Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Втвърдяване на спирачката


toigalbg

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Имам следния проблем. Нормално, на изключен двигател когато натисна спирачката тя се втвърдява, но това ми се случва вече много често дори когато се движа. Просто става много твърда и не иска да спира... От какво може да се получава това?

пс Незнам дали е от студа, но около 8 ми декември (тогава не беше студено) ми се случи на извънградско и малко се стреснах, защото нямах спирачка с висока скорост :)

EDIT: Колата е Fabia 1.9 SDI 2000година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вероятно е да имаш спирачки,но услието с което натискаш педала да е по-голямо.Вероятно сервото на спирачките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На изключен двигател е нормално да се втръдява. Спирачката ти е "мека", защото при работещ двигател един маркуч свързан с двигателя прави вакум (серво на спирачките). При изключване на двигателя, вакума отсабва но ти позволява още няколко натискания на спирачката.

Ако по-време на движение ти се втърдява спирачката, най-вероятно имаш пробит маркуч. Но най-добре направи първо една диагнастика с ВАГ-Кома и тогава проверявай връзките. Би трябвало ЕКУ-то да хване, че не може да направи вакум и да писне грешка. Поне при отворена капачка на маслото веднага минава в сервизен режим и светва EPC на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вероятно е да имаш спирачки,но услието с което натискаш педала да е по-голямо.Вероятно сервото на спирачките!

Ами случвало ми се е и на "Петрохан" - на завоите когато слизам става по-твърда, но си имам.

А това е по друг начин. Това е все едно си изгасил двигателя и натискаш спирачката. Така се втвърдява, че трябва да стана върху педала за да мога да го натисна едва ли, не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти трябва ваг-ком,а погледни дали се е разбило на входа към вакум помпата-хвани пластмасовата тръбичка и я разклати,дали играе в основата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За проверка, предполагам, че някой колега би-могъл да си данесе лаптопа на срещите пред НИМ, но първо помоли в темата за срещите.

Навремето са ме учили, че при дълго спускане, скоростта не се контролира със спирачката, а с понижаване на предавки. Имам вила в Годеч, та често стигам до под Петрохан. Иначе може спирачките да загреят и да се намали ефективността им.

Самото ниво на спирачната течност има индикатор за ниско ниво и при намаляване светва лампата на ръчната спирачка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем,но в движение-беше ми се разбил вакуум маркуча (вход) и си го смених.

Даже си купих 2 -да имам, понеже 2 седмици чаках и струваше 56 лева единия.

Сами(бегачката) много добре те е насочил!

Ако се чудиш къде е- на ТДИ моя се намира малко по-долу в тва кръгче :)

post-161-138453184807_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти трябва ваг-ком,а погледни дали се е разбило на входа към вакум помпата-хвани пластмасовата тръбичка и я разклати,дали играе в основата

 

99% съм сигурен че е това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да го намеря този маркуч... Но иначе е най-вероятно това, защото сега като карах, на няколко пъти в задръстването натисках спирачката често и пак се втвърди.

Да ида на сервиз? :? :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж снимката на Искрен. Гледай къде ти се намира спирачния цилиндър, пред педала на спирачката в двигателния отсек. Върху него е разширитения резервоар на спирачната течнаст. Трябва да има на него и букса с два проводника за индикацията за ниско ниво. А от цилиндъра излизат тънки метални тръбички. В по-широката чест към купето влиза маркуча. Много по-голям диаметър от спирачните тръбички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча имах впредвид, чупят се най-редовно..

разбива се леглото в помпата

А маркучите се чупят най-редовно като вафли...

Дам....Опичат ли се какво им става, и то при нови коли се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от какво ще се чупят????

втвърдяват се с времетои и при вибрациите от работата на мотора се разбива в основата където влизат във вакум помпатя

забелязал съм,че често си контра на мои мнения и се правиш на интересен......ама зашо така :?:

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ида на сервиз?

:smt017 :mrgreen:

Най-добре! Не си е работа да караш така!

В понеделник съм там :) Иначе скъп ли е тоя маркуч?, ако той е проблема де?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем, но не сменях целия маркуч, а само тая пластмасова тръбичка за която ти говори bega4kata, но все пак smile049 ,като идеш в сервиза се поинтересувай какви са опцийте за ремонт. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
На изключен двигател е нормално да се втръдява. Спирачката ти е "мека", защото при работещ двигател един маркуч свързан с двигателя прави вакум (серво на спирачките). При изключване на двигателя, вакума отсабва но ти позволява още няколко натискания на спирачката.

Ако по-време на движение ти се втърдява спирачката, най-вероятно имаш пробит маркуч. Но най-добре направи първо една диагнастика с ВАГ-Кома и тогава проверявай връзките. Би трябвало ЕКУ-то да хване, че не може да направи вакум и да писне грешка. Поне при отворена капачка на маслото веднага минава в сервизен режим и светва EPC на таблото.

 

Това е отговора на твоя въпрос. И аз днес щях да поствам въпрос тук за абсолютно същия проблем ( след няколко натискания при включен двигател се втвърдява и край ) , но сутринта ми оправиха проблема. Точно както казва ID A оказа се че е пробит маркуч - протъркан.

п.с. Накараха ме да сменя помпа на спирачките преди седмица. :( А се оказа, че проблема се отстранява за 2 мин и то за 5 лева. Ако ти се занимава даже и без пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.