голф ІІ с пернишка регистрация да си взема \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе темата стана много обща и спамърска....от което май никоий няма полза.

поздрав

 

Въобще не е спамърска ...Тъкмо тук е мястото да се споделят дефектите на Тойота . ;)

 

Аз имам Тойота от Юни 2009 год. и впечатленията ми са под очакванията. Като цяло, колата е хубава, обаче имам доста забележки, които мога да изредя, ако някой се интересува. Като цяло обаче ме е яд, т.к. за тия пари щеше да си купя едно Йети със същите екстри, ще ми останеха куп пари и даже после можех и един Голф ІІ с пернишка регистрация да си взема \:D/

 

Колега White , аз се интересувам : изреди , ако обичаш забележките ! Искам да видя дали има повече отколкото в една Октавия примерно ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щом искате, добре:

1. На първия ден като я взехме отидох на риба на един язовир край Асеновгред, беше около 35 градуса. В началото климатроника си работеше добре /въпреки, че въобще не духа правилно, а някакси повече в главата/, но след около 1 час започна да духа страшно студено, направо неприятно. Увеличих температурата и започна да вкарва топъл въздух. След два дни отидохме в сервиза и казаха, че се е развалил някакъв датчик;

2. През септември месец нещо при натискане на съединителя започна да трака - оказа се някаква дефектна пружинка, оправиха я, но от тогава отлепя много рязко smile011

3. Като се застуди изпусна амортисьорчето на вратата на багажника;

4. Таблото на колата е ИЗЦЯЛО ОТ ПЛАСТМАСА!!! Скърца яката работа, особено на студено;

5. Малко по-шумна е от колкото нормално се полага на такава кола;

 

Иначе мотора е пъргав и достатъчно мощен, но не е много икономичен, особено при по-бързо каране.

 

Абе за тия пари има какво да се желае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бре аз веднъж съм карал таквоз нещо и освен таблото впечатление ми направи,че вози адски твърдо,а съединителя отделяше полвин сантим от крайно долно положение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. Като се застуди изпусна амортисьорчето на вратата на багажника;

 

Тъй и не разбрах за кой модел на Тойота иде реч, но ако е за РАВ-4, както ти е в профила, то вратата на багажника не се ли отваряше настрани отляво на дясно, и не виждам къде има..... а май имаше успокоител, извинявай колега.

 

В тая връзка един соц виц:

"Шкодата е интелигентна кола.

- ?????

- Капака и се отваря настрани - като на РОЯЛ"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.